09-04-2008, 11:56 PM
10-04-2008, 12:01 AM
Eile (oli vist eile) õhtu nägin kui toodi treilaga. Lennujaama juures, valged kiled olid veel peal. Väga kobe pill:tongue:
10-04-2008, 12:16 AM
Paistab, et 1971 aata klassika on nüüd siis jälle moes Armatuuri kujundus ja kellad :evil: Loodaks, et ka kvaliteet saabub koos disainiga endine:eureka:
10-04-2008, 09:53 AM
Kere ju ikkagi vana....niii et tegemist siis faclifti läbinud, uuenenud SL mudeliga!
10-04-2008, 10:18 AM
Veri naais. Tore, et mu uus suveauto saabus:9
10-04-2008, 12:01 PM
Sulo Kirjutas:Kere ju ikkagi vana....niii et tegemist siis faclifti läbinud, uuenenud SL mudeliga!
Täpselt tegemist ju 230 kerega millel lihtsalt 2 mudeliuuendus - ja maitse üle ei vaielda, aga esiots ....
CL 63 neid juba liigub eestis - üks oli isegi laksuga ja peale parandust olid tolmuterad ikka krt laki all. Aga hääled olid küll vägagi mehised - midagi 55 AMG (madal urin) ja 65 AMG (lärmaks toon koos pleki kõlinaga) vahepeal. Nice
10-04-2008, 12:07 PM
Kena suveauto ja piisavalt nobe peaks ka olema :-)
10-04-2008, 12:23 PM
Kui päälinnas sai käidud, siis nägin üht CL63 AMG`d - seda näha/kuulda on juba elamus omaette, mis siis veel sellisega sõita oleks?
Valge värv sobib muidugi imeilusasti.
Valge värv sobib muidugi imeilusasti.
10-04-2008, 06:22 PM
hents99 Kirjutas:Kui päälinnas sai käidud, siis nägin üht CL63 AMG`d - seda näha/kuulda on juba elamus omaette, mis siis veel sellisega sõita oleks?Sõitmise koha pealt oskan nii öelda:
Valge värv sobib muidugi imeilusasti.
5,5 kompressor kisub väga haigelt ja igast asendist - teeb mõnusat urinat/jõrinat. Need kes on proovinud ütlevad et on etem kui 6,3 - pöördemomenti on rohkem ja tõmme madalamalt parem. 6,3 on jälle väga tore pöördepill ning temale on vist 7 käiguline kast otsa topitud?
600 bi-turbo - see on kõige salakavalam - ainult sahiseb ja kolmnurk vilgub. 65 AGM see on juba ilma vejõukontrollita täitsa mõtetult ohtlik - kuid suurtemate turbode tõttu on ikka väike lag olemas. A´la gaas põhja, väike viivitus, siis rattad ringi, veojõu kontroll võtab gaasi maha, rattad "normaliseeruvad", edasi toimub kõik uuesti - selline veits nõksutamine ühesõnaga.
Kõige etem on ilmselt 5,5 kleemani vms max kitiga, kus pöördemoment on 900 Nm ja hobuseid ka ikka mitu.
No tegelikult, ega ilmselt BRABUS Rocketil/Bullitil ka viga pole, aga seal tuleb jälle see lag mängu, mis vabalthingaval ja kompressormootoril puuduvad.
Oih sattusin offtopicuga nüüd küll hoogu
10-04-2008, 08:19 PM
nägin tna seda cl63 viru ringil... ea et laksu ei pand.