Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Turbo paigaldus 240 diislile
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kas td-l peavad olema madalamad surved kui tavalisel vabalthingaval? palju vaeva tuleks asjakallal näha ning palju rahakott õhemaks muutub?? äkki on keegi kursis sellise asjagaRolleyes kõik arvamused teretulnud
300€ turbo, paigaldus häälestamine ja moto uppgreid otsa... vt mersuforum.net
Põhimõtteliselt vaja teha:

-pumba kolvid suuremaks
-pihustid modifitseerida
-vahejahuti
-turbo
-kollektorid
-automaadi puhul kasti tugevdamine
-manuaali puhul tugevama siduri paigaldamine
-miljon pisiasja
-töö (juhul, kui ise ei tee)

Eriti ei soovitaks endal asja kallale asuda vaid jätta töö spetside hooleks, kuna 90% kindel, et lased mootori ribadeks, kui ise paigaldad esimest korda.

Üldiselt eriti ei näe pointi OM616.xxx mootorile turbo paigaldamisel. Mõttekam on osta lihtsalt võimsam diiselmootor, nagu näiteks OM617.xxx (3.0 5sil), OM602.xxx (2.5 ja 2.9 5sil), OM603.xxx (3.0 ja 3.5 6sil) ja kindlasti ka OM606.xxx (3.0 24v 6sil). Projekt tuleb kokkuvõttes väksema töömahuga ja ka kindlasti odavam.

Andrese jutule kommentaariks veel niipalju, et ikka 3000€ mitte 300€. Turbo ise maksab ju juba u 5000.- ehk ~300€

edit: Sry Andres, lugesin su jutu uuesti läbi ja nägin seda koma kah seal nüüd...Confusedilly:
Alla 0,5 bar rõhu polevat vahejahutit vaja.
Pump kõlbab ka vana, ainult võimsuse kasv pole nii suur.Kui just kiirenduspumpa ise mitte näppida, siis saaab ka norm kiirenduse.

Tal manuaal.

Eks lihtsam muidugi võimsam mootor koos kastiga peale tõsta.

Küsimus tekkiski sellest, kui vahetada manuaal automaadi vastu (2,4D) kas siis ei jää minek veelgi kehvemaks(liiga lahja mootor).
Jääb küll ja kui tegemist veel 126-ga kah, siis ikka kohe eriti uimane.

Aga arvan siiski, et mõttekam, töökindlam ja odavam variant osta OM603 mootor ja automaat nii umbes kuni 10K eest ja panna sinna autole vahele, kui et hakata OM616 turbotama. Automaadi peab ikka osta ju siis veel. Kusjuures ei usu eriti, et üle 80kW välja võlub sealt OM616 mootorist, kui pumpa ei modi ja vahejahuti kah panemata jätab. Originaalis see 240D vist miski 55kW?!?
Tegelikult jutt jumala õige mis siin vahepeal Heinar mainis et s123 on sama raske kui tavaline w126 SE, raskemgi veel 100 kilo ja tavaline sedaan w123 on ka seal oma 100kilo ringis kergem w126est. w123 kere formaatidel on ju 240 tehase poolt peal ja liigub hindele kolm edasi küll