Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W203 C32 AMG
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
Tere!

Nimelt pakub siis huvi see auto.
Link: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

Nimelt vanaisal tekkis plaan oma vana auto välja vahetada. Ja just täpselt tahab ta omale saada nüüd C-klassi Mercedest. Hakkasin siis mina internetis tuhlama ja nägin, et see AMG polegi nii palju kallim võrreldes tavaliste C-klassi autodega. Sai käidud eile sellega ka sõitmas ja vaatamas. Auto oli äge, vähemalt minu jaoks. Kuna vanaisale ta ka tiba meeldib, siis küsiks siit nüüd täpsemalt, enne kui ostuks läheb. Nimelt..

1. Kui palju maksavad sellele autole varuosad võrreldes tavalise W203'ga?
2. Kui suur on üldse erinevus tavalise W203'ga? Kas tal on ainult teine mootor, pidurid, stanged ja mõni muu üksik element, või on tal ka täiesti erinev veermik?
3. Kas on saada ka B-kategooria varuosi (piduriklotse nt, need tal ju eriti ulmelised ees)?
4. Mis ta vead on? Kujutan ette, et seda mootorit annab kotti tõmmata, seega ei tohiks tal viga nagu midagi olla, juhul kui tegu pole tehnilise rikkega. Kas on vaja karta, et midagi rikki läheb?
5. Mida peaks teadma, enne kui seda autot osta?

Eks neid küsimusi tekib kindlasti veel.. Confusedmile:

Lasin ka Silber Autost tuttaval varuosa mehel uurida, pole veel vastust saanud. Aga ta enam-vähem arvas, et varuosad on tal umbes 3x kallimad, kui tava C'l. On see nii?

Ootan hoolega asjalikke vastuseid, sobivad ka vähem asjalikud. Abi on ikka.. Ja ei maksaks ka imestada, et vanaisa sellist autot tahab.. Te ei tea mu vanaisa.. :tongue:

Ette tänades, Reio.
Ei julge nüüd eriti sõna sel kohal võtta kuid arvestada võiks kroon/kilomeeter remondikuludeks, sest ega need AMG jupid just kõige odavam ole. Esimese asjana mis pähe tuleb on see, et vahejahuti pump pidi tüüpviga olema, aga noh tüüpvigu on igal autol, lihtsalt selle on neid kallim eemaldada. Eks see kõik oleneb eelmisest omanikust ja tema pedantsusest.
Tere!

Vanaisale C32? Krt ma olen ka oma lapsele kunagi selline vanaisa, raudselt Smile)

ok, paneme siis kirja.

1. Suures osas varuosad kattuvad tavalise 203-ga. Stanged, amordid, pidurid, väljalase ... on tõesti kallite hindadega. Tähelepanu tasuks pöörata kompressori ja selle lisaagregaatide seisukorrale, need pole odavad. Ka hoolduskulud on mõnevõrra suuremad nt. 12 plaatina küünalt jm, 8,5 l täissünt õli karterisse jpm.
2. Veermiku liitmed laias laastus samad. NB! Vedrustus on madal ning seega võrreldes tavalise 203-ga JÄIK. Maale kruusateele osta teine auto, tõsiselt.
3-4. B-kat osasid on saadaval kuid mitte kõiki. Piduriklotsid ning sarniirid on vähemalt olemas. Kindlasti tasub hindasid võrrelda, mõne puhul pole vahe nii suur, et b-kategooriat eelistada.
5. Arvesta sellega, et tegemist on sportliku autoga ning kindlasti peresõidukiks mitte kõige optimaalsema valikuga. Pidada on teda kallis, nagu enamus uuemaid mersusid. Kasko maksab hingehinda, ilma ei soovita sõita. Kütet läheb korralikult, nimetatud kuulutuses mainitud 13,8 linnas ei pea paika. 15-16 võid rahulikult arvestada. Maantee ca 9.
Kuid sõidufiiling on super, hea vääne ja piisavalt kilovatte teeb selle masina vägagi nauditavaks.

Mu auto on ka muuseas sama hinnaga müügis, kui huvi pakub, tule vaatame üle. Usu, masin on saanud korralikku hoolet, rohkem, kui seda rangelt vaja oleks. Ja ta ei ole sajatuhandese läbisõiduga.
mis krdi amg see 272kW on?

midagi on valesti selle autoga... hiljem ütlen Smile

võta see parem:
http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=8282
churka Kirjutas:Ei julge nüüd eriti sõna sel kohal võtta kuid arvestada võiks kroon/kilomeeter remondikuludeks, sest ega need AMG jupid just kõige odavam ole. Esimese asjana mis pähe tuleb on see, et vahejahuti pump pidi tüüpviga olema, aga noh tüüpvigu on igal autol, lihtsalt selle on neid kallim eemaldada. Eks see kõik oleneb eelmisest omanikust ja tema pedantsusest.

