Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Kuidas eemaldada käigukangi ümbritsevat puitu?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Nii siis,nimelt häirib mind kohutavalt see,et ei põle mu autul akende lülitid nimelt need mis on seal köigukangi juures.Mõtlesin et vahetan pirnid ära (kui seal on ültse pirnid sees),kuid ei osanud kuskilt otsast läheneda neile lülititele.Kuidas eemaldada see köigukangi ümbritsev puit ja millised pirnid seal käivad? Kas need sellised ilma soklita pisikesed pirnid mis tuleb sinna kuskile kinni joota v millised?
K a s siis keegi pole seda enne teinud???
..........midagi olulist jäi kirja panematta
kui w124 siis tuhatoos võta ära, selle põhjas 2 kruvi, keerad lahti, saad ülemise osa vabaks, kolmas kruvi on panipaiga käigukangipoolse vaibanurga all. olles need lahti teinud, peaks kätte tulema.
milline auto man?
Uued lülitid vaja, kuna pirnid pole vahetatavad, kuna need olid vist joodetud ning tüüpi kah ei tea, samas kui palju aega siis edu otsimisel, kuid uued originaal lülitid polnud ka just kallid
Laur Kirjutas:..........midagi olulist jäi kirja panematta

mis siis nimelt jäi kirja panematta?kui ala forumit vaadata siis see on S-Klassi foorum ja nimelt autoks 300SE ja automaat ja aastaks 88
TeineMB Kirjutas:
Laur Kirjutas:..........midagi olulist jäi kirja panematta

mis siis nimelt jäi kirja panematta?kui ala forumit vaadata siis see on S-Klassi foorum ja nimelt autoks 300SE ja automaat ja aastaks 88

Oot-oot, Mis nüüd Lauriga kurjustad? Või sinu arvates piisab sellest kui S klassi teema all, kõikidel S klassidel käib ühtemoodi?

Peace!
Egas ei olegi kurjustanudSmile Sooviks lihtsalt teada kuidas eemaldada käigukangi ümbrust w126-el
Vot need sõnad puudu jäidki. Mina eeldasin, et jutt käib vähemalt 140st, kui mitte veel uuemast.
Ülejäänu esimeses postituses olev jutt on kasutu müra...

126-l tuleb välja õngitseda tuhatoos. Seal all on kaks kruvi, mille lahtikeeramise järel saab välja tirida tuhatoosiraami.
Nüüd saab kätte laeka (kui see on paigaldatud), mis takistab paneelil ettepoole libisemist.
Ja enam ei takista miski seda paneeli ettepoole lükkamast. Nii 1 cm jagu on vaja, et küüned vabaneks.

Lülitid kinnituvad paneeli külge altpoolt.

Pirnide kohta ei oska täpselt kosta, kuid tavalised klaassokliga 0,4W need igatahes pole.
Paned tinutuskolbi sooja ja UZI

[Pilt: Knopka3.jpg]
No nii nüüd siis pirnid edukalt vahetatud, kuid mul küll ei olnud sellised lülitid ,olid teistsugused kuid pirnid olid jah samasugused.Ja suureks kurvastuseks raplas ei olnud neid valgeid pisikesi pirne oli vaid valida kas punased ,rohelised ja sinised .Otsustasin et panen siis punased ja ütleme nii et jäi päris ilus ,kuigi jah eks ilu peitub vaataja silmades:biggrin:.Kui olin juba üge pirni ära vahetanud ja teise pirni külge jootnud selgud hoopis tõsiasi, et pirnid olid kõik terved ja põlesid ainult et vool ei tulnud peale.vool peaks siis peale tulema kas siis 3-dale või 58-le klemmile kuid mida ei tulnud oli hoopis ool ja sellepärast lülitite valgus ei funksinudki,kuli ainult 4-dale klemmile pidev vool peale ja ma ei sanudki muudmoodi neid lüliti pirne põlema kui vedasin käigukasti käikude valgustuselt otse neile lisa juhtmed.Ja nüüd ka küsimus siis et kas neil lüliti valgustusel kuskil võib olla kaitse v miskine asi vahel?
tutikas lüliti koos pirniga maksab 250krooni. Müüb www.AVSK.ee