Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Mõlgub mõttes taas Mercedes osta.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Teen selle teema siis vaba teema alla.

Asi siis selles, et sai siin kulgetud vähe aega üht teist marki margiga. Kuna sellega juhtus kerge vahejuhtum ja arvatavasti mahakandmisele siis mõlgutasin mõtteid mis ma mõlgutasin ja vahtisin autosid mis ma vahtisin aga süda ikka kisub tagasi Mercedes-Benz juurde. Paneks siia mõned lingid, et äkki avaldate arvamust milline neist oleks kõige etem ost....sõidumõnu ja kõige poolest.
Lingid siis:

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html


Aga olen avatud ka teiepoolsetele pakkumistele ja soovitustele. Hinnaklass sinna saja kilo piirimaile.

Madis.
Aga mulle jääd ikka nendega allaSmile
Indrek Kirjutas:Aga mulle jääd ikka nendega allaSmile

seda kindlasti, kuid anna nõu nüüd.....mis sa keksidConfusedmash:
Indrek Kirjutas:Aga mulle jääd ikka nendega allaSmile

Polegi vist eriti võistlus ja mark teine.....

Mida sa Madis ise kindlalt tahad,mis peab autol olema? Nagu aru saan, tahad bensiinimootoriga, kuid käigukast? Ise ma valiks muidugi selle AMG, eeldusel ta korralik olema. Mercedes-Benz peaks ikka automaat olema, su linkidel mõlemad kastid pakutud ja mootori võimsused ka seinast-seina.

P.S. Õige mees, süda kisub ikka kolmeharulise juurde tagasi. :cool_rsvd:
Karl Kirjutas:Polegi vist eriti võistlus ja mark teine.....

Ta lubas võimsama ostaSmile
Karl Kirjutas:Mida sa Madis ise kindlalt tahad,mis peab autol olema? Nagu aru saan, tahad bensiinimootoriga, kuid käigukast? Ise ma valiks muidugi selle AMG, eeldusel ta korralik olema. Mercedes-Benz peaks ikka automaat olema, su linkidel mõlemad kastid pakutud ja mootori võimsused ka seinast-seina.

P.S. Õige mees, süda kisub ikka kolmeharulise juurde tagasi. :cool_rsvd:

Krt ma seda käikarit ei vaadanudki...aga ikka automaati tahaks. Bensukat kindlasti ja kilovatte peaks olema minimaalselt 100:tongue: Ning nagu enamus pilte näitab siis tahaks C klassi. 190 oli mingi hetk ja lubasin endale, et kuna C meeldib, siis see järgmine Mercedes-Benz ka saab olema. Kahjuks seab rahakott oma raudadega piiri ette ja seega valik väga lai ei saa olla kahjuks.
Ja see AMG jah.....peaks üle vaatama. Kui äkki keegi Tartu kandist saaks seda teha ja siis jagada infot oleks super hea. Ise sinnakanti ei satu hetkel.

P.S. Kolm haru jah kinni hinges.....3 esimest autot elus mersud olnud ja jätkaks siis. Ints on süüdiSmile

Madis.
Indrek Kirjutas:Aga mulle jääd ikka nendega allaSmile
vaevalt et see c36 sulle alla jääb, näed tagatulesid ainult
Nii...käisin siis seda http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
vaatamas. Käima pannes mootoris mingi tiks sees, kadus kui oli mingi pool mintsa käinud...klapisääretihendid?...muidu varustuse ja kõige poolest ikka tundus jube hea olevat. Sportpütt tegi ka üsna mahedat häält. Uued piduriklotsid ja kettad jne. No hõbeketike hakkas tekkima küllConfusedmash: Krt...see on haigus...
Hüdrotõukur võis seda häält teha, klapisääretihendid küll häält ei tee. :bisou:
Karl Kirjutas:Hüdrotõukur võis seda häält teha, klapisääretihendid küll häält ei tee. :bisou:

Krt ma ikka loll...mõtlesin üht ja kirjutasin teist....hüdrotõukureid mõtlesin ise ka.
Külm mootor - õli vajub tõukurist alla, surve vajub ju ära kui mootor ei käi. Kui mootor käima panna siis tuleb õlipump järgi ehk surve ülesse ja tõukur surutakse vastu nookurit-nukkvõlli.
See küll ei ole põhjus ehmatamiseks, kui ei ole salongis soojas seisev auto jsut.
Rolz Kirjutas:Külm mootor - õli vajub tõukurist alla, surve vajub ju ära kui mootor ei käi. Kui mootor käima panna siis tuleb õlipump järgi ehk surve ülesse ja tõukur surutakse vastu nookurit-nukkvõlli.
See küll ei ole põhjus ehmatamiseks, kui ei ole salongis soojas seisev auto jsut.

