Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: E300TD 1994
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Mark: MB E300T DIESEL  (S124)
Väljalaskeaasta: 1994
Läbisõit: 135000 (reaalsus ???)
Võimsus: 100kW (mootor 606.910) R6
Transmissioon: automaat (722.435)
Pikkus: 4765 mm
Täismass:2230 kg
Lisavarustus: konditsioneer, ASD, välistemperatuuri näidik, tempomat, elektrilised soojendusega välispeeglid, 2X istmesoojendused, 2X elektriaknad,iluliistud salongis (puitdekoor), peatoed tagaistmetel, käetugi ees,must nahkpolster, elektriline antenn, kesklukustus puldiga, signalisatsioon DEFA.
Värvus: must metallik
Muusika: MB Exquisit (BECKER)

Ostetud 01.12.2005. suht heas seisukorras. Algatuseks sai vahetatud
stabilisaatorite puksid, mis tegid suht kõva kolinat. Praeguseks alles jäänud õrn klobin tagasillas, millele ei oskagi hetkel aadressi anda. Väikesed roostetäpid tagumise kereklaasi liistul ja tagaluugi ühe numbripoldi ümber. Muus osas jääb ainult sõitmist nautida - oleks teadnud, et nii hea on, oleks ammu MB ostnud.

Kevadeks võte pakkuda valuvelgesid, soovitatavalt miskid MB originaalid (kas 15" või 16" ei oska hetkel otsustada - kuulaks vanemate MB omanike soovitusi) ja originaalraadiole CD-box-i.

Pildid hetkel need, mis müüjal üles olid pandud.
[attachment=510][attachment=511][attachment=512][attachment=513]
Vastikult korralik auto...:hump:

Ja kolmene diisel on ilmselt "piisav" antud kaubalifti liigutamiseks...

Kas helisüsteemil on 2 või rohkem kõlarit? Kuhu tagakõlarid on peidetud?

Värvus on huvitav, ebamersulik. Aga mulle meeldib...
helisüsteemil 4 kõlarit - tagumised tagauste/käepidemete sees.
kena liikur
Mmm, see sama ju Raadil Raidsaare autopoes müügis oli, vist päris lühikest aega ainult. Aga lahe masin, üldiselt head lisad ja diiselmootor 124 kerel koos on küllaltki harv nähtus. Nahk on vist ka päris heas seisus nagu mäletan :cool2:

Aga ilusad veljed kevadeks saab alla just siit: http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=853

Just Raidsaarest see auto ostetud saigi.
Veljed, mida tahaks saada, oleks sellised http://foorum.mbklubi.ee/attachment.php?aid=415
Kui saladus pole,palju maksis?
Kena auto,tere tulemast TE seltskonda! :cool_rsvd:

Lisad ka head,ma miskipärast pole eriti diisleid kohanud millel tempomat ka peal.
Andres65 Kirjutas:Just Raidsaarest see auto ostetud saigi.
Veljed, mida tahaks saada, oleks sellised http://foorum.mbklubi.ee/attachment.php?aid=415
sellised sobivad päris hästi...
http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=130&pid=402
Mareki pakutud väga norm veljed,klassika.Endal oleks samasugused 17 tolli pakkuda,kuid 124-le jäävad suureks,kui just väga madala kummiga Eesti "headel" teedel ei taha kulgeda.

Palju neid 3 liitriseid põkamootoreid erinevaid siis on? See 100kw kirjade järgi,osa veel 108 kw jne. Millest see vahe,oskab keegi seletada?

