Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: monopritse?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
aidake palun, kas tegemist on monopritsega või karpaga???

[Pilt: miha4.jpg]

[Pilt: miha3.jpg]

[Pilt: miha2.jpg]

[Pilt: Miha1.jpg]
unustasin mainida et see on w123 mootor, ainult litraazi ma ei teaSad 2.0 või 2.3
Solex karpa äkki ?
Näeb küll väga karpa moodi välja, kiri kah bierburg peal.
Solex? Mis asi see täpsemalt on?
Lihtsalt ma tahan see mootor enda w123 le panna, aga öeldi et mootor võib olla monopritsega, ja et siis on autol aju olemas ja peab palju juhtmeid ära vahetama vms:S aga mul polnud varem nendega tegu olnud ja sp ei teagi mis see on, aga välimuselt on küll karpa moodi?
Laur Kirjutas:Näeb küll väga karpa moodi välja, kiri kah bierburg peal.

Bierburg tähendab karpa?
See vist see karpa kuhu õli sisse valatakse, membraaniga. Mul on ühel teisel automargil kunagi ammu olnud (Stromberg), hull bensuröövel oli.

Keera see kollane junn ära, seal all peaks õli vastu vaatama.
Hydroid Kirjutas:Bierburg tähendab karpa?
Ei, aga kusagilt meeles mingid seosed bierburg=karpa :biggrin:
Hydroid Kirjutas:Solex? Mis asi see täpsemalt on?
Lihtsalt ma tahan see mootor enda w123 le panna, aga öeldi et mootor võib olla monopritsega, ja et siis on autol aju olemas ja peab palju juhtmeid ära vahetama vms:S aga mul polnud varem nendega tegu olnud ja sp ei teagi mis see on, aga välimuselt on küll karpa moodi?

Mis mootor sul hetkel vahel on ? D või B
Kui D . siis pead arvestama lisaks mootorile käigukasti, kardaani jne.
Kunagi ma pakkusin 3me 2.3e komplektset mootorit ja keegi ei tahtnud . 500 eeku tk
Nüüd juba vist mõne uue mootori toormeksConfusedmash:
Karl Kirjutas:See vist see karpa kuhu õli sisse valatakse, membraaniga. Mul on ühel teisel automargil kunagi ammu olnud (Stromberg), hull bensuröövel oli.

Keera see kollane junn ära, seal all peaks õli vastu vaatama.

Kuule jah sul õigus, keerasin täna päeval see kollane kork pealt ära ja õli oli sees küll. Niiet see on õlikarpa ja ei mingit elektroonikat???
kalacompany Kirjutas:
Hydroid Kirjutas:Solex? Mis asi see täpsemalt on?
Lihtsalt ma tahan see mootor enda w123 le panna, aga öeldi et mootor võib olla monopritsega, ja et siis on autol aju olemas ja peab palju juhtmeid ära vahetama vms:S aga mul polnud varem nendega tegu olnud ja sp ei teagi mis see on, aga välimuselt on küll karpa moodi?

Mis mootor sul  hetkel vahel on ? D või B
Kui D . siis pead arvestama lisaks mootorile käigukasti, kardaani jne.
Kunagi ma pakkusin 3me  2.3e komplektset mootorit ja keegi ei tahtnud . 500 eeku tk
Nüüd juba vist mõne uue mootori toormeksConfusedmash:

Praegu mul on 2.8 B peal, aga sellel on kolvirõngad läbi ja pritsungid vajavad ka vahetamist, remont läheb kalliks ja hetkel raha pole, tahan praegu see pildil olev mootor peale panna, kuna see läheb vähemalt käima normaalselt ja töötab korralikult, minu oma peab kerima umbes 10 sekundit vähemalt et käima läheks. Aga tulevikus tahan enda 2.8 mootor kindlasti ära parandada ja tagasi peale panna, kuna tahan auto hoida originaalis.

Ma ostsin laksuga auto, mul kõik olemas, kardaan kast jne. Ainult ma eitea mis mootor see on kas 2.3 või 2.0. Ja ega sa juhuslikult ei tea kas manuaal kast on 2.0 ja 2.3 mel ühesugune????

Ettetänades.
kas keegi rohkem ei oska midagi öelda selle kohta?
See on tõesti karburaator.Kui sind huvitab siis võin natuke seletada.
Töötab ta vaakumiga,mille võtab sisselaskekollektorist.Mida suurem vaakum,st mida kiiremini lapatsit vajutad,seda kiiremini tõstab see kolbi ehk segusiibrit karpa sees.Kolb ise on ümbritsetud membraaniga,mille peal ATF õli.
Rahuliku sõiduga on see nagu tööpõhimõtteks.Kui nüüd järsult kiirendada,siis kolb tänu membraanile ja õlile ei jõua nii ruttu reageerida ja siis hakkab tööle segunõel,mis asub kolvi see.See siis tõuseb kiiremini ja töötab kiirenduspumbana.Selle all siis lisasegu düüs.Mis puutub külmkäivitusse,siis
karpa küljel on vedelikumahuti mille sees bimetallspiraal.Tosool jookseb sealt läbi.Algasendis on vedru lahtikeerdunud,ehk pikemas asendis ja lisasegudüüs lahti.Kui nüüd külm mootor käivitada,siis algselt,kui jahutusvedelik ei ole veel soojenenud,tõmbab spiraali tagasi elekter(kaks juhet korpuse peal),edaspidi soojenev vedelik.Niikaua,kui vedru keerab ennast kokku ja sulgeb külmkäivituse.
Seda kopsikut seal saab ka liigutada kahele poole,seal + ja - märgid.Saad reguleerida,kaua süsteem toimib.Võimalik kütet kokku hoida,kui soojemate ilmadega natuke maha keerad.Laias laastus siis kõik.Kui midagi veel huvitab,siis privasse.
Palju õnne! Olete takerduvakurgulise karburaatori omanik:lol:

