Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB 300ce 3,0 138kw  87 aasta
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere jälle mina murega:bigsmile:
Asi selline et karteri põhja tuli auk ja õli jooksis välja ja nüüd mootoris kolin sees.Ja nüüd plaan vahetada mootor tänu sellele .Confusedad:
Ja tahaks teada et kas oleks võimalik vahele panna 3,0 162kw mootor ja mis jupid vahetada tuleks kui see mootor vahele panna .aa ja kas sumbuti jääb samma sest see praktiliselt tutikas et seda ei sooviks osta:bigsmile:
Äkki keegi oskab mingit nõu aunda mul endal juhe koos ja närvid läbi.
Tänud juba ette ära!
Kui on samasuguselt kerelt see teine mootor siis mootor peaks kindlasti samadele kohtadele istuma, aga kas käigukastid on samad? Kui ei siis pead ka neid vahetama ehk siis uus mootor koos oma kastiga peale panna. Ja siin võib ka kardaani pikkus teine olla, kardaani saab treija lühemaks või just pikemaks teha ja kinni keevitada. Kasti kinnitus koht võib ka teine olla. Sumbuti peaks sobima, kui püksid kollektoriga kokku lähevadSmile
See oli minu kogemus kui ma enda mootori vahetasin, ainult mul oli teine mootor ja teine kere.
Aga miks muidu see kolin tekib? Minu arust mootor ilma õlita peaks lihtsalt kokku jooksma?Big Grin
no ma ei imesta, et ta tööd tehes ilma õlita koliseb...sebi uus karteri põhi, lase õli sisse ja vaata mis ta siis teeb...kui just juba miskit tõesti kotti pole läinud
Ma mõtlesin, et tal koliseb õligaBig Grin
Istub üks-ühele, elektriga pead ainult jamama.
siis ma plaanin vist ikka mootori vahetust ka.
Aga nüüd tegin keemilise metalliga augu korda ,kallasin õli sisse ja lagin kadus ära aga õli surve soojast peast on alla 1 kohapeal.Aga muidugi õlivann tahab veel vahetust.
A seda karteri kinni keevitada ei saa siis w? Mul küll kunagi keevitati.
ma arvan,et saab ma pean ta nüüd siin üks päev alt ära võtma ja vaatama kas saab või ei.
kas isegi mitte o,3 bari õli surveks polnud mb'del täitsa normaalne?
ei oska mina seda öelda.
Kuidas sul see karter siis purunes? Kas peale õlisurve nullivajumist ja õlitule süttimist said kohe mootori seisma?
Endal oli aasta tagasi sama jama, et sõitsin ilma karterikaitseta ja roopas teel oli rohu sees kivi, mis karteri purustas.
Mul uus õlivann all ja mootoriga ei juhtunud mitte midagi.

Kui muidugi juba koliseb, siis ilmselt ikkagi saaled ja väntvõll haiget saanud.
Juhin tähelepanu ka võimalusele, et surve on seetõttu madal, et nt õlivõttur on kuidagi viga saanud ja ei taha madala pöördega nt õli imeda vannist.
purunes ka kruusa teel mul karteri ja maapinna vahe on umbes 10-15cm mul esiots suht madalale lastud ja kui õli rõhu tuli põlema läks sõitsin veel mingi 500m koju ära ja mingi väike klõbin oli juba sees siisConfusedad:
Ja külma mootoriga on kohapeal õli rõhk 2-2,5 umbes.
Ja palju see karteri põhi maksis?mis mootor sul ültse oli,ka rida 6?
Karteri põhi maksis minu mäletamist mööda kuskil üle 1000 krooni.
Aga mul oli mootoriks R4, 200E siis mudeliks.
nii panin täna auto käima külma mootoriga koha peal õli surve 2 kandis.
Ja külma mootoriga oli jõudu ka ,aga nagu mootor soojaks sai siis lõppuks langes õli rõhk 0 ja mootori jõud oli ka väiksemConfusedad: