Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Diislile lisaks 2T õli lisamine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Olen kuulnud et diislile lisatakse 2T õli!?
Sellest ka tekkis hulk küsimusi äkki keegi oskab midagi tarka selle kohta öelda.!
Eric Kirjutas:Olen kuulnud et diislile lisatakse 2T õli!?
Sellest ka tekkis hulk küsimusi äkki keegi oskab midagi tarka selle kohta öelda.!

Küsi siis mis sind vaevab ?

2T õli lisatakse üldjuhul diislile (diiselkütusele) sooviga parandada kütuse määrdeomadusi kütusepumpade määrimisel . Mõningal juhul arvatakse ,et diiselkütusel pole piisavalt määrdeomadusi ja sellest johtuvalt kuluvad kõrgsurvepumpade detailid kiiremini kuna neil eraldi õlitus puudub .
...teoorias võib see olla isegi loogiline ...kuigi pumbad surevad praktikas just vee sattumisest kytusesse ...(a´la kuskilt kellegi käest kanistriga saadud "soodne" kütus) . Kokkuvõte : enese rahustamiseks võib 2T õli kütusele lisada , midagi halba sellest ei juhtu . Suhte suurusjärk võiks olla 1L /1000 L kohta tegelikult siis 60-100g õli - 70L kütuse kohta . Seda ei peaks tegema igal tankimisel iga 3 paak sõita õliseguga oleks piisav .
Olen seda teinud ka ise .... :bigsmile: kuigi jah pole just eriti järjepidevalt õli valanud ...
Mina lisan xli siis 60l kutust ja 500g xli ja kxik n2gu korras on!
zeka Kirjutas:Mina lisan xli siis 60l kutust ja 500g xli ja kxik n2gu korras on!
Seda on veidi paljuvõitu ,õli lisamise otstarvet silmas pidades. (kütusepumba õlitamise seisukohast vaadatuna piisab 60- 100 g ) Antud 500 g lisamisest peaks sumpsist juba ka sinist vinet näha olema mis kindlasti pole meeldiv .
Kuldar Kirjutas:
zeka Kirjutas:Mina lisan xli siis 60l kutust ja 500g xli ja kxik n2gu korras on!
Seda on veidi paljuvõitu ,õli lisamise otstarvet silmas pidades. (kütusepumba õlitamise seisukohast vaadatuna piisab 60- 100 g ) Antud 500 g lisamisest peaks sumpsist juba ka sinist vinet näha olema mis kindlasti pole meeldiv .

Mulle oeldi ka et palju aga sinist vxi valget ei tule praktiliselt! Kui lisan ~ 1l/t2is paaki siis mootor tiksub n2gu kell aga sumpsist tuleb sinakas suits!
liigne õli peaks pihusteid tahmama. ma arvan, et see mootori eluiga rohkem õnne asi. üks ütleb et üks tankla hea, teine et mingi õli hea, kolmas sõidab punase naftaga ringi ja pole kah midagi vigaConfusedilly:
Olen pannud 1l õli 30l kütuse hulka ja ei olnud mingit sinist vinet ega haisu. Kuna 2taktilistele mootoritele on ta bensiini hulka mõeldud 1:50 ja mõned õlid 1:30 siis 1 liiter õli 60l diisli kohta on paras. Kasutanud olen Husqvarna rohelist 2taktiõli. Enamuse tankimiskordadest olen sõitnud siiski ilma õlita.
Võib ju sõita ainult õliga, päevalille või rapsi, rohkem maitse asi, hea pannkoogi kärsahais kaubapeale.
Küsi siis mis sind vaevab ?

mind ei vaeva miski ... lihtsalt käisin traktoristide naistega saunas ja kuulsin poole kõrvaga et nende meeste armukesed kasutavad just seda "2T libestusõli" et kuidas see on mõjutanud armukesel edasist käitumist...nende enda seisukohast võttes.:lol:
Olen õli lisanud juba aastaid. See on kohe kõrvaga kuulda kui pole näiteks 4-5 paagitäit õli lisanud. Peale õli lisamist muutub mootori heli jälle vaiksemaks, ühtlasemaks ja siidisemaks.
kuidas saab diiselmootor kõlada siidiselt? ma saan aru, et V8 on "siidine"

MMM-MMM-MMM....V8

aga

LAK-LAK-LAK....DIISEL?

:lol::demond:

sry OT.
Lak lak ja lak lakil on vahe sees :lol:
Laur Kirjutas:Lak lak ja lak lakil on vahe sees :lol:
ok. Smile

tegelt kõik dislamehed keda tean panevad 2T õli enne tankimist, vist oli nii 0,2l paagile.
Lihtsalt teadmiseks et kuna elu areneb ja autod muutuvad odavamaks siis suures harjumuses ärge päris uutele autodele, millel tahmafilter sees, enam õli küttele juurde pange. Sellistel mootoritel on juba mootoriõli ka teine, et jumala pärast filtrit kinni ei tahmaks.

Aga seoses LAK-LAK-LAK teemaga. Ostke uued pihustid ja asi jääb ikka tohutult vaiksemaks.
Ise panen enne tankimist ka 2T õli statoilis müügil väike pudel 100m/g selle kallan sisse ühe paagipeale ja mootor teeb nurr- nurr- nurr Big Grin