Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W126 mootori vahetus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
tank Kirjutas:
custom Kirjutas:Kindlasti on võimalik ja käigukasti vahetama ei pea.

Deem,millisest kohast sa selle valeinfo võtsid.Mitu vahetust oled ise teinud?Teed sa vahet "1 ja 2 generatsiooni" S-klassil,R5 või R6 motol?
Krt,kui sa ise ei tea,milleks siis teistele oma "tarka nõuannet" soovitadConfusedmash:

Teema algatajale-pikalt seletama ei hakka,sinu autole sobib R5,siis käigukasti ümber vahetama ei pea,vaja läheb teisi käppasid,vahetus võtab~3 päeva.Tahhokas ja "ökonomaiser" siis enam ei tööta,suretus tuleb kuhugile lüliti alla teha-võtmest enam seisma ei jää.Igast nipet näpet veel(eriti gaasi/käiguvahetuse hoovastiku paika sättimine,sumps,vaakum,jne.....).Parem,kui eelnevalt sama asja teinud isik sind nõuga abistaks.
Kõige ideaalsem on osta 85-91 a 300SE/L.Sinna istub R6 disla lihtsalt otsa-sama käigukast.Aretamist vähem.

Aga kas tahhokat ei anna kuidagi tööle saada Rolleyes
pane jalgratta spidokas vända otsaratta külge ja arvuta pööreteks ümberBig Grin
kui tahad et, arkis ka asi sobiks siis on üks nende nõue selline:
Uus mootor ei tohi erineda algsest töömahult üle 20% ja võimsuselt 30%.

Seega tekib küsimus kui keeruline siis näiteks selliste masinate paberid korda ajada on. Läheb seal siis tehnilisse passi margi alla "omavalmistatud"?

Kui keegi lasknud endal bensiini mootori asemele diisli panna, võiks valgustada teisi ARK teemadel. Tuli endal ka mõte oma 86aasta w126 3.0 138kW bensiini mootor asendada 3.0 83kW diisliga. Aga selle jutu peale ütles arki infoliin, et selline moto ei mahu lubatud piiridesse. Töömaht oleks küll sama aga võimsuse erinevus on üle 30 %. Väideti et minu 138kW asemele pole lubatud panna lahjemat kui 96,6kW mootorit.
reingsm Kirjutas:kui tahad et, arkis ka asi sobiks siis on üks nende nõue selline:
Uus mootor ei tohi erineda algsest töömahult üle 20% ja võimsuselt 30%.

Seega tekib küsimus kui keeruline siis näiteks selliste masinate paberid korda ajada on. Läheb seal siis tehnilisse passi margi alla "omavalmistatud"?

Kui keegi lasknud endal bensiini mootori asemele diisli panna, võiks valgustada teisi ARK teemadel. Tuli endal ka mõte oma 86aasta w126 3.0 138kW bensiini mootor asendada 3.0 83kW diisliga. Aga selle jutu peale ütles arki infoliin, et selline moto ei mahu lubatud piiridesse. Töömaht oleks küll sama aga võimsuse erinevus on üle 30 %. Väideti et minu 138kW asemele pole lubatud panna lahjemat kui 96,6kW mootorit.

Mis jutt see nüüd on ? Kui on tehases paigaldatud sama tüüpi mootorit siis pole kellegil midagi kobiseda.
Õige! Ja samamoodi võib panna sellele autole 3.0 asemel 5.6 mootori. 5.6 + 30%, siis läheb ülevaatamiseks.

Laur küsis vist ARK`ist sama asja W124 mootorite vahetuse kohta, vastati ala pidureid isegi ei pea tingimata vahetama näiteks. Eks ta ise lisab tõesemad paar rida siia, kui vajalikuks peab.
Mina soovisin kasutada w124 3,0 83kw diisel mootorit. On keegi seda II gen 126 3.0 138kw asemele paigaldanud ja arkis on asi siis sobinud?
Mis diisel mootoreid olete üldse 126 bensiinimootori (ja millise) asemele paigaldanud?
reingsm Kirjutas:Mina soovisin kasutada w124 3,0 83kw diisel mootorit. On keegi seda  II gen 126 3.0 138kw asemele paigaldanud ja arkis on asi siis sobinud?
Mis diisel mootoreid olete üldse 126 bensiinimootori (ja millise) asemele paigaldanud?

Minul on täitsa ametliku tehpassiga w126 3.0 R6 83 kw Diesel . Ennem oli 5.0 V8 ....

Passis on kirjas 300 D
(11-03-2008, 11:19 PM)tank Kirjutas: [ -> ]
custom Kirjutas:Kindlasti on võimalik ja käigukasti vahetama ei pea.

Deem,millisest kohast sa selle valeinfo võtsid.Mitu vahetust oled ise teinud?Teed sa vahet "1 ja 2 generatsiooni" S-klassil,R5 või R6 motol?
Krt,kui sa ise ei tea,milleks siis teistele oma "tarka nõuannet" soovitadConfusedmash:

