Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W203 C32 AMG
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
Aga 12 kW juurde ei tähenda liikluses midagi. Seda näed vast kiirendusvõistlusel, no 400 m läbimiseks kulub vast kümnendik vähem. Piiraja on minu masinal juba saksas eemaldatud, vähemalt spidomeetri järgi otsustades. 265 tuli suht lihtsalt kätte, julgus sai otsa. Pealegi ei tahaks uskuda, et vanaisa sul selliste kiirustega tegemist hakkab tegema Smile
Chip-i silber ise vabatahtlikult küll ei paigalda Tongue
Ok, ma arvan, et need hooldusarved saan sulle homme õhtuks...
Siis peaks küll piiraja maas olema jah.. Smile
Aga ok, jään ootama.
Sellest Chipist hoiaks mina ennast küll eemale. Silberis on küllalt isegi selliste firmade nagu BRABUS, CARLSSON jt shipse Smile maha kruvitud - seda väga lihtsal põhjusel. Mingil hetkel, mingi x koormusega, mingil x temperatuuril ja x, x, x keskonnas/tingimustes lööb mootori avariisse. Tänapäeva juhtplokid on ikka väga keerulise tagasiside süsteemidega ja kui arvuti ikka pikka aega vaatab, et drosselklapp on mingi % avatud ja küttesegu peaks nagu ka kindel olema aga millegipärast lambda kisub ülesse ning käiguvahetusel toimub tsipake pikem läbilibisemine siis viskabki tule põlema.
Okei, jätan meelde.. Smile

Rääkisin täna vanaisaga. Igatahes järsku hakkas rääkima, et ei tahagi enam suurt mootorit ja et tal sobiks C 180/200 hästi. Siis rääkisin jällegi Rauntzi AMG'st ja järsku tekkis jälle huvi selle vastu.. Ausalt öeldes ei saa enam ise ka aru, mida ta tahab. Aga tundus jällegi huvitatud olevat. Ütlesin talle ka, et mingi aeg Sa isegi tuleks näitama autot. Aga terve järgmine nädal on ta pmst ära, kuni pühapäevani, seega võiks enne midagi kokku leppida. Kui viitsid tulla, siis võiksin Sulle ta numbri anda ja saate ise kokku leppida.. Smile Eks siis saab küsida ka Sult kõike, mida tal vaja.
Lisaks oma kommi, kui tohib.

Tahaks ka endale sellist vanaisaSmile
Tahaks teada kes varuosadest sellist Bs ajas, et väga kallid osad jne?`
Nagu eelnevalt öeldud enamus osad kattuvad tavalise 203 ga.
Raunzi autot vaata parem-selle raha eest kindel, et saad korras masina, mees hästi hoidnud ja hooldanud seda minu andmetel.
Chippi kindlasti esindus ei paigalda, ja millega see väidetav +12 kw saadud on, on huvitav? Piirajad võin aidata maha saada, pole probleemi.
Natuke googeldada, siis leiad, et neid autosi on ainult järgi aidatud kompressori ratta vahetusega või NOS iga. ( viimane on mootori surm aga AMG kestab isegi, seda 3 hooaega sõidab Dragi Hollandis üks E55 AMG SB 10,6 sek 1/4 mile) Amg kast on ehitatud suure varuga kuni 800 nj väänet.
Ise tellisin just ära esimese Eestisse tuleva E55 AMG T versiooni järgmine nädal peaks kohal olema. ( Designo)Confusedmile: Kuna mul on vaja universaaliSmile Naine sõidab Rs 4 jaga ( ei seisa kuidagi koos ja olen ostnud sellele uue mootori) ja mina siis selle tuleva pikup pere autuga. (( G sai äsja müüdud ja G 55 jaoks raha ei ole Sad ) Asja point ei ole mitte uhkustamine, vaid erinevalt teistest lipulaevadest mudelitest seisab AMG väga hästi koos!

Tee vanaisale 2 proovi sõitu üks tavalise C klassiga ja teine Amg ga. Vanaisa, kes tahab nautida pensionipõlve mõistab ja teeb enda jaoks loodetavasti õige valiku.

Parimat,

Box
Box, suured tänud..
Btw, ise töötad Silberis?

Aga keegi seletaks mulle siis ära, miks üldse tavalist osta? Nagu ma siiamaale aru saanud olen, siis kütusekulu on sama, varustuse poole pealt on nad vb isegi võrdsed ja hind ka võrdne. Kas siis kõik lihtsalt kardavad, et AMG laguneb ja kui midagi juhtub, maksad hullu hinda? Minu jaoks natuke ebanormaalne see värk..
Rajareits Kirjutas:Box, suured tänud..
Btw, ise töötad Silberis?

Aga keegi seletaks mulle siis ära, miks üldse tavalist osta? Nagu ma siiamaale aru saanud olen, siis kütusekulu on sama, varustuse poole pealt on nad vb isegi võrdsed ja hind ka võrdne. Kas siis kõik lihtsalt kardavad, et AMG laguneb ja kui midagi juhtub, maksad hullu hinda? Minu jaoks natuke ebanormaalne see värk..

Ise jah töötan Silberis jupikunnina.
Suure mootoriga ikka tiba küttekulu on suurem see on selge. ( tallad ja funnid rohkem ).
Järelturus on pahatihti autod võrdse hinnaga mis uuena näiteks maksid 0,6 milj või 1,5 + milj otsus on sinuSmile
Äkki rauntz viitsiks panna siia ta AMG kulutused üle aja, või sis privasse. Vaataks isegi hea meelega üle ja võrdleks enda omadega, siis saaks mõelda kas praegu on mõtet seda osta või akkab rahakott lonkama
Lubas eilseks õhtuks panna.. Tongue
Sry, et pole jõudnud asja ajada, ma siin paralleelselt tõmban üht firmat käima, kogu aeg, raha ja energia on sinna läinud Smile
Saadan oma ihuarstile täna meili ning loodetavalt paneb arvete koopiad mulle teele.

R.
Pead küll vabandama jah.. Big Grin
Täna peaks siis mingi vastus tulema...
Ootan huviga.. Smile
Tuli kiri, et reedel ei jõudnud otsida ning esmaspäev peaks need andmed mul mailis olema. Loodan, et kannatad nii kaua Smile
krt rauntz, iga kord vaatan seda teemat suure põnevusega ja jään ikka tühjade kätega Smile
Ärgem enne posti siia kui rauntz saab oma arved esitletud Smile
et ultimaatum nagu jah Smile
No eks ma üritan.. Kuigi jah, arvuti taga olles tuleb 2 refreshi minuti kohta.. Big Grin

Vanaisa nüüd läheb sanatooriumi ära, aga tundus täitsa huvitatud olema jälle. Et kui mingi aeg satud siia kanti, võiks siis nagu kokku saada. Kui ei satu, eks siis peab vist vaatama tulema.. Smile
Noh, AMG ostetudCool
Päris on.. Rolleyes
Mingi korter oli vaja osta.. Nüüd peab järgmist aastat ootama vms..
Ma sõidan ikka vist oma masinaga aastakese veel, liiga heas korras, et maha müüa... Kütusehind aint teeb pisut tuska aga elame üle Wink
Lehti: 1 2 3