Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 124-ja esisilla jama ?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
tervist

autoks siis MB 124, Esisild kolises ja kui sõitsid konarustest või mõnest august läbi oli kohe seda salongi kuulda ... hiljuti sai siis vahetada õõtsapukse ja sarniire...aga nüüd just kui asi läks hullemaks ...enam ei saa ültse sõita asvaltee paranduskohad on nii hästi tunda roolis kui ka käib keres ....äkki keegi oskab aidata kuna endal mõistus otsas ja rahakotile pani ka see õõtsa ja sarniiride vahetus hea matsu Sad
kontrolli stabika kinnitusi mis kere külge lähevad. ülalt otsast murduvad ära ja siis hakkab kolistama ja suurematel mootoritel ka vastu karteripõhja taguma. isiklik kogemus.
amordi pux ülemine???
kas esiots pole alla vajunud - äkki on vedru(d) katki läinud
stabika ma võtsin alt ära korraks ( üks kinnitus on katki)
amordi padjad on ka uued .
ja esiots on küll madalamal aga seal miskid sportvedrud ja need terved .

aga kui rooliotsad või amordid läbi siis ei anna niimodi tunda need konarused teel vä?
Mittekorras rooliamort paneb küll ujuma,aga kas ka koliseb.......
Amort võib koliseda, kuigi summutab veel õõtsumist päris hästi.
Rooliotsad võivad vabalt koliseda.
Pendelhoob võib koliseda.
Kivi vedrukanduris võib koliseda.

Neti teel ei saa diagnoosida. Võta heebel ja mine auto alla liigendeid väänama! Seal, kust loksub, ka koliseb...
mul oli selline juhtum, kus carstopis vahetati šarniirid ja rooliotsad. helistati ja öeldi, et vedrud ka katki, pandi uued, kuid VALED. krdi oinad ei tea siis, et 124-le ei ole ainult ühed vedrud olemas. auto muutus väga jäigaks ja hakkas kõiki teekonarusi lugema. ja just need paranduskohad jne on kenasti häirivalt tunda

võimalik, et tegu ei ole sportvedruga vaid äravajunud vedruga. kui R6 mootor aiste vahel, siis saab vedru koormust nii et tapab ja tavaline(mitte tugevdatud) b-vedru võib päris kiiresti ära vajuda.
mootoriks on R4.
sai siis logistatud ja leitud et rooliotsades on lõtkud ´(mitte kõigis ) ...pidasin targemaks varraste kaupa vahetada.
tellisin jupid ära ja eks paistab mis saab kui need alla paneb. Vedrud on korras aga esiots on ikka päris jäik jh ...siis kui autot eest otsast nagu alla tahad vaiutada ega siis eriti nagu ei jõua Big Grin
nii nüüd on kõik esisilla jupid vahetatud ...ja ongi parem sõita. Stabika veel alla panema ja sillastendi ära tegema siis on päris hea ...aga seda kolksumist põhjustas mul vist mootoripadi ???? Sest seal oli see alumine kinnituspolt lahti.
aga tekkis veel üks küsimus.
Üks pakkus mulle (esivedrusid) mis on lühemaks lõigatud ...vist et madalam oleks jne ...aga ma hakkasin mõtlema et ega see lõikamine ju head verdule ei tee ja kas lõigatud verdu läheb jäigemaks või pehmemaks ????
jäikus vast vedrul ei muutu. aga madal peax olema kõvem ja pehmem kõrgem jne...
ühesõnaga ega see õige äri ei ole!! kui ise hakataxe sport vedrusi "lõikama"