See on tõepoolest karburaator. Tööpõhimõte seletati ilusti ülalpool lahti. Ega seal muud öelda olegi. Kui töötab, on hea. Kui ei tööta, siis remont on samas suurusjärgus pritse omaga.

Monopritset minu teada MB-l kasutatud polegi. Või on?

Remontida ja häälestada seda keegi ei taha/oska. Üsna levinud on sarnased purgid Volvodel ja Saabidel, mistõttu murede korral tasub ka sinnapoole kiigata. Tallinnas näiteks Troostauto või SaabiAnti (usu, googel teab kontakte).

Aga kui praegu töötab, siis UZIUZIUZI
nordrainbow Kirjutas:See on tõesti karburaator.Kui sind huvitab siis võin natuke seletada.
Töötab ta vaakumiga,mille võtab sisselaskekollektorist.Mida suurem vaakum,st mida kiiremini lapatsit vajutad,seda kiiremini tõstab see kolbi ehk segusiibrit karpa sees.Kolb ise on ümbritsetud membraaniga,mille peal ATF õli.
Rahuliku sõiduga on see nagu tööpõhimõtteks.Kui nüüd järsult kiirendada,siis kolb tänu membraanile ja õlile ei jõua nii ruttu reageerida ja siis hakkab tööle segunõel,mis asub kolvi see.See siis tõuseb kiiremini ja töötab kiirenduspumbana.Selle all siis lisasegu düüs.Mis puutub külmkäivitusse,siis
karpa küljel on vedelikumahuti mille sees bimetallspiraal.Tosool jookseb sealt läbi.Algasendis on vedru lahtikeerdunud,ehk pikemas asendis ja lisasegudüüs lahti.Kui nüüd külm mootor käivitada,siis algselt,kui jahutusvedelik ei ole veel soojenenud,tõmbab spiraali tagasi elekter(kaks juhet korpuse peal),edaspidi soojenev vedelik.Niikaua,kui vedru keerab ennast kokku ja sulgeb külmkäivituse.
Seda kopsikut seal saab ka liigutada kahele poole,seal + ja - märgid.Saad reguleerida,kaua süsteem toimib.Võimalik kütet kokku hoida,kui soojemate ilmadega natuke maha keerad.Laias laastus siis kõik.Kui midagi veel huvitab,siis privasse.

AitähSmile
v6sa Kirjutas:Palju õnne! Olete takerduvakurgulise karburaatori omanik:lol:

See on tõepoolest karburaator. Tööpõhimõte seletati ilusti ülalpool lahti. Ega seal muud öelda olegi. Kui töötab, on hea. Kui ei tööta, siis remont on samas suurusjärgus pritse omaga.

Monopritset minu teada MB-l kasutatud polegi. Või on?

Remontida ja häälestada seda keegi ei taha/oska. Üsna levinud on sarnased purgid Volvodel ja Saabidel, mistõttu murede korral tasub ka sinnapoole kiigata. Tallinnas näiteks Troostauto või SaabiAnti (usu, googel teab kontakte).

Aga kui praegu töötab, siis UZIUZIUZI

Aga kuidas see peab välja nägema et ta ei tööta??? Muidu auto sõidab küll ja mootor töötab ilustiSmile

Ma ei tea kas MD dele on pandud monopritseid, lihtsalst mulle ütlesid need mehed kes hakkavad mootorit vahetama et vaata et sul monopritsega ei oleks, muidu peab aju ümber tõstma jne, et sisi elektrikut vaja.
Aga ühe sõnaga see on siis hea või halb karburaator???
Minu auto oli selle karpaga hull bensuröövel, aga see polnud Mercedes-Benz ka ( mootor 1,3 liitrit ja kulu 13-15 liitrit sajale).
Keskmiselt võttes on hea tükk. Töökindel, kui õlitasemel silma peal hoida.

Kui nöökima hakkab, siis on paha, sest keegi temaga tegelda ei taha.

Aga kui töötab, siis täitsa kõlbab.
Karburaatormootoritel on kõigil nöökimne sarnane: töötab halvasti ja võtab palju kütust. Ega seegi teistmoodi oma vigu näita.
Aga sellised karbussid on praegu kuskilt saadaval ka või?
Uue hinda ei taha sa teadaWink Mina küll tahaks, perverssest huvist... Võin öelda, et "uus" (ehk tehasetaastatud) kõrgsurvepump OM617 jaoks maksab 2300 €...

Nagu K-Jeti korral: uued tükid on kallid ja korralikke vanu liigub harva. Aga siiski liigub!
Lehti: 1 2