Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 2.0 b starter 3,0 d-le
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
kas sobib?
piitre Kirjutas:kas sobib?
ei
Diislitel kõigil samad starterid, kas ka manuaal ja automaat on samad ei tea. 124 siis.
124 jah, kysiks siis et miks 2,0 bensuka oma 3,0 diislile ei sobi?
ja kas tõmberelee ei sobi ymber tõsta bensukalt diisli starterile...
bensuka starter poole väiksem.... oli kogemus enda 2,0 diisliga....
krt vaatasin neid ja täitsa sama suured...väliselt
Kas vana korda teha pole proovinud?
yhel starteril numbrid
0 001 314 036
543 3
pendixil 1 006 209 473 543
releel 0331 303 053 553 543

teisel
0 001 218 021
545 3
pendixil 1 006 209 523 545
releel 0331 303 061 561 545

mille järgi ytlete mis diislile sobib?
suuruse järgi bensuka oma vb isegi suurem, niiet väide bensuka oma väiksem, ei pea paika...
ärge näkku lööge aga... tehke mulle selgeks mis moodi läheb 2se bensuka starter 3sele diislile kui mu oma 2sele diislile ei sobinud 2se bensuka starter?...
Wiha Kirjutas:ärge näkku lööge aga... tehke mulle selgeks mis moodi läheb 2se bensuka starter 3sele diislile kui mu oma 2sele diislile ei sobinud 2se bensuka starter?...
mille tõttu ei sobinud?
vb erinevus tuleb kw-st ei tea, aga proovin-no kui kylge istub siis ta seal ju midagi viga teha ei saa, pendixil hammaste arv sama. Mõlemad `85 a masinad 190 E ja 300 D...
piitre Kirjutas:
Wiha Kirjutas:ärge näkku lööge aga... tehke mulle selgeks mis moodi läheb 2se bensuka starter 3sele diislile kui mu oma 2sele diislile ei sobinud 2se bensuka starter?...
mille tõttu ei sobinud?
vb erinevus tuleb kw-st ei tea, aga proovin-no kui kylge istub siis ta seal ju midagi viga teha ei saa, pendixil hammaste arv sama. Mõlemad `85 a masinad 190 E ja 300 D...

eisobinud selle tõttu et siis mu 88 a diisli starter oli juba välimuselt suurem ja vabajooksusiduri hambad olid ka väiksemad 2sel bensuka starteril...  aa ja kui ma veel hästi järgi mõtlen siis doonor (2ne bensukas) oli vist aastast 85 ja disla 88-stConfusedilly:
Teoreetiliselt peaksid diisli starteri mähised ka võimsamad olema.Silindrite kompressioonid ju tunduvalt erinevad.Kardan,et kui ka see starter sul sinna sobib,siis ta kärssab lihtsalt maha.Kunagi jooksis siit foorumist läbi link BOSC
-i starterite/generaatorite detailide tootekoodide ja sobivuse tabelid,seal kõik kirjas.Selle alusel sai ka oma masina starter remonditud.Sisu sai komplekteeritud F-Sierra 2,3D omast.Proovisin seda linki otsinguga leida,aga ei saanud kätte.Võib-olla keegi oskab sind aidata ja paneb viite sellele lehele.
Niipalju kui ma ise mäletan vähemalt bensaka rootor küll dislale ei sobinud.
jätkuks võiks veel lisada et starteri remondi komplekt jääb hinnavahemikku 300-500 eeku.... (sisaldab otsapukse hammasvööd ja harjasid....) aga kui korralikku asja ikka tahad siis ostad uue (dislale maksis 2,3k - 800 eeku vana terve korpuse eest)  hinnad siis eelmise aasta aprillist....vbl on tõusnud ei oska öelda
tegin siis nii, et võtsin bensuka starterilt tõmberelee ja panin disla starterile. enne pealepanekut kontrollisin, et asi ikka toimix- toimis. Relee lülitas ja rootor käis ringi.
Panin peale ja kumbki ei toimi? Confusedad:
piitre Kirjutas:tegin siis nii, et võtsin bensuka starterilt tõmberelee ja panin disla starterile. enne pealepanekut kontrollisin, et asi ikka toimix- toimis. Relee lülitas ja rootor käis ringi.
Panin peale ja kumbki ei toimi? Confusedad:

Ega otsapuksides loksu pole?
väike lõtk oli, kuid kuidas see saax segada relee tööd?
mõtlen et mingi jama võib olla aut. kasti juures.
kui kang P asendis on, peax ju starter töötama.
millega takistatakse starteri tööd kui kang P asendis pole?