Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Probleem e Mercedes-Benz elektriga
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
autol oli aku tühi, sai käivitatud "krokodillidega" kapoti alt (pisike karp kus oli all + klemm, aku on istme all )

probleem siis selline et süütevoolu ei tule enam peale, makk mängib ja tuled sees põlevad aga käima ei lähe

istme alla sai uus laetud aku pandud ja ei midagi, kapoti alt mõõtes on selles + klemmis 2.5V kuigi peaks vist 12V olema

kui kapoti alla vool sisse lasta siis läheb käima ja kõik tiptop, nii kui sealt krokod ära võtta jääb geneka pealt käima

nii palju kui kaitsmeid üles leidsin olid terved (kapoti all ja salongis)

osakb äkki keegi öelda et mida veel vaadata võiks või on seal veel kuskil mõni suurem kaitse

auto seisab tee ääres Sad

ette tänades

autoks siis e220 1996 disla
Akujuhtmed korras?
Klemmid puhtad ja pingutuvad tihedalt?
Kere ja mootori vaheline "-"juhe korras ja korralikult pingutatud mõlemast otsast?
juhtmed korras 100%
hanka Kirjutas:autol oli aku tühi, sai käivitatud "krokodillidega" kapoti alt (pisike karp kus oli all + klemm, aku on istme all )

probleem siis selline et süütevoolu ei tule enam peale, makk mängib ja tuled sees põlevad aga käima ei lähe

istme alla sai uus laetud aku pandud ja ei midagi, kapoti alt mõõtes on selles + klemmis 2.5V kuigi peaks vist 12V olema

kui kapoti alla vool sisse lasta siis läheb käima ja kõik tiptop, nii kui sealt krokod ära võtta jääb geneka pealt käima

nii palju kui kaitsmeid üles leidsin olid terved (kapoti all ja salongis)

osakb äkki keegi öelda et mida veel vaadata võiks või on seal veel kuskil mõni suurem kaitse

auto seisab tee ääres  Sad

ette tänades

autoks siis e220 1996 disla

viga arvatavasti ikkagi juhtmetes kui korralik vool(12V) ette ei jõua(eeldades et aku asub taga istme all)Otsi kuhu aku +juhe läheb(vist aku+ juhe jõuab sinna klemmi alla aga viga seal vahek kuskil)
hanka Kirjutas:juhtmed korras 100%
kohe mitte ei usu, nii vanal autol pold vist "massilülitit" ka vaid läks otse kerre. mõõda korda mööda kummas kala on, kas massis või plussis. viga võib olla ka akuklemmi ja juhtme kontaktis. kui ise hakama ei saa siis kutsu mõni elektrik appi.
võiks ju asja uurida kui auto tln-a ligidal!
Viga pigem juhi jalgade all, gaasipedaali läheduses, kus + läheb läbi põha. Tõenäoliselt sealt juhe ära ussitanud.
Otsi kusagilt aku lähedalt suurt kaitset, osadel autodel on kogu elekter läbi mõne suure kaitsme, starter kaasa arvatud.
Lammuta see +i korpus kapotiall laiali ja seal peaks olema u"ks kaitse (poldi alt poldi alla)a"kki on see la"bi.
kuula eespoolkõnelenud Innari juttu!!!
põhja alt seda ainult näha.