Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W 210 1999 a. külgtuules "ujub"
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Autoks siis MB E 220 CDI. Servises kontrollitud veeremik ja samuti teostatud täielik kontroll sillastendis . Ei ainsatki viga ega hälvet ei esi- ega tagasilla reguleeringutes. Kuskil ei kolise ega lõtku. Vaikse ilmaga sõidab kui siidi, hoia näpuga roolist ja naudi sõitu. Rehvid all tehase soovituslikud s.t 215/ 55/16 pikimustriga ja täiesti normaalses kuluvuses. Rõhud kontrollitud samuti. Probleem tekkib tugevas külgtuules või pikirööpas kus auto lausa tuntavalt hakkab ise sõidutrajektoori otsima. Ei oska enam kust viga otsida. 90 sõites elab üle aga EL kiirteedel tugevas külgtuules lausa tegemist et sõidurajal püsida. Auto lihtsalt tantsib ühest raja servast teise. Oskab keegi nõu anda, soovitada? Iga viide teretulnud.
SRY kui teema juba kuskil üleval aga ma lihtsalt ei leidnud
Lihtsalt annan idee. Minu w202-l sai rooliamort vahetatud ja peale seda kõik väga hästi. Lisaks sai eelmine suvi vahetatud vanad pastlad rehvid uute vastu, mis lisasid sõidukvaliteedile tubli toonuse juurde. Ehk siis vana kummisegu läheb liiga kõvaks ja ka siis hakkab auto rohkem teed otsima.
Hakkas äkki?
Sama rehvijooksuga enne probleeme pole olnud?
Esi- ja tagarehvid samad (valmistaja, mudel ja vanus)?
Tagarattalaagrid tihedad?
Sama rehvijooksuga enne probleeme pole olnud?
Esi- ja tagarehvid samad (valmistaja, mudel ja vanus)?
Tagarattalaagrid tihedad?

Sama rehvijooks ja sama mure ka eelmisel aastal. Samuti oli ujumist tunda talverehvidega mis olid tutikad ja ühest partiist. Suvekate vanust ei oska öelda aga mudelid kõik samad. Rattalaagrid ka head jah.

Aga rooliamort? Mis ja kus see on? pole aimugi :-(
Nendel pilldel on roolilatt ja amort puudub!
Õige jah, kurbikul ju riisiraketi rool... Seda amorti oleksin isegi pakkunud.

Loll küsimus, aga kas punnul on tagasild poolraamil või otse kere küljes? Kui poolraami kinnituspuksid annavad veidi järele, siis võib teravaid elamusi tekkida...

Üldiselt tasub külgtuule ja rööbaste tundmise põhjust otsida "juhtivast tagasillast"...
tagasild on nagu 124-l ehk siis poolraamil.
See võiks tegelt mingi kolksu ka teha, aga mine tea, automaadiga äkki pole tundagi eriti.. vaikne auto ka oma olemuselt..
Nu ma seepärast pakkusingi, et meie säästukal ei kolksu, aga poolraam ujub ikka korralikult. Nagu ka auto rööbastes.

Minusugune penskar nii kiiresti ei sõidagi, et külgtuul porobleemiks tõuseks...
minu kepikal oli tunda, st. sai selle kolksu järsema siduriliigutsega esile kutsuda Smile
Punnidel võib tekitada ebastabiilsuse ka kulunud ÕÕTSAPUKSID. Pidi nagu öö ja päev olema peale vahetust!
MB spetsiifikaga mittetuttav sillamees või niisama servisevend muidugi ei pruugi näha kõike seda, mida peaks nägema, kuna erinevaid liigendeid on seal ikka palju.
noh, tegelt näeb seda poolraami loksumist vabalt TÜV-punkti sillaloksutajaga, eriti, kui muu mäng tihe on.
V-b tasub sott ohverdada.
Mõlemas kohas - nii ülevaatusel kui silla- ja veeremiku stendis lausa eraldi kauplesin et las otsivad viga - ei leidnud kumbki. Saa nüüd pihta, on nad saamatud või viga kuskil mujal. eks aeg annab arutust, Vaikse ilmaga ja siledal teel lust sõita ja ega neid ekstreemsusi iga päev ka pole. Ometi hinges ju veidi kripeldab siiski et MILLES PROBLEEM?
Ülevaatusel... Lasin ka sillad kunagi ülevaadata, sillaremondis oli tööd rohkem kui sillaloksutajaga leidsid. Ei leia nad kõike!
Karta on,et mõni puks läbi, pesa kulunud.
kas asi ilmnes peale rehvivahetust? Minul olid enne all head pehmed lamellid ja kui vahetasin need 18 tuumaste suvekate vastu, hakkas kohe teed rahutult otsima....niii et palju sõltub ka rehvi segust ja prohviilist. Aga siiski soovitaks alustada õõtsapukside vahetusega, mille aeg juba mu enda autol kirjas on.
Sulo Kirjutas:kas asi ilmnes peale rehvivahetust?

Eelmisel lehel oli kirjas, et oli eelmine aasta kah sama mure, tutikate talverehvidega kah jne.
Mis siis tuule tundlikusest sai? Mul 97a avantgarde 3,0td punnsilmal sama jama. sada korda kõik hoovad ja puksid ja vahetatud, küll originaalid kui lemfõrder , sildasi regullitud mitmes kohas, rehvide vahetusega ei muutu midagi, ei TÜV ega silber ega keegi kurat pole leidnud milles asi. vahetamata ainult esimesed ülemised õõtsad aga nendes ei leita ühtegi hälvet. Keegi leidis et latis mingi mini loks, teised keegi pole sedagi leidnud ja latiprobleemi keegi teine ei usu, sõiteski rooliloksu tunda pole. kõik kes sõita proovivad ütlevad et pole paremas korras autot a remondimeeste proovisõidud toimuvad ju tuulevabas linnaliikluses.
aga tuult ja roopaid kardab kui tuld ja kui iga päev vaja maanteel 200km sõita siis ajab ikka vihaseks küll.
veidi peab arvestama ka seda, et pikkiroopad siis kitsamad kui MB ja paraku ei mahu selle auto parem- ja vasakpoolsed rattad korraga roobastesse.
kui auto ostsin olid maanteedel roopad sama laiad kui praegu ja 35-40 000 kilti sai neid roopaid ja tuult sõidetud muretult, kasvõi käed lahti, siis hakkas vaikselt pihta ja keegi viga ei leia. sõida nagu lollakas kui küljetuul puhub, rapsi rooliga siiapoole ja sinnapoole, kokku tuleb vist üks neljandik rooliringist ära.
(30-04-2008, 10:46 PM)väikemees Kirjutas: [ -> ]Ülevaatusel... Lasin ka sillad kunagi ülevaadata, sillaremondis oli tööd rohkem kui sillaloksutajaga leidsid. Ei leia nad kõike!
Karta on,et mõni puks läbi, pesa kulunud.

Mul käis verdu vasta stabika varrast, ei pandud nagu nägemagi TÜV-s.
eks nad teenivad nii või naa samapalju, lihtsam on mitte märgata.
Lehti: 1 2