Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 200 diisel--250 diisliks
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
autoks w124, 95 aasta, 200 diisel. tahaks peale panna 2.5l diiselmootorit.
et teada, mida selleks täpselt vaja siis siit järgnevad küsimused....
1. kas differ jääb samaks?
2. kas kardaan jääb samaks?
3. kas käigukast jääb samaks?
4. kas käigukasti ja käigukangi vahelised vardad(hoovad) jäävad samaks?
5. kas radijaator jääb samaks?
6. kas esiamordid ja vedrud võib samad alla jätta või vajub liiga madalale?

et 2.5l diiselmootor on 5 silindriga siis vist vaja ka vastavat eelsüüteküünalde releed.
ootan igasuguseid nõuandeid ja kui kellelgi peaks vedelema korralik 2.5 diisel mootor, siis võib sellest privaatsõnumiga märku anda.
Nagu ma aru saan, pole Sul hetkel mitte midagi olemas. Kui nii, siis ei saa selle vahetuse mõttest aru. Võimsuse vahe on ju olematu...

Kui ostad mootorit, siis võta juba OM606 - ümberehitamise vaev on sama aga vahe veel suurem.
2-2,5 vahe on mäekõrgune, ise kogenud. 601-602 siis.
Jah kõik jääb samaks, minul ei ulatanaud ainult roolivõimendi tagasivoolu voolik ja radiaatori lõdvikud tuli lühemaks lõigata.
Küünalde releele võid panna ühe lisa relee, mina tegin nii ja toimis.
Mul oli manuaalkastiga auto.
Kui autol on niinimetatud suur radiaator siis võib sama jääda.
Sidur, hooratas, starter -- kõik sama. Kui plaanis 3,0 vahele tõsta on tegemist rohkem.
Difer on originaalis teine aga jäta see mis on, kiirendus parem ja küttekulul pole vahet, kiirteede auto ta nagunii pole.
606 vahele tõstmise peale olen isegi mõelnud, tõenäoliselt on neil võimalik samu kaste kasutada mis vanematel 124 all on aga probleemiks kütusepumba juhtimine, kui 606 on W210 peal siis on juhtmine elektrooniliselt, w124 kapotiall pole 606 näha saanud.
Võimalik, et saab kasutada ka 603 pumpa.
Mingis soomlaste tehtud videos nägin 606 mootorit W123 peal, motoril oli originaal puhur asendatud kordades suuremaga.
Nii, et tundub tehtav olevat.
VÄIDETAVALT saab selle õnnetu luukase asendada mehaanilise Boschiga. Mis lahendab pumba juhtimise probleemi... Suvel Soomes oli võimalus sellist mootorit näha, kuid olin liiga õllene, et asja täpsemalt uurida. Ja hommikuks oli auto koos peremehega lahkunud...

Minu arvates on vahe 250-->300 hoopis suurem, kui 200-->250... Aga see on maitseasi. Rahalises mõttes niikuinii ära ei tasu.

Samas on selline vahetus hea harjutamiseks. Pe*$e minevaid asju on vähe:demond:
Raha kohapealt on asi mõtekas ainult siis kui olemas olev 2.0 on pekkis.
Siis kui ma vahetasin oli 601 ja 602 hinnavahe mõni tuhat.
et käigukast ja muu ülekanne jääb samaks kui 2.5-ne vahele panna? tahaks w124 2.0 diisli 2.5 teha, et hiljem üle jäänud 2.0 diisel w201 peale tõsta, hetkel seal 1.8 benz
Kas mõni olemasolevatest mootoritest on surnud ja VÄGA HEA 2,5 silmapiiril?

Vaid siis näen asjal mõtet.

Muidu on selline rohkelt töörõõmu ja vähe tulemust pakkuv projekt. Mis muidugi ei tähenda, et seda ei võiks tegemise huvist ette võtta:eureka:
väga head 2.5 silmapiiril pole, kuid kui kogu ülekanna sama, siis ei ole mootori vahetus eriti keerukas.
Käigukasti pole sa maininud, kui tegu automaadiga siis jahutuse torud tuleb pikemaks venitada, manuaaliga probleeme pole.
5-ne manuaal
W 124 2,0 D  millel on 4 kast, jooksis mootor kokku, lugedes foorumit selgus et edukalt voib ka W 124 2,5 D asemele panna, kuid 2,5 D oli 5-ne kast vahel, kas siin tekib probleeme ja kuidas neid lahendada.
Kui saad 2,5d mootori koos käigukastiga,ei tohiks probleeme olla (muidugi ei tea,kuidas sobib vahetala ja kardaani pikkus).Igaljuhul kui ostad kasti eraldi,siis neid kahte sorti/pika ja lühikese sidurivõlliga,vastavalt sellele,kas on tavaline või kahemassilise hoorattaga sidur.