Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Mercedes-Benz E500 (W211) mida arvate?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Oleks nagu plaan praegune E200CDI 2004a. välja vahetada uuema E500 vastu. Mida oskate rääkida selle isendi kohta. Kas tasub osta? Aga äkki keegi oskab rääkida selle auto headest ja halbadest külgedest.
kindlasti tasub, aga ökopillilt minna üle kütuseröövlile? Smile

kütusekulu kasvab 2x
0-100 kasvab pea 2x
hoolduse arved kasvavad 2x
lisade arv kasvab ilmselt ka 2x

eks "oliverk" lisab veel midagi....
marek Kirjutas:kindlasti tasub, aga ökopillilt minna üle kütuseröövlile? Smile

kütusekulu kasvab 2x
0-100 kasvab pea 2x
hoolduse arved kasvavad 2x
lisade arv kasvab ilmselt ka 2x

eks "oliverk" lisab veel midagi....

Jah,sellega olen arvestanud,et kütust läheb tunduvalt rohkem ja kindlustus+kasko tõuseb,aga praegune 2.2D 90kw jääb lahjaks,eriti maanteel...karjub rohkem kui edasi lähebSmile Aga kas on siis parem ikka bensiinimootoriga E500 või E400 diisel (jõudu neil mõlemal piisavalt ja jätame välja kütusekulu) ei tea autodest ise kuigi palju aga olen korduvalt kuulnud,et diisliga rohkem hädasi kui bensukaga.
E500 on omamoodi elamus, mille nimel tasub vaeva näha. Mine tee proovisõit ja eks sa otsusta ise, võin sulle niipalju vihjeks anda, et üks väga hea E500 vabaneb mõne aja pärast -kuna mul saab millalgi aasta ja isu täis, siis ostan endale tavaliselt uue neljarattalise.
priit666 Kirjutas:Jah,sellega olen arvestanud,et kütust läheb tunduvalt rohkem ja kindlustus+kasko tõuseb,aga praegune 2.2D 90kw jääb lahjaks,eriti maanteel...karjub rohkem kui edasi lähebSmile Aga kas on siis parem ikka bensiinimootoriga E500 või E400 diisel (jõudu neil mõlemal piisavalt ja jätame välja kütusekulu) ei tea autodest ise kuigi palju aga olen korduvalt kuulnud,et diisliga rohkem hädasi kui bensukaga.
no sellele 90kW mootorile saab tsipi panna, annab 20-30kW juurde, mis peaks seda keret juba suht hästi liigutama.

400CDI'l on ca 100Nm rohkem väänet kui 500'l, seega möödasõidud peaks näo naerule küll tooma, aga diislitega on muidugi rohkem probleeme kui bensukatega. kütust peaks võtma viimased suht sama moodi, aga diisel meil 2kr kallim seega oleks point ikkagi E500'l. Smile
Suht fake teema.
Inimene, kes on teeninud piisavalt raha, et osta E500, ei hakka teiste käest luba küsima, vaid teeb oma otsused ise.

Kas tasub E200 deziislist E500-le vahetada...... :biggergrin::biggergrin::biggergrin::biggergrin::biggergrin:

Ejj kommentaari.
Nagu mina aru saan siis küsib nõu, kas 400CDI või E500. Muutusi maailmas ikka toimub, mõned on suured, mõned väiksemad.
Loodame,et teemal ikka tõsi taga.
väikemees Kirjutas:Nagu mina aru saan siis küsib nõu, kas 400CDI või E500. Muutusi maailmas ikka toimub, mõned on suured, mõned väiksemad.
Loodame,et teemal ikka tõsi taga.

400cdi on suhteliselt kehv mootor, pigem sihi siis juba e420cdi-d, see on uuem, teravam, ökonoomsem jne.

tegelikkuses on ilmselt sul ikkagi mõttekas teha erinevate variantidega proovisõitu ja siis valida selline mis sulle endale parema mulje jättis. dislal on väänet roppumoodi, bensukal, seevastu, on teravust. maitseasi
martiini Kirjutas:Suht fake teema.
Inimene, kes on teeninud piisavalt raha, et osta E500, ei hakka teiste käest luba küsima, vaid teeb oma otsused ise.

Kas tasub E200 deziislist E500-le vahetada...... :biggergrin::biggergrin::biggergrin::biggergrin::biggergrin:

Ejj kommentaari.

Täiesti nõus,et otsuse teen ma ise mitte keegi teine,aga mind huvitab see mida ka teised sellest mudelist arvavad.