Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Kolvi mõõdud
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kust leida kolvi täpsed mõõdud s600 300kw-le
Tahad uusi kolbe osta? Või tahad lihtsalt teada mis on silindri läbimõõt?
Kui lihtsalt sil. läbimõõt siis see peaks olema minu andmetel 89.0mm
www.ladu24.ee


sisesta seal vasakul oma auto andmed ja siis üleval ta peaks kirjutama mis on kolbi läbimõõt jne.
LADU24 võib veega alla lasta selle auto puhul.
JAh vaja oleks uusi kolbe mootori sisse.
Lisaks veel kogu mootori tihendi komplekti ka.
Eks siis sammud silberauto poole ja sealt mõõdud/kolvid ka saad. Ära sa jumala pärast rem-mõõtu sisse pane...ma loodan et sellele mootorile pole üldse saadagi sellist asja.
Ma ei tea mis Sa plaanid aga alumiinium plokki ülepuurida nii, et kestma jääks, Eestis ei saa. Pindade töötlust ei tehta ja ma ei usu et sa kap-remonditud mootoriga ainult paar tuhat kilti sõita tahad...kui sedagi.
Veel 1 probleem mis on uute kolbide/rõngastega on see, et Al. silindri seinu ei saa ka hoonida, mistõttu sissesõit võib kujuneda ikka väga ulmeliselt pikaks ürituseks, sest sil. seinad on vanade kolbide/rõngaste poolt "peegliks" poleeritud.
Muidu kindlasti oled juppide hindasid uurinud...palju läheb v12 600 kone rõngad/saaled/tihendid et Korralikult alumine ots korda teha? Ennast hakkas lihtsalt ka huvitama..tulevikus võib vaja minna.
Teadmiseks: kolb silberis 6024, 1 ja 2 remontkolb sama hinnaga, rõngad eraldi kui osta 1800 kolvi kohta, üks plokikaane tihenditest 1400, saale laks raamile oli ca7000, sama ka kepsule.
Nüüd mahle kolb mis on täpselt sama kolb mis silberis ainult tehases on mb märk peale löömata on ca 3000 - seda koos rõngaste ja sõrmega.
Mis puutub silindri remonti siis seda tehakse ja läheb maksma 300 krooni silinder sest tegu v mootoriga ja seda on vaja pingis kaks korda tõsta.