Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: aidake ei lähe korralikult tööle
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
probleem siis selline Esimene äärmus: selleks et auto tööle läheks peab teda päris tükk aega käiama. ning kui tööle läheb siis töötab ilusti. Teine äärmus: auto läheb rutem käima kuid samas kui anda järsemalt gaasi siis tahab välja surra ning tühikäik jõnksutab, samas kui lisada gaasi rahulikult ei ole probleemi. Kuid mõlema puhul tundub alguses et ei saa kas bensiini kätte või ei saa sädet
Autoks on w202 1995 ning mootor on 2.0 100kw bensiin.
Vaata kraadiklaasi 20 kraadi teeb oma töö "ne mai mesjats" pole midagi parata tuleb oodata kevadeni.Ma arvan et see probleem pole ainult sinu on nii minul kui ka teistel.
aga sellisel juhul peaks ju olema sedasi et ta ei lähe käima ainult külmast peast kuid sama jama on ka siis kui ta on soe
Eric Kirjutas:Vaata kraadiklaasi 20 kraadi teeb oma töö "ne mai mesjats" pole midagi parata tuleb oodata kevadeni.Ma arvan et see probleem pole ainult sinu on nii minul kui ka teistel.

Kle Erik - tundub, et sa ei jaga autodest küll miskit. Külm nüüd küll mingi argument pole, et auto käima ei lähe. Külm mõjutab enamasti käivitumist nii palju, et külmaga aku on vähem tootlik ja ei jõua mootorit ringi ajada.

Tavaliselt lähevadautodjust külmaga paremini käima, kui soojast peast.

Probleemi algatajale- põhjuseid on mitmeid, kuid esimese asjana soovitan kuskil ÜV punktis sul lasta CO paika keerata. Kui siis samad jamad, võib asja edasi uurida. Sealt siis eelkäivituspihusti, juhtrõhu regullaator, jne jne. MB mootoril võib neid vigu sadade kaupa olla ja selle ühe pisivea leidminevõib teinekord üsna tülikas olla. Tean seda omast käest.
Ma ka päris täpselt aru ei saanud mida see külm siia puutub.... Kui auto on korras siis pole ka -40C probleem.
Mulle Eriku lähenemine küll meeldib, siuke mõnus kanepine :biggrin:

piiisss, meeennnn Confusedilly:
norm akuga on mul kõik autod -30 kraadi probleemivabalt käivitunud (opel kadett(!!!), opel vectra, MB w201, Mazda 323f).

Kui temperatuur midagi mõjutab, siis 0 kraadi ringis on kõige hullem (kondensvesi rikub elektrisüsteeme).

niiet otsi viga mujalt!
praeguseks on asi niikaugel et ei lähe kuidagi käima:pissed2: ega ei luba ka. Kas sellised probleemid võivad olla ka ainult sellest et sädet ei ole või siis niimoodi vahetevahel sest plaanis see kontroll veel täna ära teha (samas küünlad on alles paar kuud tagasi vahetatud, nagu ei tohiks veel probleeme olla)
Huvitab on tõsi asi et kui polnud külmasi(üle -15kraadi)ei kurtnud keegi et auto ei tööta korralikult,auto ei lähe käima,auto ei lähe soojaks, jne...
No näete vead tuleb ikka välja ekstreemsetes oludes ja ellu jääb ikka see kes tugevam.See et ma autodest midagi ei jaga pole ka mingi argument selleks puhuks on teised mehed kes asja jagavad.
praeguseks siis GRE soovitusel maha võetud aju ja ka see vaakum toru ning olukord siis järgmine: VAAKUMTORU OLI SITTA TÄIS, nüüdseks siis asi seest ära puhastatud ning tuppa soojenema toodud, hommikul läheb kohe prooviks ning kui asi töötab siis: GRE ma teen sulle õlled välja!!!
küla ilma ei jooda õlut ja kui ma ei eksi siis Gre õlut ültse ei joo pigem joob Bacardit.
Soovitaks ka midagi puhtamat jooki.Loomulikult siis kui soovitusest tolku oli.Aga viga iseenesest lihtne aga peavalu kui palju.
praeguseks on asi niikaugel et aju ja voolik on tagasi pandud kuid tuli järgmine probleem. auto ei lähe käima kuna immo läheb peale ega tule kuidagi maha. kas keegi oskaks soovitada mida teha või kas see võis tulla sellest et ma aju maha võtsin. tegemist siis tehase immoga ning pealolekut on näha tahavaate peeglist kus roheline ja punane tuli vaheldumisi vilguvad.
Kunagi oli sama häda . . . siis kas minut või nii pidi süüde sees olema siis loeb peegli ja immo süsteemi omaks ühtseks komponendiks. Aga kui aku maas oli siis on ka ajud ja asjad avarii reziimis seega ei pruugi ta tükk aega ilusti käija ja käima minna.
Ehe mul oli täna sama lugu roheline puna vilkusid tahavaate peeglis korraga kui käivitus ilma probleemita mõne aja pärast kustusid tuled ära.Tuli endalegi üllatusena et nii juhtus.
soovitage midagi palun veel need ei toiminud. kas immo lülitab ainult bensupumba välja või midagi veel?
Joonas Kirjutas:soovitage midagi palun veel need ei toiminud. kas immo lülitab ainult bensupumba välja või midagi veel?
täpselt ei mäleta, aga vist oli nii, et süüde sisse ja siis pulti vajutada.
nüüd siis immo maas(täiesti lambist) ning bensu pump töötab kuid kuna aku tühi siis homme saabub tõehetk lisaks lähen päeval veel Imre juurde diagnostikasse. Eks siis paistab
Praeguseks asi niikaugel, et auto lasnamäel remondis ning loodetavasti sellest aitab. Viimaste andmete põhjal võib arvata et viga siiski ajus, mis on läbi Gre öeldud toru niiskust saanud ning seega on seal vist mingi andur tuksis. Sümptomiteks oli see, et külmana no problems aga kohe kui nõksa soemaks läks(paar km sõitu) hakkas kebens pihta. Diagnostika ütles et segu liiga rikas ning kui õieti mäletan siis mingi asi oli liiga hõre või ei saanud hõrendus andurilt inffi. Küttekulu oli ka mingi 20+
Loodan et sellest on abi kellelegile kellel juhtub sama probleem olema, samas ei soovita seda probleemi kellegile kuna vea avastamiseks läheb vaja teadjat või põhjalikumat uurimist.