Kompressori jahutuspump tõesti ka minu masinal eelmine suvi vahetatud. Hind vist oli 5000 eek ca.
Kui palju see vahejahuti pump maksta võiks?
Arvad, et siis laguneb nii palju, et kroon/kilomeeter läheb? Iseenesest vb polegi väga hull, sest vanaisa sõidab üsna vähe, sellepärast mõtlengi, et kas on autol mõtet. Kui palju sõidaks, pole ka mõtet, sest siis läheks asi liiga kalliks. Aga arvan, et kui ta sellise auto juba ära ostab, siis mina küll vaadata ei suuda, kuidas see auto seal garaažis lihtsalt passib..

EDIT: nüüd rohkem teksti juba. Tore.

Raunole:
Maale kruusateele ostis ta eelmine talv dziibi.. Sellega ta on sõitnud praeguseks ise 1000 km, sest vahepeal oli tööauto katki. Muidu oleks ta sellega siiamaale läbinud umbes 100 km. Seepärast arvan ka, et see AMG jääks üsna suure tõenäosusega talveks üldsegi garaaži.
Arvan, et kaskol pole mõtet, sest autoga nii palju ei sõideta. Ja auto jääks ka Viljandi, seega pole igasugu jura pärast vist vaja palju karta.

Marek: sellel mingi chip-tuning, piiraja ka maas.

Rauno, oleks Sul ehk nii natuke veel viitsimist, et paneks siia enam-vähem oma hooldusarved kirja, saaks mingise orientiiri?
Aga jahutuspump ei maksagi väga palju, on mul õigus?

Igatahes suured suured tänud vastamise eest!
Ahjaa, see 272 kW Smile)
Oot seda autot olen ma kusagil enne ka müügis näinud...
Tänud, Marek, viite eest!
rauntz Kirjutas:1. Suures osas varuosad kattuvad tavalise 203-ga. Stanged, amordid, pidurid, väljalase ... on tõesti kallite hindadega.
krt no pidurid on küll teised kui harilikul 203'l....

edit: krt lugesin valesti, sry. Smile ühe teise auto pidurid pidavat kattuma muide.
Marek, sellest ju räägitaksegi, et pidurid teiste hindadega! Smile

EDIT: mis auto? :O

Raunole veel: mis need B-kati klotsid ja sarniirid maksavad?
Ja üks üldine küsimus ka, et kas siis on tõesti nii hea auto?

Ja mis Te arvate, kas selle auto läbisõitu saab uskuda? Seest oli küll üsna must, aga mitte väga kulunud.
Mõtlema paneb mind lihtsalt see, et hinnavahet AMG'l ja tavaliselt ju pole:
TAVALINE http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html VS AMG http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

Et kas siis tõesti on nii eksklusiivne auto, et ei tasu osta, või ei maksaks seda karta?
Ostku vanaisa rauntzi oma ära kui tõesti AMG südamelähedane ja vajalik, saab vähemalt korraliku auto. See ei ole reklaamijutt, see mees on paras autopede, heas mõttes :-)

Kuigi mulle ei jõua siiani kohe mille pagana pärast on ühele vanaisale AMG Mersut vaja, nõks nagu kahtlane tundub see jutt.
Karl, omale tunduks ka, aga ega ka tema väiksem autopede pole, kui Teie siin.. Smile
Ta siin vaikselt vaatabki tegelikult juba tavalist. Kahjuks pole aga mul see AMG-maania üle läinud.

Vaatasin siin veel vähe ringi, mobile.de's. Nägin sellist asja: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDe...abNumber=1

Vot Saksa hindu vaadates näen, et vahe sees. Aga siis tuleks Saksa minna. Eestist ostes ei näe ma aga mingisugustki pointi tavalisel C-klassil, kui kütusekulu ka veel sama suur on.. Kui auto ei lagune, miks kurat siis tavalist osta?

Eks räägin vanaisaga, vaatan mis arvab. Vb käib siis Rauno juurest ka läbi.. Kus asud muidu? Tallinn ikka? Siia kanti ei satu?
Rajareits Kirjutas:Karl, omale tunduks ka, aga ega ka tema väiksem autopede pole, kui Teie siin.. Smile
Ta siin vaikselt vaatabki tegelikult juba tavalist. Kahjuks pole aga mul see AMG-maania üle läinud.

Vaatasin siin veel vähe ringi, mobile.de's. Nägin sellist asja: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDe...abNumber=1

Vot Saksa hindu vaadates näen, et vahe sees. Aga siis tuleks Saksa minna. Eestist ostes ei näe ma aga mingisugustki pointi tavalisel C-klassil, kui kütusekulu ka veel sama suur on.. Kui auto ei lagune, miks kurat siis tavalist osta?

Eks räägin vanaisaga, vaatan mis arvab. Vb käib siis Rauno juurest ka läbi.. Kus asud muidu? Tallinn ikka? Siia kanti ei satu?

Kui tõsine huvi on, saaksin ka viljandist läbi tulla. Tartu kanti nii ehk naa asja mingi hetk, kas see või järgmine nädal. Siis saaks ka täpsemalt asja vaadata.
Aga ma räägin homme talle Teie jutust ja eks siis annan teada!

