Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 küsimused
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Kuna plaan on leida omale 90ndate alguse diisel w124 mis oleks heas korras, siis käin neid vahetevahel vaatamas. Sellest tulenevalt on tekkinud mõned küsimused:

1. mida tähendab õline mootori tagumine ots?

2. mida tähendab õline mootori väljalaske kollektori pool?

3. mida arvate sellest:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?..._missing=1

4. kuidas need Mercedes-Benz diislid peaksid käituma maha keeratud õlikorgiga? ehk siis kui nad on kulunud, kas lööb surve üles ja hakkab õli välja pritsima?

5. kas neil autodel on õli taseme märgutuleks selline mootori kujuga suur kollane lamp, ühes otsas nagu korgiga toru ja põhjas sakilise joonega lainetus?

Arvan et neid küsimusi tekkib vee, kui tekkib, siis lisan. Samuti ei leidnud kahjuks otsinguga ühtegi "mida ostmisel vaadata" teemat, ainult katkideid linke tuli. Seega võib anda mulle ka olemasolevaid teemasid, kui kellelgi otsimine paremini välja tuleb.
antud masinal facelift nina, ehk kapott vahetatud uuema tüübi vastu. selline nina tuli 93 edasi.
miinuseks muidugi kepikast ja vändaaken. samuti veluursisu. kiirendus ka lahja, aga rahulikult saab kulgeda küll. samuti usun, et kondist hakkad sa puudust tundma...

samuti on sellega nii, et Mercedes-Benz manuaalkast nõuab väga - rõhutan VÄGA palju harjutamist, et käiguvahetusjõnksu tunda ei oleks. mina olen omanud 2 200D-d ja kumbalgi ei saanud selgeks. seetõttu ostsingi 300TD turbo, automaadi.

kütusehindu vaadates on ta muidugi ökopill.

üldiselt ongi 124 diisel mersudel nõrgaks kohaks mootori poole pealt lekkiv plokikaanetihend, niiet see et mootor natike õline on ei ole määrav kui ilusti käib. vahetad kaanetihendi ära ja siis ok. õlirõhku pead vaatama. külma mootoriga 3 ja soojaga umbes 1,3 - 1,5. siis võib öelda et mootori pool enam vähem korras.

ja kui õlikorgi maha keerad, siis vaatab sealt alt kett minuteada vastu. minu 3,0TD-l vähemalt küll. ja siis on otse loomulik et sealt lendab usinasti õli välja kuna kett seda ülesse veab.

õli taseme tule kohta ei mäleta, aga minuarust kirjeldus sul sobib rohkem kokku jahutusvedeliku taseme märgutulega. õli taseme tuli oli vist kollane ja õlikannu pilt oli peal ja sakiline joon all.

isiklikult soovitaks sulle 2,5D ja automaat+kont. ei võta meeletult kütust, aga hea mugav ja jääb natike jõuvaru ka.
Tänan vastuse eest.

Tahan kindlasti manuaalkasti ja ei taha konditsioneeri. Aga see selleks, see mis on/mida pole on teine teema ja maitse asi. Keskenduks sedakorda sellele, kuidas leida kalliks maksma minevad tüüpilised vead.
Ainus tõeliselt kallis viga on rooste, rooste ja veelkord rooste:mad:

Tehnika on tugev. Ja seda leidub ikka lademetes.

Plokikaanetihendi lekked on võimalikud, kuid enamasti lekib klapikambrikaane tihend. See võib pasandada täis kogu mootori.

Korgiga kontrollimisel pole suurt mõtet, kuna korras tuulutus viib rõhu minema. Aga põhimõtteliselt peab lahtikeeratud kork ava peale hüplema jääma, mitte minema lendama.

Kepikast on miinus Mercedes-Benz puhul, kuna raske auto ja diiselmootori kooslus tekitab oskamatu käiguvahetuse puhul hüppeid. Aga, maitse asi.

Kui mina valiksin praegu autot, siis ostaksin bensumootoriga isendi. Diisel on tanklas oluluiselt kallim ja ega teda nüüd nii vähe kulugi... Lisaks veel teoreetiline võimalus sattuda kohviksaetud mootoriga isendi otsa, mis talvekülmadega ei käivitu.