Ahjaaa,kui "akvaariumist" lahti tahad saada ehk kiletada,siis võta ühendust,saab hinda natuke sebida ehk.:cool_rsvd:
Läbisõit vist küll eriti reaalne pole kuid auto iseenesest üli pro.Nahk tundub ka seest korralik olevat.Sellise lisavarustusega diisel 124 on küll asjalik soetus, huvitav oleks ainult teada palju rahakott õhemaks muutus sellise ostu puhul?
Nu hind mis algselt aknapeal kirjas, oli 88,5K aga kuna sai sealt korraga 2 autot ostetud, siis natuke paindus ka. Ega seal miskit eriti tingida ei olnud ka, sest auto ei andnud põhjust nurisemiseks ja sellist "konks on - konksu pole" teemat ma kah seal arendama ei hakanud.:biggrin:
Müüja plussiks pean ütlema, et teenus oli sedavõrd mugavaks tehtud, et omal tuli ainult paar allkirja kirjutada. Isegi numbrid pandi Tartu ARK ees külge.
Andres65 Kirjutas:Nu hind mis algselt aknapeal kirjas, oli 88,5K aga kuna sai sealt korraga 2 autot ostetud, siis natuke paindus ka. Ega seal miskit eriti tingida ei olnud ka, sest auto ei andnud põhjust nurisemiseks ja sellist "konks on - konksu pole" teemat ma kah seal arendama ei hakanud.:biggrin:
Müüja plussiks pean ütlema, et teenus oli sedavõrd mugavaks tehtud, et omal tuli ainult paar allkirja kirjutada. Isegi numbrid pandi Tartu ARK ees külge.

Aga on siis konks või? :bigsmile: Teisaldatavat pean silmas.
marek Kirjutas:sellised sobivad päris hästi...
http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=130&pid=402

Kui need veel alles on, siis neid tahaks küll aga mitte just homme. Talvisel ajal rahapuul lehed na nigelad kasvama ...
Karl Kirjutas:Aga on siis konks või? :bigsmile: Teisaldatavat pean silmas.

Konksu veel pole aga siin foorumis oli paar huvitavat pakkumist teisaldatavale konksule.
Huvitav kas pilt tõesti petab niipalju,tundub pigem tumehall kui must.
Kuid ehk trehvab homme või millalgi ja vaataks oma silmaga ka masina üle (sa tahtsid midagi saada ka mu käest.)

http://www.mbclub.ru/mb/vin/?lng=eng Juhul kui sa veel ei teadnud sellist linki,kogu tõde su autost.
Karl Kirjutas:Palju neid 3 liitriseid põkamootoreid erinevaid siis on? See 100kw kirjade järgi,osa veel 108 kw jne. Millest see vahe,oskab keegi seletada?

Ahjaaa,kui "akvaariumist" lahti tahad saada ehk kiletada,siis võta ühendust,saab hinda natuke sebida ehk.:cool_rsvd:

100kW vabalthingav, 108kW turbodiisel - mõlemad 2996 cm3

"Akvaariumi" likvideerib lähiajal A-Autokile. Asi ka seepärast aktuaalne, et autol puudub selline lisavarustus nagu pagasikate/koeravõrk. Arvasin, et see T-l standartvarustuses aga näe ei olegi.
Hmmmmm,kas tõesti pole pagasikate/koeravõrk standardvarustuses?Minu omal täitsa olemas ja arvasin,et kõigil TE-del....... Kas laes koeravõrgu kinnituskohad on,äkki see krempel Saksamaale "unustatud".

Fööniga põkal ja tavalisel siis 8kw vahet ainult,suhteliselt vähe siis.

Väike OT ka: vaatasin,et tegeled bussireisidega,Kalevile konkurent siia siginenud.:bigsmile:
Karl Kirjutas:Hmmmmm,kas tõesti pole pagasikate/koeravõrk standardvarustuses?Minu omal täitsa olemas ja arvasin,et kõigil TE-del....... Kas laes koeravõrgu kinnituskohad on,äkki see krempel Saksamaale "unustatud".

Fööniga põkal ja tavalisel siis 8kw vahet ainult,suhteliselt vähe siis.

Ei ole isegi kinnituskohti - uurisin Kadaka tee romulast asja kohta. Oli saadaval üks beez korralik (värv ei sobinud) ja üks suht räbal must aga mõlemad ilma kinnitusteta. http://www.mbclub.ru/mb/vin/?lng=eng  ei kajasta seda ka lisavarustuse nimekirjas. Ilmselt siis tehasest ilma selleta tulnud.

Mootoritest siis...  8kW on küll suht väike vahe aga Nm-s oli küll suht suur erinevus. Ehk siis turboga peaks asi kõvasti teravam olema. Aga kui juba diisel, siis mis kiirendusautot temast ikka tahta. :biggrin:
Ma ka kahtlen, kas on tegu ikka 199 blauschwarziga..... IMO mingi muu värv...
Lehti: 1 2