Aga kas see churka pakutud kroon/kilomeeter hooldustöödele vastab siis tõele?
Karl Kirjutas:Ostku vanaisa rauntzi oma ära kui tõesti AMG südamelähedane ja vajalik, saab vähemalt korraliku auto. See ei ole reklaamijutt, see mees on paras autopede, heas mõttes :-)

Kuigi mulle ei jõua siiani kohe mille pagana pärast on ühele vanaisale AMG Mersut vaja, nõks nagu kahtlane tundub see jutt.

Ega jah, ma ka enne ei usu, kui seda vanaisa ise näinud olen Smile
Aga samas, miks mitte. Kui vana hindab head minekut ja ei hooli suurt pehmest vedrustusest.
Auto mul jah enda arust korralikult hoitud kuid eks kui tahta, siis pisinorimist leiab ikka. Ausaltöeldes tegelen ma selle auto müügiga suht vastumeelselt aga noh...
Rajareits Kirjutas:Ta siin vaikselt vaatabki tegelikult juba tavalist. Kahjuks pole aga mul see AMG-maania üle läinud.

A sul endal ka väike huvi sees, nagu aru saan Smile
Aga kas see churka pakutud kroon/kilomeeter hooldustöödele vastab siis tõele?

Tegin lausa video oma debiiliga (võiks üles lasta, aga mingi 60 mega suur see, väiksemaks ka ei viitsi teha praegu), kuidas vanaisat AMG'ga sõidutati, vanaema kahjuks vaatama ei viitsinud tulla, istus autos. Ei pand tähelegi, kui ta kõrval ketsi keriti. See tegelikult ta respekti alla viiski, et juht ilge rullnokk oli (miskipärast oli ees väga korralik kumm, taga aga ainult slikk - seepärast Sinu oma ongi vähe parem, et tal ju teised veljed kummidega ka kaasas nagu ma aru saan?). Aga omal ka muidugi huvi sees.. Sa ei tahaks, et Su vanaisal AMG oleks? Tongue
Karl Kirjutas:Kuigi mulle ei jõua siiani kohe mille pagana pärast on ühele vanaisale AMG Mersut vaja, nõks nagu kahtlane tundub see jutt.
ega kõik vanisad ple 80a, osad on ka 55-60. Smile ise oma silmaga nägin kuda üks härrasmees ca 60a astus oma C55AMG'sse ja sõitis vaikselt pot pot pot minema. Smile
Rajareits Kirjutas:Kui palju see vahejahuti pump maksta võiks?
Arvad, et siis laguneb nii palju, et kroon/kilomeeter läheb? Iseenesest vb polegi väga hull, sest vanaisa sõidab üsna vähe, sellepärast mõtlengi, et kas on autol mõtet. Kui palju sõidaks, pole ka mõtet, sest siis läheks asi liiga kalliks. Aga arvan, et kui ta sellise auto juba ära ostab, siis mina küll vaadata ei suuda, kuidas see auto seal garaažis lihtsalt passib..

EDIT: nüüd rohkem teksti juba. Tore.

Raunole:
Maale kruusateele ostis ta eelmine talv dziibi.. Sellega ta on sõitnud praeguseks ise 1000 km, sest vahepeal oli tööauto katki. Muidu oleks ta sellega siiamaale läbinud umbes 100 km. Seepärast arvan ka, et see AMG jääks üsna suure tõenäosusega talveks üldsegi garaaži.
Arvan, et kaskol pole mõtet, sest autoga nii palju ei sõideta. Ja auto jääks ka Viljandi, seega pole igasugu jura pärast vist vaja palju karta.

Marek: sellel mingi chip-tuning, piiraja ka maas.

Rauno, oleks Sul ehk nii natuke veel viitsimist, et paneks siia enam-vähem oma hooldusarved kirja, saaks mingise orientiiri?
Aga jahutuspump ei maksagi väga palju, on mul õigus?

Igatahes suured suured tänud vastamise eest!

1. Chip... njah, see nii ja naa, mina ei lasknud ikka enda masinale seda panna, võib kahju rohkem teha, kui tast kasu on. Huvitav, kas kodanik on dünostendis käinud, et nii täpselt kw-d teab kirja panna Smile
2. Hooldusarved - anna pisut aega, ma helistan ja lasen ajaloo äkki välja võtta...
Kas sa Karl kavatsed oma 4,2 liitrise üüratu mootorimahu 10 a pärast mingi 1,3L Dacia vastu vahetada? Nüüd äkki hakakd aru saa, et mõnel papil krges eas ka suuremad/kiiremad/võimsamad huvid... Sorry OT...(:
Rauntz, oleks väga üli-tänulik.
Aga chipi koha pealt. Kas seda mitte Silberis ise ka ei tehta? Tavaliselt ju öeldakse, palju juurde tuleb vms. Ise eriti ei tea. Aga on Sul muidu aimu, palju see piiraja maha võtmine maksab? Kuulu järgi pidi nii olema, et seda teevad sakslased läbi arvuti?

Aga vanaisa muidu saab mai algul 68. Elujõudu temas imo rohkem, kui minus..
Lehti: 1 2 3