Mure siis selline, et W140 4,2mootoriga jäi põlema mootori õlitasme tuli, kuigi õli on normis. Kas keegi teab millest asja kontrollimist alustada ja kus asub andur, mis selle veateate mulle annab?
paremal pool karteris. andur käbi välja sisse poole. vahetusest ma ei hakka parem rääkima.
tavaliselt lekib sealt imevähe õli.
Minu 300D läheb ka vahel sama tuli põlema, olen märganud, et ainul kuumemeate ilmadega kui õli päris tuliseks läheb.
Välja käib õnneks väljapoole.
nüüd õnneks jälle kustus see tuli ära, kuid eks see andur vist ikka ole tuksis, kuid nii kaua kuni päris põlema ei jää ma seda vahetama ei hakka.
Samas tekkis samale autole üks mure juurde, see on seotud immoga.
Nimelt on see auto 96 väljalase ja tal peal tehase immo võtmest ja mul oli vaja võtta ära küljest juhipoolne ukse link, selle küljest olid ära juhtmed, panin need tagasi ja enam immot ei saa peale/maha panna.
On kellegil mõtteid?
kaido Kirjutas:Samas tekkis samale autole üks mure juurde, see on seotud immoga.
Nimelt on see auto 96 väljalase ja tal peal tehase immo võtmest ja mul oli vaja võtta ära küljest juhipoolne ukse link, selle küljest olid ära juhtmed, panin need tagasi ja enam immot ei saa peale/maha panna.
On kellegil mõtteid?
signat mõtled ikka? uks ja immo pole küll seotud omavahel.
asi korras, vahetasin patareid ära ja natuke nikerdamist Mareku juhendite järgi ning asi korras. Võttis puldi omaks, kui süüde sees ja vajutad nuppu, suunates peeglile.