Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Veojõukontroll 560 SEC 1991
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere,
Sai hiljuti soetatud säärane masin.
Müüja sõnul on autol veojõukontroll, mille kinnituseks armatuuri keskonsoolil kolmest noolest koosneva rõngaga klahv, millel vajutades süttib punane tuli.
Autol on all suvekummid, millega libedal sõites ei olnud vahet, kas nupul tuli põles või mitte- kets käis mõlemal puhul all ringi.
Armatuuril täiendavat kontrolllambikest, mis veojõukontrolli tööst või olemasolust märku annaks ei ole, ABS- i kontroll-lamp toimib korralikult.
Huvitab nüüd, mis toime on keskkonsoolil olevast nupust käitataval või väljalülitataval süsteemil, ning millega testida tema korrasolekut või mittetoimimist.
Parimat
see on siseõhu nupp mitte veojõukontroll. Smile

91a 560SEC'il on päris kindlasti ASR peal. väheamlt pole ühtegi veel ilma näinud. veojõukontrolli(ASR) rakendumisel peaks süttima kollane "!" keset spidokat.
njah, sisõhu ringluse nupp see tõesti. ja süüte sisselülitamisel peaks minuteada ka kiri "asr" armatuuris süttima. aga kollane "!" kolmnurga sees süttib alles siis kui ratas ringi käib ja kustub kui pidamine taastatud. niiet see tulukene peaks vilkuma kui pidamist ei ole.
marek Kirjutas:see on siseõhu nupp mitte veojõukontroll. Smile

91a 560SEC'il on päris kindlasti ASR peal. väheamlt pole ühtegi veel ilma näinud. veojõukontrolli(ASR) rakendumisel peaks süttima kollane "!" keset spidokat.

Kusjuures ei ole kõigil, täitsa oma silmaga nähtud ja oma talla all testitud 560 SEC ilma ASRita, samuti Jaapanist.
18" tolli rehvid põlesid korralikult kui vaja Smile
kui süüde sisse keerata lähevad kõik tuled põlema, kui ei lähe, aga kiri on siis on pirn läbi või remonditud pirni väljakeeramisega.


ralak Kirjutas:Kusjuures ei ole kõigil, täitsa oma silmaga nähtud ja oma talla all testitud 560 SEC ilma ASRita, samuti Jaapanist.
18" tolli rehvid põlesid korralikult kui vaja Smile
89+ 560SEC?
marek Kirjutas:kui süüde sisse keerata lähevad kõik tuled põlema, kui ei lähe, aga kiri on siis on pirn läbi või remonditud pirni väljakeeramisega.


ralak Kirjutas:Kusjuures ei ole kõigil, täitsa oma silmaga nähtud ja oma talla all testitud 560 SEC ilma ASRita, samuti Jaapanist.
18" tolli rehvid põlesid korralikult kui vaja Smile
89+ 560SEC?

Jap! Arvad, et ma ei olnud üllatunud vä...
Ei ohukolmnurka spido keskel ega ASR kontroll-lampi.
Jõhker elukas.
ralak Kirjutas:Jap! Arvad, et ma ei olnud üllatunud vä...
Ei ohukolmnurka spido keskel ega ASR kontroll-lampi.
Jõhker elukas.
säästu pill, lisadelt kokku hoitud. :lol:
marek Kirjutas:
ralak Kirjutas:Jap! Arvad, et ma ei olnud üllatunud vä...
Ei ohukolmnurka spido keskel ega ASR kontroll-lampi.
Jõhker elukas.
säästu pill, lisadelt kokku hoitud. :lol:

Ei ole säästupill, nende kiiimas seda reeglina vaja pole. Näiteks USA versioonid tikuvad ka olema ilma ASR-ita ja istmesoojendusteta.
Karl Kirjutas:Ei ole säästupill, nende kiiimas seda reeglina vaja pole. Näiteks USA versioonid tikuvad ka olema ilma ASR-ita ja istmesoojendusteta.
ma olen näinud meie kliimas ASR'ga ja ilma kruisita 126 ka. :eureka:
marek Kirjutas:
Karl Kirjutas:Ei ole säästupill, nende kiiimas seda reeglina vaja pole. Näiteks USA versioonid tikuvad ka olema ilma ASR-ita ja istmesoojendusteta.
ma olen näinud meie kliimas ASR'i ja ilma kruisita 126 ka. :eureka:

Mu esimene kuus oli selline, rahu tema põrmule.......

Telepoiss, pane oma auto armatuurilauast mõni pilt, kohe näha millega tegu.
tänud!
on siin õige mitut autot peetud ning praegugi neid nii üle paari aga sellist erikrdiamatööritunnet pole kaua olnd...
siseõhu ringlemise nuppu pidada müügimehe jutu peale veojõukontrolliks... :lol:
sai iseenese üle ikka kõva häälega naerdud praegu.

kollast  TCS-i kolmnurka a`la seat või kollast ESP ringi a la minu audi a4 ei ole sel masinal tõepoolest.
ka vene lehelt vin koodi järgi vaadates ei andud lisana ei ASR-i ega ASD-d.
a noh, vahet põle- talvel enivei ei liikle selle autoga ja kickdown 1 käiguni jäägu samuti võidusõitjatele :tongue:
Kollane kolmnurk on spidomeetri keskel, pleb siis kui süüde sees ja kui rakendub tema töö.
Armatuuris nupp nn lumekettidega sõitmiseks.
Aga ASR on suht levinud et 91 a masinatel pole, USA-s pole ühelgi, arvan, et ei ole kliima teema (kruusal ja muul libedal ja mudas samuti abi, mitte ianult lumes) vaid pigem mingi selle aja euro specide normatiivid.....Pole ühelgi USA kuuel näinud ASR-i.
Aga see on omaette teema, mis kontrolle automüüjad väidavad peal olevat...Mõnikord jääb mulje, et nii vägevad külgedele libisemise seaded, et vist müüakse trammi või rongi...
Rolz Kirjutas:Armatuuris nupp nn lumekettidega sõitmiseks.

Ma saan aru, et lumekettidega sõites lülitatakse see nupp sisse, kuid kuidas ja mida ta mõjutab? Korra proovisin niisama sõita see nupp sisse lülitatud, kuid ei tajunud mingit erinevust, jutt siis W202-st, kuid põhimõte peaks sama olema.Icon_smile
erx000 Kirjutas:Ma saan aru, et lumekettidega sõites lülitatakse see nupp sisse, kuid kuidas ja mida ta mõjutab? Korra proovisin niisama sõita see nupp sisse lülitatud, kuid ei tajunud mingit erinevust, jutt siis W202-st, kuid põhimõte peaks sama olema.Icon_smile

Oleneb aastast, üldiselt laseb rattaid veidi rohkem libisema ja mootori pöördeid veidi kõrgemaks.
Telepoiss Kirjutas:tänud!
on siin õige mitut autot peetud ning praegugi neid nii üle paari aga sellist erikrdiamatööritunnet pole kaua olnd...
siseõhu ringlemise nuppu pidada müügimehe jutu peale veojõukontrolliks... :lol:
sai iseenese üle ikka kõva häälega naerdud praegu.

kollast  TCS-i kolmnurka a`la seat või kollast ESP ringi a la minu audi a4 ei ole sel masinal tõepoolest.
No niipalju maksabki müügimehe jutt. Ja kõik müügiplatside autod on sõitnud max 170000km , vahet pole kas auto on 2 või 20 aastat vana...