Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Abi coupe vea leidmisel ?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
:help:Soovin siis abi coupe 124 kerel ja 3,0l bensiinil, automaat vea leidmisel ?
Autol pidi soojast peast pöörded kõikuma tühikäigul ,külmast peast aga kõik korras !
Kas viga võib olla mingis anduris ? Diagnosti pole võimalus minna kuna auto asub hetkel haapsalus ja ise rakveres !
Plaan siis selline auto osta aga ei tea kas viga on päris kulukas ?
Äkki keegi annaks nõu mida sellel autol vaadata enne ostu ?

Tänud ette ära vastajatele :hump:
Võibolla saab kuskilt lisaõhku, võibolla tühikäigu regulaator kalab, võibolla õhukulumõõtja($$$$).
Mul endal 3.0'il kah ca 50-100pööet kõiguvad. Kui aus olla siis viimasel ajal pole viitsinud sellega tegeleda.
Sail alguses proovitud ühe teise Mercedes-Benz 3.0 tühikäigu regulaatorit, läks korda. Pärast sai veel 2'te erinevat proovitud, ei läinud korda.
Mul endal 2,3 ja alguses oli täpselt sama jura et pöörded kõikusid ja edasi ei läinud ültse ja oli ültse selline lammas soojast peast,külmast peast oli aga asi kõik korras.Siis sain teada et katt umbes ja pritsel mingi must junn oli perses.See Mercedes-Benz loll monopritse teema on mõnus peavaluBig Grin
Võibolla saab kuskilt lisaõhku, võibolla tühikäigu regulaator kalab, võibolla õhukulumõõtja($$$$).


Palju võib maksda see tühjakäigu regulaator ja õhukulumõõtja ?
Mõtlen uuest peast ja kasutatuna !

Üks asi veel ,kui difris undamine mingi 70km/h juures ja parast kaob ära ,alguses ka pole seda !
Kas piisab odavamast lahendusest ,äkki paksem õli sisse panna ?
Või sõita nii kaua kuni nõuab väljavahetamist ?
Hindu peast ei oska öelda. Mis mootor ültse on, 12V või 24V?
Ja enne ajasin sassi, mõtlesin õhukulumõõtja asemel gaasiklapi asendi andurit (VAF) Confusedmash:
Võid proovida selle pistikuid puhastada.
See siis 12v moto kohta.