124 teine miinus on keerukas tagasild, mille puksid kärvavad maha ja rikuvad sõidurõõmu. Kui auto rööpas teel otse ei liigu on puksid läbi, kuigi ülevaatajate arvates on kõk OK. Nagu meie säästukal...:pissed2: Puksiringi vahetus (ja teisiti neid vahetada ei tasu) on ümmarguselt 10 kEEK. Jah, ma tean, et Vanja Kalamajas teeb odavamalt, aga igaühel pole tuttavat Vanjat Kalamajas...

Odomeetrinäitu nii vana auto puhul vaadata ei tasu. Miljon on diiselmootori ja automaatkasti korraliku hoolduse korral veel täitsa normaalne näit ja 300 kkm on naerukoht...

Kont on maitseasi. Aga mina ilma selleta enam autot ei osta - suvel on ikka asendamatu.

Igasugused aretised on kahtlased. Nagu ka see viidatud nina. LKF kodulehelt saad kontrollida kindlustuskahju ajalugu ja seda tasub kindlasti ka teha! Ning MB tehasevarustust saab vaadata Vene klubi kodulehelt: http://www.mbclub.ru/mb/vin/?lng=eng

Leht töötab korralikult vaid IE all.

Aga muus osas, auto, nagu teisedki. Soovitan soojalt, võta mõne klubilise auto ja tee sellega prooviring. Saad omanikult teada ka võimalikud vead ja nende avaldumise viisid.

Ja kuidagi ei saa ma jätta lisamata: 200D ja manuaal - milleks? Kui on tahtmine odavalt kulgeda, siis võta kets või kaloss - 5 a garantiid ja kütusekulu väiksem. Kui tahad mõnusalt kulgeda, siis seda kepikastiga 200 D kohe kindlasti ei võimalda.
Kindlasti tuleb kontrollida,et mootor oleks korralik.Selle remont on tunduvalt kallim,kui teised tööd.Võta õlivaras välja ja vaata et õli ei oleks emulsioonine.
Võid ka nuusutada,et ei lõhnaks diiselkütte järele.Mootor peab käivituma ühtlaselt ,ei tohi puterdada.Õlivarras natuke välja ja ei tohi olla silmaga nähtavat vinet.Paisupaagi kork maha ja seal ei tohi mootori töötades olla ei mulle,ega õli.
Tean juhust,kus mootor ajas õli jahutusvedeliku sisse ja selle varjamiseks lasti vana tosool välja ja uus sisse,nii et proovisõidul oli kõik ok,aga hiljem läks plokk vahetusse.Mootor soojaks ja proovi uuesti käivitada.Peab minema sama kiirelt käima,kui külmalt.Kui ei,siis pump õhtal.Kuulama peaks ka hüdrotõukurite häält.Raske küsimus 2,5D ja 3,0D juures on kahemassiline hooratas,mille korrasolekut on suht raske tuvastada ja mis võib juba selle aastaarvuga autol olla.Käivitamisel ei tohi olla mingit järelkolinat.Hääle poolest meenutab seda,et jääks nagu starteri pendiks peale.,samuti tikub kolisema tühipööretel ja seiskamisel.
Selle varjamiseks keeratakse pöörded peale,kuskile tuhande kanti.Mõnede remondimeeste arvamuse järgi elueaks kakssadaviiskümmend kuni kolmsadaviiskümmend tuhat,lammaritest ei saa ja uuena maksab pea 11000.
v6sa Kirjutas:Ainus tõeliselt kallis viga on rooste, rooste ja veelkord rooste:mad:

Tehnika on tugev. Ja seda leidub ikka lademetes.

Plokikaanetihendi lekked on võimalikud, kuid enamasti lekib klapikambrikaane tihend. See võib pasandada täis kogu mootori.

Korgiga kontrollimisel pole suurt mõtet, kuna korras tuulutus viib rõhu minema. Aga põhimõtteliselt peab lahtikeeratud kork ava peale hüplema jääma, mitte minema lendama.

Kepikast on miinus Mercedes-Benz puhul, kuna raske auto ja diiselmootori kooslus tekitab oskamatu käiguvahetuse puhul hüppeid. Aga, maitse asi.

Kui mina valiksin praegu autot, siis ostaksin bensumootoriga isendi. Diisel on tanklas oluluiselt kallim ja ega teda nüüd nii vähe kulugi... Lisaks veel teoreetiline võimalus sattuda kohviksaetud mootoriga isendi otsa, mis talvekülmadega ei käivitu.

