Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: K:Bensupump.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Küsimus selline et kus asub MB 200E(2.0 77kw,monopritse,88.a. W124) bensupump ning kas see on elektriline või mehhaaniline?:confusedangry:
Mina vaata oma masina tagaosa alla ja näed paremal pool ratta juures väikest pauna.... Ja paraku on see elektrooniline kui ma ei eksi ja maksab toredaT RAHA.
tänud.
mis hinnaga muidu kasutatud pumbad on umbes?
Kasutatud ei ole mõtet vist osta, aga uus maksab umbes 2500 krooni.
Siit saad rohkem infot:

www.ladu24.ee
www.ladu.ee

EduSmile
Kasuaja HotPapa pakkus pumpa,mis olevat sõitnud 500km max ning 2.3 mootori pealt,ehk sobib see sinna ning võtaks selle siis hoopis ära.
Tegelikult peaks sobima küll, nad on välimuselt kõik ühesugused juSmile Ja mingit erinevat rõhku seal ka ei peaks olema ju, lihtsalt ajab benzu ringi. VIST!
Hydroid Kirjutas:Tegelikult peaks sobima küll, nad on välimuselt kõik ühesugused juSmile Ja mingit erinevat rõhku seal ka ei peaks olema ju, lihtsalt ajab benzu ringi. VIST!

Selge,homme selgitan välja kas on ikka KINDLALT selle viga.Bensuvoolikud olid igatahes tühjad ning käiates ka ei täitunud,võibolla ka ei anna mõni kontakt ühendust või mida iganes,aga arvatavasti ikka pump,kuna auto käis kohapeal peale seismajäämist 1 min umbes ja siis suri välja ning oligi kõik,enam elumärke ei andnud.

Saab pumpa mingitmoodi eraldi ka proovida kas töötab või ei?
Pumba peale lähebki kaks juhet, sa proovi sinna voolu anda ja kuula kas hakkab mingit häält andma või ei. Ja tgelikult kui süüde sisse paned, sisi peaks ka bensupumpa kuulda olema. No tead küll vist mis hääl see olema peab. Aga proovi siis voolu anda, või võta mingi voolik lahti ka pumba küljest ja proovi kas hakkab midagi tulema.
Mina ainlt arvan et nii saab kontrollida, sest loogiline olekski nii.
eduSmile
ok,tänud,proovin homme targemaks saada mis siis läbi onSmile
tere!
mul oli omal w124 230ce-l pump otsas.eelmine omanik lollipeaga ostis siis uue aga kahjux 2 lidrase oma ja see ei pannud autot käima,kui siis ainult topkaga ja siis ka tahtis välja surra kui madalatel pööretel liikusin.järgmine samm enne uue pumba ostu:käisin diagnostikas,seal oli auto 1h,siis helistati,et võin järgi minna.
küsisin siis,et mis viga?tüüp vastas et sul vale pump peal,et peab 5 bar´i survet lööma aga see mis peal lööb aint 3bar´i,asi selge kuna pump oli uus siis ei saanud ka rikkis olla,siis ostsin uue pumba win koodi järgi,panin pumba külge ja sõidab ja käivitub siiani ilusti ja edukalt!
selle pika romaani point oli:et nagu ma aru sain siis erinevate mootorite pumpadel erinev surve!? no igal juhul nii mulle diagnostikast õeldi!
aga loodan et saad teada mis viga. edu


kutsikas
kutsikas Kirjutas:tere!
mul oli omal w124 230ce-l pump otsas.eelmine omanik lollipeaga ostis siis uue aga kahjux 2 lidrase oma ja see ei pannud autot käima,kui siis ainult topkaga ja siis ka tahtis välja surra kui madalatel pööretel liikusin.järgmine samm enne uue pumba ostu:käisin diagnostikas,seal oli auto 1h,siis helistati,et võin järgi minna.
küsisin siis,et mis viga?tüüp vastas et sul vale pump peal,et peab 5 bar´i survet lööma aga see mis peal lööb aint 3bar´i,asi selge kuna pump oli uus siis ei saanud ka rikkis olla,siis ostsin uue pumba win koodi järgi,panin pumba külge ja sõidab ja käivitub siiani ilusti ja edukalt!
selle pika romaani point oli:et nagu ma aru sain siis erinevate mootorite pumpadel erinev surve!? no igal juhul nii mulle diagnostikast õeldi!
aga loodan et saad teada mis viga. edu


