Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 560 seci mootori erinevused
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
tahaks teada mis vahe on 178kw,205kw ja 220kw mootoritel??
178kW vana 5.0
205kW vana 5.6
220kW uus 5.6
imelik mul nimelt 5,6 ja 178kw
mingi säästu versioon äkki?
quauld Kirjutas:imelik mul nimelt 5,6 ja 178kw
mingi säästu versioon äkki?

Vanem tüüp 5,6 oli 178kw minuteada täitsa olemas.
Autodata andmed
kas mitte ei old nii, et vana tüüp ja uus tüüp(katiga ja ilma)...
kas siis 178kw on katiga ja220kw on ilma?
85-88 tehti mölemat.
quauld Kirjutas:kas siis 178kw on katiga ja220kw on ilma?
85-88 tehti mölemat.

netist leidsin:

enne 87 sept
220kW ECE
200kW RÜF
178kW KAT

peale 87 sept
220kW RÜF
205kW KAT

kat - katalüsaator
rüf - ilma katita ja ilma lambdata
ece - mingi vahepealne aretis vist, et vastaks euroopa normidele, tundub nagu EGR, ehk siis heitgaaside mootorisse tagasijuhtimine.
aga huvitav kui katiga versjoonil kat ära vötta kas läheb midagi paremaks vöi hoopis hullemaks.
quauld Kirjutas:aga huvitav kui katiga versjoonil kat ära vötta kas läheb midagi paremaks vöi hoopis hullemaks.

Minek läheb paremaks,ülevaatustega läheb raskeks.
mul dokides pole mingit märget,et kat niiet ei tohiks probleemi olla.
quauld Kirjutas:mul dokides pole mingit märget,et kat niiet ei tohiks probleemi olla.
kui eemaldad siis pane kindlasti sirge toru, osad teevad seest tühjaks, kohutav hääl tekib. kõige õigem oleks ilmselt vaadata mida pakuvad sumpsi kataloogid su autole, siis ilma katita varianti. mul 124'l oli ntx 3 erinevat varianti, kuna ei raatsinud orig. pütti asamele osta, panin sirge toru, hääl läks valjemaks, bensukulu väiksemaks, tõmme paremaks.

kui passis on lihtsalt "bensiin" mitte "bensiin-kat" siis probleeme ei teki.
marek Kirjutas:kui eemaldad siis pane kindlasti sirge toru, osad teevad seest tühjaks, kohutav hääl tekib. kõige õigem oleks ilmselt vaadata mida pakuvad sumpsi kataloogid su autole, siis ilma katita varianti. mul 124'l oli ntx 3 erinevat varianti, kuna ei raatsinud orig. pütti asamele osta, panin sirge toru, hääl läks valjemaks, bensukulu väiksemaks, tõmme paremaks.

kui passis on lihtsalt "bensiin" mitte "bensiin-kat" siis probleeme ei teki.


tore,siis läheb kat minema ja vaatab mis muutus.
on 178kw 200kw 205kw ja 220kw
quauld Kirjutas:mul dokides pole mingit märget,et kat niiet ei tohiks probleemi olla.

Ei loe, lähb auto alla, vaatab, kui toru on vahele keevitatud, siis piilub autodatast, kas on selleel margile kat ette nähtud, ja kui on, siis saad täie rauaga. Neid märke on veel, mille järgi tuvastada, kas masinal on kat ette nähtud, või mitte. Been there, done that.
Jah, kuid millal Eesti sellele tasemele jõuab, ei ole see siinsete jaoks nii lihtne midagi, kuna erinevusi ja võimalusi liiga palju, ei ole ju asi selge, et näed kuni a 84 polnud KAT ja sealt edasi kõigil KAT.

Mis on need muud märgid? RÜFi puhul on sul samuti ECU ja lambda andur olemas, keevitus? SO what, kas ma ei või lasta siis sumpsi parandada kuskil? Ja mootori koodi ei suuda nad elusees plokilt üles leida, veel enam seda tuvastada ja VIN näitab ka ainult mootorilitraaži.....
Kus sa olnud oled ja mida sa teinud oled?
Rolz Kirjutas:Jah, kuid millal Eesti sellele tasemele jõuab, ei ole see siinsete jaoks nii lihtne midagi, kuna erinevusi ja võimalusi liiga palju, ei ole ju asi selge, et näed kuni a 84 polnud KAT ja sealt edasi kõigil KAT.

Mis on need muud märgid? RÜFi puhul on sul samuti ECU ja lambda andur olemas, keevitus? SO what, kas ma ei või lasta siis sumpsi parandada kuskil? Ja mootori koodi ei suuda nad elusees plokilt üles leida, veel enam seda tuvastada ja VIN näitab ka ainult mootorilitraaži.....
Kus sa olnud oled ja mida sa teinud oled?

noh näiteks on katiga masinatel tihtipeale CO mõõtmise toru ka enne katti. Katiga masinatel on rangel keelatud kasutada pliiga kütust (vastav märge pensu paagi luugil). Ilma katita masinal on savi kas on pliivaba või mitte. Pole kindel kas 126'l sellised asjad on, aga paljudel masinatel on. Ja siis need samad kilovatid. kui Passis märgitud kilovatid vastavad katiga masina omale. mitte ilma katita masina omale. Siis väga palju ei pea mõistatama.

P.S Kat võib ka ilma lambdata olla. ON siukesi karpaga masinaid, millel on kat, kuid lambdast pole haisugi.

Rolz Kirjutas:Kus sa olnud oled ja mida sa teinud oled?

olen kati vahelt lõikamise eest vastu näppe saanud ülevaatusel, kuigi ka passis polnud kati märget.

Pliivaba bensiini nõutakse enivei põhimõtteliselt kõikidele autodele, mis meil liiguvad, va vanad vene masinad.
Kui passis kati tähist pole, siis pole ka probleemi, keevita või 5 ringi sinna kus kat muidu oli.
Sellisel juhul tuleb ülevaatuse mehel lasta silm kinni pigistada selle kati koha pealt.
ilmselt oleneb auto muust olukorrast ka...kui ikka passis kat'i kirjas pole, siis seda ka ülevaatusel ei nõuta. ammugi pole neil mingit autodatat või oskusi seda kasutada.
Lehti: 1 2