Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: mootoripadjad?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kas keegi ei tea, kas kõikidel w123 del on kõik mootoripadjad ühesugused või millised?
Sest tahan 2.8 asemel panna 2.0 benz, aga ei tea mille järgi uusi padjasid osta, kas kere järgi või mootori kinnituste järgi? Loodan et saite minust aru. Ettetänades.
pakun ,et vahe tekib mootori kaalust!! kataloog peax ju näitama millised originaalid on.
aga 2,8 le- 2,0 oma siis vast "sureb" 2,0 oma kiiremini ära.
seal juures vahetasin w124 mootori padja ford sierra oma vastu (mõlemad 2,0) ja toimib siiani Smile
vahe oli ainult niipalju et fordi oma oli 3mm kõrgem ja kinnitused olid mitte polt vaid mutter.
anto123 Kirjutas:pakun ,et vahe tekib mootori kaalust!! kataloog peax ju näitama millised originaalid on.
aga 2,8 le- 2,0 oma siis vast "sureb" 2,0 oma kiiremini ära.
seal juures vahetasin w124 mootori padja ford sierra oma vastu (mõlemad 2,0) ja toimib siiani Smile
vahe oli ainult niipalju et fordi oma oli 3mm kõrgem ja kinnitused olid mitte polt vaid mutter.

Ma siiski vist tellin 2.0 omad, ma vaatasin varuosades et nad näevad ühesugused välja ka. Aga äkki oskad veel aidata et, ma alt vaatasin ja ei saanud aru kuidas neid lahti keerata saab. Seal on nii et keskel augus on mutter, ja padja külgede peal on kaks kuuskanti polti. Kas peab mõlemad lahti keerama või kuidas? Aitäh.
w124l lihtne polt pealt ja kuuskant alt (mida ma õieti pessa ei saanud ja üle keerasin) aga w123l pakun, et sama lugu aga mis poldid külgedel?? ei tea, aga äki mingi poldi lukusti?? keera need enne, siis alt ja ylalt padi lahti!
Mul w123 peal polnud midagi, kõik tuleb alt lahti keerata. Aga okei, ma lihtsal valmistun ette mootori maha võtmiseksSmile TänanSmile
Ja need kuuskandid ei olnud külgedel, aga selle mõttes külgedel, et nad ei olnud padja keskel! Said aruSmile?