Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Uus SL Eestis + w216 CL63AMG
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
[Pilt: Foto(060).jpg]

[Pilt: Foto(065).jpg]

[Pilt: Foto(066).jpg]

[Pilt: Foto(068).jpg]

[Pilt: Foto(071).jpg]

[Pilt: Foto(076).jpg]

[Pilt: Foto(078).jpg]

[Pilt: Foto(080).jpg]

[Pilt: Foto(081).jpg]

[Pilt: Foto(082).jpg]

[Pilt: Foto(089).jpg]

[Pilt: Foto(091).jpg]

[Pilt: Foto(093).jpg]

[Pilt: Foto(097).jpg]

[Pilt: Foto(101).jpg]

[Pilt: Foto(102).jpg]

[Pilt: Foto(103).jpg]

[Pilt: Foto(104).jpg]


Kvaliteet ikka väga halb(telefoniga tehtud).
Eile (oli vist eile) õhtu nägin kui toodi treilaga. Lennujaama juures, valged kiled olid veel peal. Väga kobe pill:tongue:
Paistab, et 1971 aata klassika on nüüd siis jälle moes UZI Armatuuri kujundus ja kellad :evil: Loodaks, et ka kvaliteet saabub koos disainiga endine:eureka:
Kere ju ikkagi vana....niii et tegemist siis faclifti läbinud, uuenenud SL mudeliga!
Veri naais. Tore, et mu uus suveauto saabus:9
Sulo Kirjutas:Kere ju ikkagi vana....niii et tegemist siis faclifti läbinud, uuenenud SL mudeliga!

Täpselt tegemist ju 230 kerega millel lihtsalt 2 mudeliuuendus - ja maitse üle ei vaielda, aga esiots ....

CL 63 neid juba liigub eestis - üks oli isegi laksuga ja peale parandust olid tolmuterad ikka krt laki all. Aga hääled olid küll vägagi mehised - midagi 55 AMG (madal urin) ja 65 AMG (lärmaks toon koos pleki kõlinaga) vahepeal. Nice
Kena suveauto ja piisavalt nobe peaks ka olema :-)
Kui päälinnas sai käidud, siis nägin üht CL63 AMG`d - seda näha/kuulda on juba elamus omaette, mis siis veel sellisega sõita oleks?
Valge värv sobib muidugi imeilusasti.
hents99 Kirjutas:Kui päälinnas sai käidud, siis nägin üht CL63 AMG`d - seda näha/kuulda on juba elamus omaette, mis siis veel sellisega sõita oleks?
Valge värv sobib muidugi imeilusasti.
Sõitmise koha pealt oskan nii öelda:
5,5 kompressor kisub väga haigelt ja igast asendist - teeb mõnusat urinat/jõrinat. Need kes on proovinud ütlevad et on etem kui 6,3 - pöördemomenti on rohkem ja tõmme madalamalt parem. 6,3 on jälle väga tore pöördepill ning temale on vist 7 käiguline kast otsa topitud?

600 bi-turbo - see on kõige salakavalam - ainult sahiseb ja kolmnurk vilgub. 65 AGM see on juba ilma vejõukontrollita täitsa mõtetult ohtlik - kuid suurtemate turbode tõttu on ikka väike lag olemas. A´la gaas põhja, väike viivitus, siis rattad ringi, veojõu kontroll võtab gaasi maha, rattad "normaliseeruvad", edasi toimub kõik uuesti - selline veits nõksutamine ühesõnaga.
Kõige etem on ilmselt 5,5 kleemani vms max kitiga, kus pöördemoment on 900 Nm ja hobuseid ka ikka mitu.
No tegelikult, ega ilmselt BRABUS Rocketil/Bullitil ka viga pole, aga seal tuleb jälle see lag mängu, mis vabalthingaval ja kompressormootoril puuduvad.

Oih sattusin offtopicuga nüüd küll hoogu Shy
nägin tna seda cl63 viru ringil... ea et laksu ei pand. Smile