Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Bens diisliks?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Arvatavasti on võimalik selline toiming, aga kui keerukas on automaat bensukas 2,0 87a manuaal diisliks 2,0 89a teha?
oleneb kuidas sul ressurssidega on. üldiselt ei tohiks eriline probleem olla 87.a. bensukas maha müüa ja 89.a. disla asemele osta.
Oluliselt odavam, mõttekam ja töökindlam oleks justnimelt osta/vahetada soovitud mootor endale.
Mõttetu aretamine. Oleks siis miskit eksootilist.

Mismoodi üldse sellised mõtted tulevad... ?
Tervist ,ütleme nii,et sõltub olukorrast,kui olemas olev bensukas otsustas pauku teha ja diisel mootoriga doonor auto mõistliku hinnaga saada on siis tasub ehitada.Aga kui igat juppi peab mööda romulaid hingehinnaga taga ajama siis ilmselt lihtsam sellisest ettevõtmisest loobuda.
A kumb variant siis on? Kas sa tahad mootoreid/kaste vahetada või tahad bensumootorist diiselmootorit teha?
Ma ise mõtlesin alguses viimast.
Mõttekam on siiski autot vahetada, eelkõige rahalises mõttes. Vaevalt sa ehitamisrõõmust seda teed.
Diisel on avariiline, bensukalt tahaks keret Smile
Arvatavasti läheb juhtmenussiks?
Tervist ,ei tohiks juhtmestikuga jama tulla kui sul mõlemad autod on w124-d ,lihtsalt vahetad need juhtme kimbud omavahel välja mis mootoriga seotud.
aga kas pistikud ja möllud istuvad? kuidas eelsyyde ja suretus välja peaks nägema?
sai ka see pull tehtud w201 1.8 bena-2.0 diisliks. eile tehti ark-is paberid korda ja ülevaatusest läks ka läbi. kahjuks tekkis ka paar probleemi: mootori suretamine(süütelukk ei klapi) ja välistemperatuuri näidik enam ei tööta(algul arvasin et kuna aju pole taga, aga peale selle ühendamiset on ikka samad lood)???
On kellelgi veel probleeme tekkinud?
Kannekas Kirjutas:On kellelgi veel probleeme tekkinud?

Kui on D masin kõrval millelt s.lukk võtta ja relee koos juhtmetega siis anna tuld.

Aga ikkagi tuleb odavam osta kas sõitev D või B kui mingeid ronte kokku sittuma hakata.
Olen oma ajusid piisvalat sellise porriga piinanud.
Suretuse jaoks otsi miski el. töötav klapp. Vbl leiad sellise kaitsme bloki juurest (kuhu vead siis suretuse vaakumi)... :wink: Ökonomaiser kaotab töötamise .Vaakumi teema vaata selge pilguga üle see paras porr neil. Kui diislil tahokat pole siis see ka tööle ei hakka (kui tööle saad saada PT).
Õue tempi jääb endiselt näitama. Pm tuleb kogu bensuka juhtme pusa kapoti alt ära rookida (nice), jääb vaid õli ja temp ning diisli eelsüüde mille paned pm siis süütepooli asemele. Kui diisli mootoril midagi ka arvutiga juhitakse siis tulevad ka need juhtmed. Bensuka kompu võid välja võtta kui just selle võrgust lahti ühendamine tulesi-vilesi ära ei kaota, mida ta tegelikuklt teha ei tohiks, aga mine tea ...

KK ja tagasilla vahetuse vajalikkuse kohta infot ei oma, kuid midagi on seal vist siiski teha vaja, kas siis teine differ või kk. Enda oma kole aeglane (just kiirendus) ratast all ringi ei võta (st et ketsi vilistada ei õnnestu, aint jää peal), samas lõppkiirus vastab diisli tehase näitudele (vbl aitab ka kk regullimine. Kui keegi teab sellele konkreetset lahendust võib teada anda, mul muidugi on ka autom.k. ja differ 2.6 bensuka omad ja mootoriks 2.0 diisel) Cool
eino, põhiline, et jää peal ratta vilisema võtab Tongue
aga tänud info eest Smile