kutsikas

Kusjuures sul on õgus, see surve vist on ikka erinev. Aga siis peabki surve järgi pump valima vmsSmile
no kõige õigem on ikka vin koodi järgi ma usun!:tongue:
siis on kindel et õige pump saab olema!kui muidugi on pumba jama!?:tongue:
igal juhul edu!
kuidas ja kustkohast ma pumba kätte saaksin,juhe juba suht koos??oskab keegi ehk aidata
marko9bbb Kirjutas:kuidas ja kustkohast ma pumba kätte saaksin,juhe juba suht koos??oskab keegi ehk aidata

Sulle ju keegi juba seletas kuidas. Tõsta autot natuke, roni alla ja kuskil tagumise silla all peakski see pump olema, selline süsteem on seal koos filtriga. Mul oli see plastikust karbiga kaetud äkki sul ka sisi keera see lahti sealt. Voolikud lähevad ka sinna ju. Peaks loogiline olemaSmile

Mis juhtmed sul koos on?
Nii,ei leia mina kütusepumpa ega kopsikut kus sees see on ja kui on see kuskil paagi juures,siis kustkohast pumbale jookseb peale vool,ei suutnud mina leida ühtegi sinnakanti minevat juhet.Lihtsalt tuleb paagist välja 2 voolikut,vähemalt tundub nii.Kindel et see pump ei ole mootori küljes(pisiske nagu ladadel kunagi umbes)?On seal kobakas olemas küll kuhu jookseb 2 voolikut,ise kahtlustan seda,kuid ei jõudnud täna lahti võtta.Võimalik et ei ole sel juhul ehk orig. mootor,kuid need vaid minu arvamused,oskab keegi ehk kommenteerida seda.
marko9bbb Kirjutas:Nii,ei leia mina kütusepumpa ega kopsikut kus sees see on ja kui on see kuskil paagi juures,siis kustkohast pumbale jookseb peale vool,ei suutnud mina leida ühtegi sinnakanti minevat juhet.Lihtsalt tuleb paagist välja 2 voolikut,vähemalt tundub nii.Kindel et see pump ei ole mootori küljes(pisiske nagu ladadel kunagi umbes)?On seal kobakas olemas küll kuhu jookseb 2 voolikut,ise kahtlustan seda,kuid ei jõudnud täna lahti võtta.Võimalik et ei ole sel juhul ehk orig. mootor,kuid need vaid minu arvamused,oskab keegi ehk kommenteerida seda.

Aga sa oled kindel et sul on monopritse? Äki sul on hoopis karpaga mootor kus polegi pumpa? Mootorist on pilte?
Mootorist hetkel pilte pole,need saaksin teha õhtupoole,aga hakkan juba isegi kahtlustama et ei olegi äkki monopritse.Kisun täna mootori küljest selle jublaka maha kuhu need voolikud jooksevad ja ehk ongi siis see hoopis pump.Isegi kui ei oleks monopritse,siis pump peaks ju ikka olema,kuidas mootor muidu bensu kätte saaksSmileAga sel juhul peakski siis see asuma mootori küljes(sigullidel on täpselt sama süsteem,pump mootoriga ühenduses) ja paagist ka sel juhul 2 voolikut lihtsalt välja jooksma.
marko9bbb Kirjutas:Mootorist hetkel pilte pole,need saaksin teha õhtupoole,aga hakkan juba isegi kahtlustama et ei olegi äkki monopritse.Kisun täna mootori küljest selle jublaka maha kuhu need voolikud jooksevad ja ehk ongi siis see hoopis pump.Isegi kui ei oleks monopritse,siis pump peaks ju ikka olema,kuidas mootor muidu bensu kätte saaksSmileAga sel juhul peakski siis see asuma mootori küljes(sigullidel on täpselt sama süsteem,pump mootoriga ühenduses) ja paagist ka sel juhul 2 voolikut lihtsalt välja jooksma.

Mul on näiteks karpaga mootor ja mootori küljes on ka selline ümmargune asi, ma järeldan ka et see on pump. Sinna tuleb bensuvoolik ka sisse ja sellest edasi juba karpasse. Aga karpa mootoritel võib ka nii olla et ta tõmbab seda vaakumiga.
Lehti: 1 2