Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: iga arvamus teretulnud
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

Mis oleks selle mudeli nõrgad kohad? Reaalne kütusekulu? Mida ostu puhul tasuks kindlasti kontrollida, millele pöörata tähelepanu.

Mis arvate?
On keegi piilumas käinud?
suurorav Kirjutas:http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

Mis oleks selle mudeli nõrgad kohad? Reaalne kütusekulu? Mida ostu puhul tasuks kindlasti kontrollida, millele pöörata tähelepanu.

Mis arvate?
On keegi piilumas käinud?

Huvitav, mis jaoks see õli seal piduriketta peal on.
Pidasin ka sellist masinat, kui mootor-kast toimetab normaalselt, siis ülejäänud on juba punnsilmale nö tyypiline ning andestatav - tiba nõrk esisild, rooste võib massiliselt näksida, tagadiffri simmerling lekib, kusagilt põhja alt on mõni koht konkreetselt mädanema hakanud, esivedrude kinnitused murduvad küljest, roolivõimu pump annab otsad jne.

Konkreetne isend, Classic, pole kahjuks eriti atraktiivne.
ralak Kirjutas:
suurorav Kirjutas:http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

Mis oleks selle mudeli nõrgad kohad? Reaalne kütusekulu? Mida ostu puhul tasuks kindlasti kontrollida, millele pöörata tähelepanu.

Mis arvate?
On keegi piilumas käinud?

Huvitav, mis jaoks see õli seal piduriketta peal on.
Pidasin ka sellist masinat, kui mootor-kast toimetab normaalselt, siis ülejäänud on juba punnsilmale nö tyypiline ning andestatav - tiba nõrk esisild, rooste võib massiliselt näksida, tagadiffri simmerling lekib, kusagilt põhja alt on mõni koht konkreetselt mädanema hakanud, esivedrude kinnitused murduvad küljest, roolivõimu pump annab otsad jne.  

Konkreetne isend, Classic, pole kahjuks eriti atraktiivne.

See pole mitte õli vaid vesi mis on sinna peale pesu jäänud.See nüüd puhtalt minu arvamus....
pfanner Kirjutas:
ralak Kirjutas:
suurorav Kirjutas:http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

Mis oleks selle mudeli nõrgad kohad? Reaalne kütusekulu? Mida ostu puhul tasuks kindlasti kontrollida, millele pöörata tähelepanu.

Mis arvate?
On keegi piilumas käinud?

Huvitav, mis jaoks see õli seal piduriketta peal on.
Pidasin ka sellist masinat, kui mootor-kast toimetab normaalselt, siis ülejäänud on juba punnsilmale nö tyypiline ning andestatav - tiba nõrk esisild, rooste võib massiliselt näksida, tagadiffri simmerling lekib, kusagilt põhja alt on mõni koht konkreetselt mädanema hakanud, esivedrude kinnitused murduvad küljest, roolivõimu pump annab otsad jne.

Konkreetne isend, Classic, pole kahjuks eriti atraktiivne.

See pole mitte õli vaid vesi mis on sinna peale pesu jäänud.See nüüd puhtalt minu arvamus....

Ka pidurivedelik on kahtlusalune, minu omal oli veel näiteks peenike toru ka läbi mädanenud, raisates potskatäie päevas kuniks kinni lapitud sai.
Nõrk koht on punnsilm ja 96a.
See on seal vesi. Peale auto pesu juhtub nii üsna ruttu ja kus on veel voolav vesi, seal on puhas pind kettal.
No siis on sellel autol paremini läind, kuvar justkui näitab pruunikat läikivat ainet seal pinnal. Samas ka juhus on olemas, kuidas väiksest torupraost väljapressiv vedelik määris tagumise rattakoopa tegelasi nii korralikult, et TÜV onud keerutasid oma lambiga seal pikemat aega.
Pea turu odavaim 210, aga kui pärast korraliku läbiraputamist ja diagnostikat vigu pole ja ka rooste puudub, on peale kauplemist seal autot küll.
soul Kirjutas:Pea turu odavaim 210, aga kui pärast korraliku läbiraputamist ja diagnostikat vigu pole ja ka rooste puudub, on peale kauplemist seal autot küll.

Kahjuks selline asi on suuresti ebatõenäoline...
Mina maadleks pigem sillaremondi jms kui kere lappimisega... Eelmise autoga sain vitsad kätte, järgmisel ostul kasutasin teist vaatevinklit oopis :biggrin:
ralak Kirjutas:
soul Kirjutas:Pea turu odavaim 210, aga kui pärast korraliku läbiraputamist ja diagnostikat vigu pole ja ka rooste puudub, on peale kauplemist seal autot küll.

Kahjuks selline asi on suuresti ebatõenäoline...
Mina maadleks pigem sillaremondi jms kui kere lappimisega... Eelmise autoga sain vitsad kätte, järgmisel ostul kasutasin teist vaatevinklit oopis :biggrin:

Sellise aastaarvuga tehniliselt täiesti korras 210 leida on täitsa reaalne, aga ilma roosteta 12 aastat vana 210 leida on hulga keerulisem, eriti kui veel Eestis sõitnud.