124 teine miinus on keerukas tagasild, mille puksid kärvavad maha ja rikuvad sõidurõõmu. Kui auto rööpas teel otse ei liigu on puksid läbi, kuigi ülevaatajate arvates on kõk OK. Nagu meie säästukal...:pissed2: Puksiringi vahetus (ja teisiti neid vahetada ei tasu) on ümmarguselt 10 kEEK. Jah, ma tean, et Vanja Kalamajas teeb odavamalt, aga igaühel pole tuttavat Vanjat Kalamajas...

Odomeetrinäitu nii vana auto puhul vaadata ei tasu. Miljon on diiselmootori ja automaatkasti korraliku hoolduse korral veel täitsa normaalne näit ja 300 kkm on naerukoht...

Kont on maitseasi. Aga mina ilma selleta enam autot ei osta - suvel on ikka asendamatu.

Igasugused aretised on kahtlased. Nagu ka see viidatud nina. LKF kodulehelt saad kontrollida kindlustuskahju ajalugu ja seda tasub kindlasti ka teha! Ning MB tehasevarustust saab vaadata Vene klubi kodulehelt: http://www.mbclub.ru/mb/vin/?lng=eng

Leht töötab korralikult vaid IE all.

Aga muus osas, auto, nagu teisedki. Soovitan soojalt, võta mõne klubilise auto ja tee sellega prooviring. Saad omanikult teada ka võimalikud vead ja nende avaldumise viisid.

Ja kuidagi ei saa ma jätta lisamata: 200D ja manuaal - milleks? Kui on tahtmine odavalt kulgeda, siis võta kets või kaloss - 5 a garantiid ja kütusekulu väiksem. Kui tahad mõnusalt kulgeda, siis seda kepikastiga 200 D kohe kindlasti ei võimalda.
arvan,et tagasilla rem.3-4000
Ainuüksi tagasillakinnituse kaks esimest puksi maksavad olenevalt firmast kuni 1000 EEK-i.Aga seal olevaid erinevaid pukse on pea kolmkümmend,enamus suht spetsiifilised,et pole võimalik ka millegagi asendada.Silla puksiringi vahetus suht kallis.
Kui kasutad kvaliteet tootja materjale siis kestavad need ka aastaid, isegi Tallinna kuumaastikul. Makaronimeeste toodang ei jõua veel tolmusekski minna kui juba tahab vahetust.
nordrainbow Kirjutas:Ainuüksi tagasillakinnituse kaks esimest puksi maksavad olenevalt firmast kuni 1000 EEK-i.Aga seal olevaid erinevaid pukse on pea kolmkümmend,enamus suht spetsiifilised,et pole võimalik ka millegagi asendada.Silla puksiringi vahetus suht kallis.

ok.kui korraga vahetada siis 8varrast-2500eek.ülejäänuid-kui on läbi.selleaasta124 tagasillakinnituse puksid kannavad ka auto maha.paljudel1-2000000km sõitnutel need org.
Laur Kirjutas:Kui kasutad kvaliteet tootja materjale siis kestavad need ka aastaid, isegi Tallinna kuumaastikul. Makaronimeeste toodang ei jõua veel tolmusekski minna kui juba tahab vahetust.

Pagana õieti öeldud.
oot, aga miks rääkida varraste vahetusest ma ei saa aru? tean, et mul vend mingi 3 aastat tagasi lasi enda sedaan 124jal vahetada tagasilla puksid mis varraste sees olid, ja need olid kui ma õieti mäletan siis vahemikus 30 - 60 eeq puks. tean küll et ematala puksid on mingi 1000 eeq tükk. mul ka ootab terve tagasilla puksimäng vahetust. nii ematala kui ka silikoon ja kummipuksid. aga hinnapakkumist ei ole veel jõudnud küsida.
Need vardad väsivad/roostetavad ja võivad pooleks minna.
Sõber ostis auto, sõitis mõnda aega ja üks hetk oli esiratas risti ja lapiti all... Hea,et juhtus hoovis,mitte maanteel sõites... Ei taha mõeldagi!!!
Eelnevalt ei olnud mingit kolksu ega lõtku, lihtsalt murdus.
esisillas ju 124jal õõts ja amort mis käändtelge hoiavad. ja rooliotsad niisama lihtsalt pooleks ei murdu. isiklikult ei ole veel ühtegi nelja kohanud millel mõni tagasilla varras pooleks läinud on.
väikemees Kirjutas:Need vardad väsivad/roostetavad ja võivad pooleks minna.
Sõber ostis auto, sõitis mõnda aega ja üks hetk oli esiratas risti ja lapiti all... Hea,et juhtus hoovis,mitte maanteel sõites... Ei taha mõeldagi!!!
Eelnevalt ei olnud mingit kolksu ega lõtku, lihtsalt murdus.

mis varras esi sillas?...  tean et šarniirist võib munakas välja tulla kui
õigelajal ei vaheta...
Jutt on üldises plaanis!!! Murdumist mõtlesin just tagasilla juures. Olen kuulnud,et on juhtunud. Ei hakka sellel teemal ma vaidlema.

