Kõlab sarnaselt selle teemaga:
http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=7265
A mine sa hullu tea, ei ole nii kõva keemik, et pea panti saaks anda. Samas tekkib küsimus, miks autotööstused siis juba sarnast asja ei ole kasutusele võtnud? Mingi kahtlane värk
Vägev värk ju. Tõmbaks firma krediitkaardi läbi ja vaataks mis juhtub, samas enne tahaks teada garantii all oleva auto hooldaja seisukohta. Samuti sellise uue toote ostmisel oleks huvitataud ostu-müügi lepingust, mis lubaks mul seadme kolme kuu jooksul tagastada. Lambi põhjusel.
Kes astub esimese sammu, nii klubi hüvanguks, kui asi töötaks, saaks kõik need kes üle kolme liitrise masina endale lubada ei saa hetkel, võtta 560SEL-id ja SEC-id ligi.
Huvitav kui palju seda ainet ka kulub - hind ju suht krõbe. Iseenesest poleks vist võimatu valmistada ainet mis oleks 2 korda tavakütusest effektiivsem ja makstes 10 korda rohkem. Aga mõte nagu kaoks ära või mis.
Ju see ongi üks põhjustest, miks autotootjad seda ei kasuta, juhul kui ta toimib muidugi...
Njah, ameeriklastelt pole vast mõtet asju uurida, neil see kuppel ei funkka ästi
Did you ask HotMama before you started this ill fated research?
Korralikud vennad on seal foorumis, lambakari :bigsmile::bigsmile:
lmao...asi lahenes suht koomiliselt ja lõpuks sain vist ka vastuse, hehe