Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Vito viimane mudel 2003.a. ja nooremad. Kellel on andke ostunõu!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kas keegi teab öelda, kas lapsehaigusi juba osatakse normaalselt kõrvaldada Eestis? Kas rattalaagreid juba eraldi vahetatakse. MIllele peaksveel tõsiselt pilgu pöörama enne kui otsustada?
Milline kerepikkus oleks kardaani suhtes kõige armulisem. A1 A2 A3???
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?...244f0badbf
Ses suhtes oled õigel teel, et vähemalt on tegu jälle tagaveolise masinaga, ikkagi Mercedes-Benz...
Sry, OT.
no mul praegu ka ju tagaveoline Smile
Need esimesed 639 vitod olid suht kehvakesed,lagunesid ikka retsiltConfusedad:Tehas käskis enamusel kardaanid ja reduktori jne vahetada.Kellel garantii ajal probleeme oli,sai need tasuta vahetatud.Kes aga sõitis garantii ära ilma remontimata,võib nüüd paraja portsu otsa sattuda.Mis siis probleemiks on/oli-kardaanid ja nende vahelaagrid,tagumised rattalaagrid ja esimesed stabika kondid,puksid.Rohkem midagi massilist ei meenugi,eks erandeid leidub,põhiliselt see siiski peamiselt omanikus kinni.Need nö ise remontijad võiksid mossesi edasi ehitada,kui raha pole,siis ära osta selle viimase raha eest mersut.Pidevalt on probleeme klientidega kes on ostnud kasutatud auto,loomulikult remondivad kuskil külamehe keldris oma autosid,siis viimses hädas tulevad silberisse kutrma kui sitt ikka Mercedes-Benz on.Juhuseid on väga palju kui inimese rumaluse tõttu on vaja autole väga kalleid osi tellida(mootori juhtplokk näiteks),kes süüdi suures arves,loomulikult silberUZI
Kodanik Sulole soovitaksin natuke kallimat ostueelset kontrolli ja auto ajaloo põhjalikku uurimist.Kui auto otetud ja mingeid probleeme,helista...
No seda nuttu ja hala kuuleb ka siin foorumis...........aga tänud sulle TNX informatiivse ülevaate eest. Nagu ma aru saan on mees igapäevaselt ise käega küljes Vito bussidel Smile)) Nagu ämmaemand Smile))))) Aitäh!
Sulo Kirjutas:no mul praegu ka ju tagaveoline Smile

Eei, ma Vitot konkreetselt silmas pidasin, et lõpuks on õigete rataste veo juurde tagasi mindud. Ise olen kaalund tõsiselt neliveolist, ei tea, kas on ka väärt kraam?
No talvel peab raskus taga olema...mis muud!
rauntz Kirjutas:
Sulo Kirjutas:no mul praegu ka ju tagaveoline Smile

Eei, ma Vitot konkreetselt silmas pidasin, et lõpuks on õigete rataste veo juurde tagasi mindud. Ise olen kaalund tõsiselt neliveolist, ei tea, kas on ka väärt kraam?
Neliveolise vito nõrk koht on esisilla puksid,just reduktori kinnituse puksid.Manuaalidel lagunevad need eriti kiiresti(ca 10 000km),vahetamine aga suhteliselt raske teema.
tnx Kirjutas:
rauntz Kirjutas:
Sulo Kirjutas:no mul praegu ka ju tagaveoline Smile

Eei, ma Vitot konkreetselt silmas pidasin, et lõpuks on õigete rataste veo juurde tagasi mindud. Ise olen kaalund tõsiselt neliveolist, ei tea, kas on ka väärt kraam?
Neliveolise vito nõrk koht on esisilla puksid,just reduktori kinnituse puksid.Manuaalidel lagunevad need eriti kiiresti(ca 10 000km),vahetamine aga suhteliselt raske teema.

Ok, siis peab veel mõtlema seda asja ja ootama pisut... Tänud.
Tagumisi rattalaagreid on juba võimalik ka b-gruppist saada ning ilma terve õõtsata, kuid esimesed tulevad ainult originaalist ning koos käändmikuga, samas läheb enamasti ka uus ABS andur, kuna vana valdavalt kätte ei ole võimalik tervena saada. Samuti on ka kardaani vahelaagreid juba korralikke b-gruppi omi saadaval.