Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w210 E430 Ostuabi
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Teab keegi midagi nende autode kohta? Oodatud on ka üldine inf nende mootorite kohta.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
suht "kiire" ja öko mootor on. julgen soovitada.

martiini võib pikemalt muljetada.
marek Kirjutas:suht "kiire" ja öko mootor on. julgen soovitada.

martiini võib pikemalt muljetada.
4,3 M113 kohta pigem ikka Erik ja OliverK.
Kiirelt:
Tehase andmetel on võimsus sama, küttekulu linnas 4,2 - 14,4l. 4,3 - 16,8l.

4,2 M119 loevad V8 gurud Mercedes-Benz parimaks mootoriks.
+ 4 klappi silindri kohta, 1 küünal(25-40.-).
- õhukululugeja letihind on 12,5k. (aga kestab).

4,3 M113
+ õhukululugeja u.5k.
- õhukululugeja kestab 3x vähem, kui M119-l(tüüpviga...).
3 klappi silindri kohta, 2 kallist platinum küünalt(250-350.-).
oi krt, mõtsin millegi pärast, et sul ka 4,3.

see 119 mootori õhulugeja peaks olema "igavane", aga erand kinnitab reeglit...."testisin" omal nahal. Smile
w210 4,3 on omatud ja väga hea masin oli, ma pakun huupi aga minu teada oli 4,3 kiirendus 0-100km/h parem aeg kui vanemal 4,2-l.

küünlad kestavad 90tkm, kui vahetatud pole siis läheb oma 16tk Smile) hind neil 200.-/tk

õhukululugeja, ei oska öelda 1a jooksul mis mina sõitsin see vahetamist ei vajanud ja teiseks 5kilo on suht soodne hind selle jupi kohta.


head ostu õnne!
Oliverk Kirjutas:ma pakun huupi aga minu teada oli 4,3 kiirendus 0-100km/h parem aeg kui vanemal 4,2-l.
6,6 vs 7,0
Väändemoment võlusõnaks, kw on sama.
Vääne on ka sama - 400Nm.
http://www.mercefreaken.com/modellene/210/210.htm

Küünalde kohta, arvatavasti meie "heast" bensiinist, aga 60-80 000 km. läbinud kallistel küünaldel on elektroodide vahe põlenud 2mm-le.
Lexusel oli ka küünalde vahetusvälp 100 000km. ja 55 000km. pealt olid nad läbi.

Ma ei väidagi, et õhukulumõõtja kohe läheb, tavaliselt Saksast, jne. toodutel läheb see varsti vahetusse.
Imre-l on uuemate mootorite omad riiulis tagavaraks.
ei oska nagu midagi halba 4.3 öelda ex V8 ja 200kw teevad omad tööd
mootor töötab nagu kella värk oma osa võtab kindlasti paaki valatav vedelik :lol: no on ikka mõnus lasta küll V8 häälele pole ikka vastast!
nüüd siis jälle ost päevakorral. Ega keegi pole vahepeal neid kahte autot, mis esimeses postituses, vaatamas käinud? Või, kas oleks keegi hea inimene neid nõus minuga vaatama tulema? Oodatud ka teised ettepanekud. Tingimused on automaat, mitte universaal ja soovitav oleks v8