ei....täitsa taeva all oli.
Madis Kirjutas:
Rolz Kirjutas:Külm mootor - õli vajub tõukurist alla, surve vajub ju ära kui mootor ei käi. Kui mootor käima panna siis tuleb õlipump järgi ehk surve ülesse ja tõukur surutakse vastu nookurit-nukkvõlli.
See küll ei ole põhjus ehmatamiseks, kui ei ole salongis soojas seisev auto jsut.

ei....täitsa taeva all oli.

Sellegipoolest tasuks ettevaatlik olla - hüdrotõukurite kulumine annab märku kulunud mootorist. Kompressormootor on üsna tundlik ja kett armastab millegipärast puruks minna. Peale seda sa ei taha enam remondile mõelda.
Meil asutuses on 2 el samasugusel kett käivitades purunenud ja peale seda on ka kõik selle autoga.

Seega ole ettevaatlik
Kui huvi ikka C vastu,siis 280 on suht nobe pill.Kahe nukkvõlliga mootor ja 5käiguga atm kast.Igati kiire ja mugav pill.Mul kunagi teine pool üht sellist vaatas.Rida 4 bensukas on ikka suht lahja.Ja kompressormootor suht tundmatu ja lühikese ajalooga.Kuuldavasti ka pole väga töökindel.See AMG hind ja pidamine läheb veits käest ära.
280 suht levinud ja seda motot on nii kurbikul,kui ka isegi W140 peal.
Öko jaoks 2,5td mootor suht nobe.
Küsimus selline, et mis vahet on C 280 R6 ja V6, mõlemad on 145 kw? Kumba siis eelistama hakata. Arvatavasti ikka V6-te eks?
Loodan, et väga lolli muljet ei jäta endast nüüd...
V6 oli juba uuema malli oma ka, seega auto välimus ka facelifti näol uue ilme saanud. Igal juhul V6 - hääl parem, minek tehase andmete järgi siiski enamvähem sama.


Aga kompressormootor on samas mineku poolest erksam ja ka ökonoomsem. Kui saaks korraliku kompressormootori, siis mina eelistaks just seda.
Indrek Kirjutas:V6 oli juba uuema malli oma ka, seega auto välimus ka facelifti näol uue ilme saanud. Igal juhul V6 - hääl parem, minek tehase andmete järgi siiski enamvähem sama.


Aga kompressormootor on samas mineku poolest erksam ja ka ökonoomsem. Kui saaks korraliku kompressormootori, siis mina eelistaks just seda.

just....korraliku...
Njaa, amg oleks ainuke, mille poole vaataks nendest. Ühel olid miskid nilbed veljed all, selle jätaks kohe sinna paika. Tiksumist ei maksa karta, mul kah nigu kord tekkib, kord läheb, silber ütles, et pidi normaalne olema seda tüüpi mootoritel...
rauntz Kirjutas:Njaa, amg oleks ainuke, mille poole vaataks nendest. Ühel olid miskid nilbed veljed all, selle jätaks kohe sinna paika. Tiksumist ei maksa karta, mul kah nigu kord tekkib, kord läheb, silber ütles, et pidi normaalne olema seda tüüpi mootoritel...
amg oleks muidugi kirss koogi otsas aga...aga...
see millel mootoris külmalt tiks oli meeldis mulle muidugi päris kenasti. Normaalne sisu C kohta(mittemalelaud) ja varustust ka ikka päris kenasti peal. Silma riivas paar värvikahjustust küljel....päris pikad kraapsud. Proovisõit jäi tookord küll tegemata...
Pole küll mingi suurem asjatundja kuid endale jätab parima mulje see c280:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
Kompressor on muidugi ahvatlev aga ka see 2,8 mootor jõuab selle kerege 7,8 seciga sajani. Olen ise seda isendit passinud aga praeguste plaanidega ei sobi kahjuks. Vaata selle isendi väljalaske kollektorit (pildilt näha), see näeb välja nagu uus!!! Hele sisu ei ole muidugi parim variant aga kõike head korraga on raske saada.
Lehti: 1 2