Kuluvad pukside pesad. Nii, et mõne silla remondi juures, on aeg vahetada puksid koos varrastega.
Aga point ikkagi selles,et silla remont võib, w124 väga vabalt 10tuh maksta. Alati ei piisa ainult pukside vahetusest.

Selle esisilla kohta ma täpselt ei teagi, see oli MSN-i jutt. Ütles,et murdus... No ei tea...
väikemees Kirjutas:Aga point ikkagi selles,et silla remont võib, w124 väga vabalt 10tuh maksta. Alati ei piisa ainult pukside vahetusest.


Endal see tehtud ja sinna kanti see hinne läks - vahetati vardad puksid, ühesõnaga täismäng. Kui keegi teeb 3k'ga siis kus ta on, teeks uuesti, aasta vanad juba jubinad seal. :bigsmile:


Edit: Kui aus olla siis need tagasilla suured puksid jäid vanad, selle ka päris 10k ei läinud.
Siis tuleb ikka välja, et ei ole midagi nii "palju muretuid kilomeetreid ja aastaid". Kere roostetab ja tehnika laguneb nagu igal teisel autol.

Olen käinud nüüd vaatamas 3 masinat. Esimene oli ulme rape, roostetas, lekkis ja kolises nagu ma ei tea mis, hinda taheti 45k (TULE TAEVAS APPI)

Teine oli parem, aga istmed ropult puruks, 1 uks ei avanenud, mootor ikka õline nii alt kui pealt, 1 rattalaager puru, praod stangedes, mittetöötav spidokas, jahutusvedeliku tuli põleb, pendiks jääb peale jne jne jne.

Kolmas jälle mega raibe, katus oli ainuke roosteta koht. Hind selle vraki eest jällegi 45k (siin ei aita ka enam "taevas").

Ma ise imestasin, et miks mobile.de-s pakutakse w124-sid 1000 euri eest, aga nüüd saan aru. Neid rappeid mis saksas 15000kr maksavad üritatakse siin 45k eest maha müüa.

Küsiks siis teisiti, et mis hinna eest saab manuaalkastiga, konditsioneerita ja heas korras 90ndate alguse 2,5D või 3,0D w124? 40k, 60k, 80k, 100k?
Noh mu autoga oli vähe halvem case kah, vast enamustel ei pea kohe täispauku vahetama ja pole nii valus rahakotile. Muidu üldiselt jupid on odavad.

Muidu imo 40-50k ja peaks korraliku kätte küll saama, oota ja otsi vähe rohkem, ükskord ikka joppab :bigsmile:
40k eest saab tõesti juba suht korraliku 124ja, aga tõesti, on müügis ka päris palju raipeid. otsi ja oota ja vaata.

samas ei saa ka ligi 20 aastat vanast autost tahta et ta oleks nagu uus. kui tahad päris roosteta Mersut siis mine silberisse ja osta uus.

kere roostetab ja tehnika laguneb küll nagu igal teisel autol, aga sõidumõnu on ikkagi üks omaette elamus. ja laguneb ja roostetab siiski vast vähem kui muud margid.

enda omal olen vahetanud ühe rooliotsa, kolm rattalaagrit ja esipiduriklotsid. järge ootavad tagasillapuksid ja käsipiduritross. sõitnud olen ligi 40 000, ja kes teab palju need detailid enne mind auto küljes veerenud olid.
nn. "usumõõdik" näitab 229 000 ja vähemalt 250 000 on teda tagasi keritud kui palju ettekäivat kella.

aga muidu kallan kütet sisse sõidab.
Natuke parem on siiski kui iga teine "raibe"
Lihtsalt tänavapildis leiab 20a. vanu mersusi veel üsna palju mida aga ei saa öelda enamus teiste automarkide kohta.
30k. müüsin pool aastat tagasi 91a manuaal W124 2,5D.
Päris korralik oli.
Lehti: 1 2