Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: K: kas praegu on veel mõtet mõelda vana W202 peale
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Hei ja tere.

Kas täna on enam mõtet mõelda 93 aasta W202 C220 110kW masina peale või on aeg paratamatult oma töö teinud?
Teine küsimus see, et kui palju on mersul vaja tööd et parempoolne rool ümber tõsta? Salong ei ole probleem, neid on audioehituse käigus hullult maha ja peale pandud ja ümber ehitatud. Pigem on küsimus kapoti all - roolisüsteem näiteks. Palju seal on vaja teha?

BV
roolilatt kindlasti vaja vahetada.
Kuidagi kahtlen selles, et kas ARK ikka vin koodi kaudu teada ei saa et tegu parempoolse rooliga.Või pole võimalik vinist seda välja lugeda ?
Meenub üks W124 pilt, parempoolse rooli ja BMW mootoriga, sellel oli kaitsmete karp ka teisel pool.
VINis on see küll sees, kui on GB müüja.
Dealer Great Britain (537)
Aga eraldi märkust ei ole, mispidi rool on.

Karta on, et esituled võivad ka valet pidi olla..
Ehh, kas on mõtet? Kindlasti mitte! Tänase Eesti kontekstis, kus loeb ainult see, kui uus ja kallis auto sul on.

Mudel on liiga vana, et tibisid aastaarvuga lüüa. Samas on mudel liiga uus, et klassifitseeruda klassika alla. Ei liha ega kala.

Kasutusväärtuselt peaks tegemist olema harju keskmise mersuga. Vähe kitsas, vähe lühike, kuid samas ökonoomne ja mahub hästi parkima. Laguneb kah keskmiselt (NSR andmetel). Isiklik kogemus pikemaajalisest tarbimisest puudub, Tartusse kannatas sõita küllWink

Parempoolse rooli ümberehitus on paras ettevõtmine. Kas seda tasub ette võtta - well, it depends...

Kui auto on ikka megasoodsalt saadud ja vasakpoolse rooliga doonor kah võtta on, siis on asjal isegi jumet. Aga rahalist võitu vaevalt tuleb. Pigem kindel teadmine, et mõni asi on hästi (või vastupidi, üle nurga lastes) tehtud.

Ma ei tea, kas see 202 puhul kehtib, kuid vanematel masinatel näitab VIN vasakult seitsmes number (1 või 2) poolsust. Vastavalt 1 Euroopa ja 2 valepoolsete tarvis tehtutel. Ehk siis see number, mis on peale kuuenumbrilist mudelitähist. Igatahes meie majas on kõigil mersudel seitsmes number 1...
WDB 202 xxx y z .........
xxx = mootori töömaht
y= vatsavalt kas 1 või 2, 1= parempoolne rool, 2= vasakpoolne rool
z= airbagi olemasolud
Kui sa rooli ümber tõstad, siis saad ka arvele, muidu mitte.

Jaapanist toodud subarud/mitsubishid/toyotad tehakse parempoolse liikluse jaoks, saab arvele küll.
Neil tuleb vahetada roolilatt, torpeedoplekk + muu kola salongis.

Kui mersul on kaitsmeplokk teisele poole viidud vasakpoolse rooliga autodel, siis ilmselt neid ümber tõsta ei anna.

Ühesõnaga, ei tasu see asi ära. Eriti w202 puhul, kus hinnad pole teab mis kõrged. Kui mingi AMG saad odavalt, siis oleks ehk jumet.

Jaapani autosid tehakse päris massiliselt ümber, sest hinnad on neil päris kallid (100-400k), aga ise saadakse tavaliselt alla 30k kätte. Ja kui siit osta laksuga kere, siis saab asja väga odavalt tehtud. Ma näen päevast päeva erinevaid jaapani masinaid, millel tõstetakse rool teiselepoole.
Keevitamist, silikoonitamist ja aretamist on küllaga, juhtmete pikendusi jne.
Edit: Ja tavalisi jaapani autosid naljalt isegi keegi aretama ei hakka. Tehakse seepärast, et japan-spec (ehk siseturu) autod on oluliselt parema tehnikaga.
Ja eelkõige tulevad nad siia rallide jaoks. Tartusse vähemalt.
Omal on juba 1,5 aastat 1993 W202 220 Sport...Ei kurda, veepump ja bensupump on tõesti vahetatud aga muu suhtes ok. Minek on hea, kurvides ei vetru jne..esijalgu küll mudelit ei vahetaks, sõidan ikka mõne aasta veel :biggrin:
Kaks sõpra elasid mõnda aega inglismaal ja tõid omale autod ka..Ei olnud vaja midagi ringi tõsta, said arvele..Peab vist tõestama ,et oled Inglismaal mõnda aega elanud ja seda autot seal omanud..Tuled tuli ainult teised panna..
Auto enda kohta pole paha öelda, aga see roolivahetuse teema pole just eriti mõttekas.
Kui auto saarelt odavalt käes,siis miks mitte.Enda jaoks ehitad ju-siis teed erilise hoolega.

Veits raha tuleb kulutada roolilati,karbi ja mõne vidina peale veel.
Samas on hea,kui uued varuosad külge saab ju.Salongidetailid kuskil lammaris ei tohiks väga palju maksta.Pole just hullult nõutav kaup.

Tartus ühel kodanikul Tiigi tänava lõpus töökoda on.Tema toob saare pealt igast autosid ja vist tõstab isegi rooli ringi kui vaja.Tal juba aastate pikkused kogemused sellega.Pead ise uurima.Viimati seal käisin oli hoov audisid täis ja ta ise liikus miskise UK numbritega autoga ringi.Liikus ka siin foorumis ringi kasutaja jrrrr nime all vist.

Mingit räiget keevitust pole vaja.Tehase poolt juba pedaaliavade kohadki keresse märgitud.

Nokitsemist on,tegijam vend pidi 3 päevaga vahetuse ära tegema.
Tänud kes vastata viitsisid.
Sai asja vaatamas käidud ja hetkel loobutud. Tehnika poolest tundus päris hea, mootor tuksus väga ilusasti, käike vahetas ka sujuvat jne.
Samas salong oli üsna rääbakas ja minek oli oodatust kehvem, tagasild ka ära vajunud ja rattad lääpas.
See on ka Eestis arvel ja ongi oma varana UK'st kaasa võetud. Samas ei kujuta ette kuidas sellega nt maanteel Eestis möödasõitu peaks tegema.
Ühesõnaga, ei näinud asjal mõtet.
Kas see oli see auto24.ee-s 23000 maksnud valge C220 Sport?