Teema algatajale-pikalt seletama ei hakka,sinu autole sobib R5,siis käigukasti ümber vahetama ei pea,vaja läheb teisi käppasid,vahetus võtab~3 päeva.Tahhokas ja "ökonomaiser" siis enam ei tööta,suretus tuleb kuhugile lüliti alla teha-võtmest enam seisma ei jää.Igast nipet näpet veel(eriti gaasi/käiguvahetuse hoovastiku paika sättimine,sumps,vaakum,jne.....).Parem,kui eelnevalt sama asja teinud isik sind nõuga abistaks.
Kõige ideaalsem on osta 85-91 a 300SE/L.Sinna istub R6 disla lihtsalt otsa-sama käigukast.Aretamist vähem.
endal 380 SE kerel peal 3.0 D ja R6 mootor. ütleks, et see spido hakkab ka valetama kui diisel mootori peale paned ja suretada saad võtmest, käima peab panema lülitiga. vähemalt nii on minul
(25-04-2010, 10:54 PM)Kaltsyum Kirjutas: [ -> ]endal 380 SE kerel peal 3.0 D ja R6 mootor. ütleks, et see spido hakkab ka valetama kui diisel mootori peale paned ja suretada saad võtmest, käima peab panema lülitiga. vähemalt nii on minul
ega su auto mitte juhuslikult rohelist värvi ja manuaalkastiga pole? Icon_twisted
Kulgen ise 3.0 Usa r5 diisel vahel, originaalis 3.0 bensukas. Oli veel ka teine 2,6 bensukas L kerega aga raibe ryypas rohkem kui mu endine 735 ja sai 2ra myydud. Yhes6naga ma olen selle dislaga v2ga rahul, peaks ta vist sinna 90 kw juurde j22ma, 4 k2iku ei ole kindel kas oli 123 v6i 124 manuaal vahel. All on mul lisaks k6igele ka suhteliselt raske 17 tolli velg ja yle kymne ma linnas saanud ei ole. Mnt peal isegi 7l sajale kulgetud 85 km/h. Syytest k2ima, syytest kinni ja t6esti, spidokas, tahhokas ja eco ei t66ta aga tunde j2rgi olen juba p2ris 2ra harjunud s6itma. 2.0l 2003 a diisel corolla sai ka tagatulesi, 200ni olen proovinud, rohkem ei julgenud pimedas. Usun, et kes vahetuse 2ra teevad ja auto pikemaajalisemaks vankriks j22b, on kasu suht suur. S22stan kuus vast 2-3000 kr , v6rreldes 260SEL iga.
Kas Tartus 126 omanikud mingist kohtumisest on huvitatud tulevikus?
Saab võtmest suretama, saab tahoka tööle ja saab ka ARKis arvele.
Tahtmist ja oskusi või siis palju raha peab olema.
(26-04-2010, 11:03 PM)Ahuna Kirjutas: [ -> ]Kulgen ise 3.0 Usa r5 diisel vahel, originaalis 3.0 bensukas. Oli veel ka teine 2,6 bensukas L kerega aga raibe ryypas rohkem kui mu endine 735 ja sai 2ra myydud. Yhes6naga ma olen selle dislaga v2ga rahul, peaks ta vist sinna 90 kw juurde j22ma, 4 k2iku ei ole kindel kas oli 123 v6i 124 manuaal vahel. All on mul lisaks k6igele ka suhteliselt raske 17 tolli velg ja yle kymne ma linnas saanud ei ole. Mnt peal isegi 7l sajale kulgetud 85 km/h. Syytest k2ima, syytest kinni ja t6esti, spidokas, tahhokas ja eco ei t66ta aga tunde j2rgi olen juba p2ris 2ra harjunud s6itma. 2.0l 2003 a diisel corolla sai ka tagatulesi, 200ni olen proovinud, rohkem ei julgenud pimedas. Usun, et kes vahetuse 2ra teevad ja auto pikemaajalisemaks vankriks j22b, on kasu suht suur. S22stan kuus vast 2-3000 kr , v6rreldes 260SEL iga.
Kas Tartus 126 omanikud mingist kohtumisest on huvitatud tulevikus?
Krt sul turbokas või?
Turbokas jah
Terv mul ka 3,0.80Kw diisel w126,SEL originaal 3,0 bensiin,lõgisemist on küll aga kütte kulu ikke väiksem kui bensukal.....kunagi oli keegi vahetanud ja oli vahetuse eest 20K maksnud,,toimib käivitus,aga suretus kooles nädal tagasi äää,arvtavasti sütelukus asi....kui tahad näha või infi TEL 56185681 RAPLA
(27-04-2010, 01:05 AM)Ahuna Kirjutas: [ -> ]Turbokas jah
Saaks kuskilt kaa sellise mootori jätaks nurka G-klassi ootamaSmile
Miks see mootor nii hea siis on? T66kindel? Tehnilisest on mulle silma j22nud ainult v22ne mis oli p2ris meeldiv.
Iseloom on meeldiv. Kui föönita R5 kolmene on selline uimane tööloom, siis fööniga isend muutub peale 2 krpm hoopis elusamaks...Badgrin

Loomuliklult on R6 veel parem, kuid OM617 Geele kapoti alla pistmine käib hulka lihtsamalt, kui uuema.

Eks siin on suuresti ka nostalgiahõng man.Icon_lol

Ning töökindel on see pada tõesti - plokikaas lühem ning plokk malmist - kannatab väga plju piina ima probleemideta.Unibrow
Jah, ja isegi wikipedia sõnul on tegu mootoriga mida peetakse maailma kõige vastupidavamaks mootoriksSmile
(29-04-2010, 10:01 AM)taaviw126 Kirjutas: [ -> ]Jah, ja isegi wikipedia sõnul on tegu mootoriga mida peetakse maailma kõige vastupidavamaks mootoriksSmile

See tegi mu p2eva! Smile
panen ka enda küsimuse. kas on edukalt võimalik eemaldatava bensiini mootori küljest lahti kruvida kliima pump ning hiljem see diisel mootori külge kruvida (jättes seejuures kliimavoolikud puutumata, et süsteem viga ei saaks) ühesõnaga säilitada kliima mõnud. tegelikult käib küsimus rohkem w124 kohta aga see selleks?
tänud targematele!
Lehti: 1 2 3