Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 1.8 e andurid
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
unus kogemata õhupuhasti külge tagasi panemata selline andur http://www.album.ee/node/12889327/50091882#browse sõitsin siis sedasi 50 km ilma et mingisugust erinevusest oleksin aru saanud. küsimus siis selles et mis on ta ülesanne???

ja mida see pornu selle anduri juures tähendab?? http://www.album.ee/node/12889609/50091882#browse
ja suurem pilt http://www.album.ee/node/12946802/50091882#browse
kas keegi ei oska aidata???
andur tundukse nagu olevat mootorisse sissemineva õhu temperatuuriandur, aga 100% ei oska öelda, teistest piltidest ei saanud aru. aga kui on, siis mõõdab mootorisse sisse minevat õhu temperatuuri ja vastavalt sellele reguleerib küttesegu koostist.
sain vähe targemaks, http://www.album.ee/node/12889609/50091882#browse see andur fikseerib siibri asendi. seal olev reostaat kuluba aga ära. minu anduril on seda reostaadi asendit regullitud ja hiljem siis mingi plomm ette pandud(regullimisega on siis välditud uue anduri ostmist).
Ei hakka uut teemat tegema. Küsin, kas on mõni andur, mis mõjutab minu MB190E 1,8 92a. käivitamist ? Kui käivitada seda 5-7 päeva tagant - läheb käima momentaalselt aga igapäevaselt kasvõi 2 tunni pärast siis pean käiama kusagil 5-10 sekundit, siis võtab pöörded üles ja jääb ilusti käima, vahel küll natuke pöörded kõiguvad tühikäigul, kuid see väga ei häiri, sõidab ilusti. Olen ka 2 korda diagnostikas käinud aga kasu pole olnud, Pihustid kontrollitud, küünlad vahetatud, õli vahetatud, kütusefiltrit pole vahetanud, usun, et mingi andur jamab. Oskab keegi aidata.
Lühikese aja peale ei saa aru jah et midagi valesti. Mõjutab muidu kõike: Kütusekulu CO ja CH. Mul unustati teeninduses andur tagasi külge panna ja ülevaatuses oli CO ja CH sealsamusesWink