Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Mootor ei käivitu käigukasti P asendis
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Autox 1991. aasta S124 250TD ning ei käivitu enam käigukasti P asendis, küll aga N asendis. Oskab keegi öelda millistest juhtmetest veaotsingut alustada? Käigukasti juures midagi näppinud pole, küll aga sai mõned mootori juures asuvad juhtmed kere värvimisex lahti võetud ja hiljem kokku tagasi pandud.
Käigukasti lüliti surnud.Otsi romulast või poest uus.
kasuta otsingut, seletasin pikalt-laialt lahti kus asub, kuidas kasti küljest kätte saab ja et ka remontida on võimalik. mul remonditud lüliti töötab juba aasta aega ja vea kirjeldus 100% sama mis sul. niiet enne kui uue otsid remondi vana ära!!!
Otsingust abi ei saanud nagu alati, kuid siis võtsin su profiili lahti ja sealt alt kõik su postitused (õnnex oli neid ainult veidi üle 50-ne) ning leidsin üles selle teema. Külastan foorumit küll pea iga päev, kuid see teema jäi tol korral vist kahe silma vahele, kuna ei teadnud üldse, et varem sellest juttu olnud.

Anyway teema link siin:

http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=7098
Nii asi lahenes iseenesest. Ju vajas peale pikka seismist lihtsalt veidi liigutamist. Aga nüüd on veel selline probleem, et lülitades sisse parema suunatule või andes signaali hakkab esimene kojamees ise tööle. Ja veel on selline probleem, et koos esimese kojamehega hakkab ka tagumine tööle, kuigi see peax eraldi nupust käima.
Tere MB f rahvas

autoks w201 91a 2.5td

Oman sama probleemi, kuid ei suuda otsinuga leida probleemile vastust. auto käivitub kui liigutada käigukangi natukene paremale. samas 50% kordades käivitub ka P olekus.

Küsimus: Kas lüliti on elektrooniline või mehaaniline? Kust kohast peaks viga otsima hakata?

Lgp
J
Ülaolev link on valesti:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=7098

Nii on parem.

Lüliti on mehaaniline. Ligi pääseb põhja alt.
Kunagi omasin ühte aut. kastiga bmw 524td , millel oli see lüliti saba andnud ja vahelt ära visatud.
Halb oli see , et kui unustasid käigu sisse ja kogematta d peal käivitasid , siis pistis minema kohe kui käima läks.

Küll aga avastasin hea lahenduse kuidas toda masinat sai kord käima t6mmatud , kui mingi mure oli käivitumisega.

panid käigu sisse ja andisd paar ringi starterit ja siis lasid gaasi maha ja auto tahtis mootoriga pidurdama hakata. Siis lasid starteri lahti ja mootorit veeti ikka edasi.
Muidugi pole mul õrna aimugi kuidas see kastile sai m6juda , aga teoreetiliselt vastmidagi halba ju ei tee?

Kui süüde välja v6tta ja kaas maas hoida , siis veab ju ikka mootorit kaasa.