Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W124 salongi soojendus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Hello!

Niisiis tuli talv, hakkas autos külm, algul ei saanudki kohe aru, aga ajaga kui külmemaks läks andis tunda paar "ebameeldivust". Üks neis on see kui on mõlemad "kettad" max soojusele keeratud seistes juhipoolne õhuvool mis on suunatud alla on Külm (sooja mootoriga) - vasak poolne normis puhub sooja, kui hakkad liikuma siis ka juhipoolne hakkab puhuma sooja, vasak ikka normis, jääd seisma siis juhipool jällekülm jne.

Teine jama on see, et kui sõidul keerad soojust vasakpoolsest siis ta ka puhub seda mida paned (sooja, keskmist, külma) aga parem poolne "kettas" tal on pohuj kas ta on MAX külma või MAX sooja peal ikka puhub sooja Smile (seistes ka) arvatavasti suvel hakkab olema palav autos, äkki kellegil on sama jama olnud või keegi kes teab kuidas sellest jamast lahti saada siis äkki aitab.

Tänud.
selelst vist juba juttu ka old, aga magnetklapid kinni ilmselt. võta pistik maha siis peaks tulikuuma hakkama puhuma. asub aku juures. igaks juhuks võid ka mõõta voltmeetriga sealt pistikust ja lasta kellelgi rulle kruttida, sisi peaks pinge muutuma, MIN peal on 12-13V ja MAX peal 0V.
Mina ei leia üldse auku üles kust peaks jalgadele puhuma. On kellelgi mingit eskiisi või asja pakkuda?
keskkonsooli ja armatuuri nurgast jalgade kohal.
leidsin vanast foorumist teksti ühe.

1. Kui tahad kontrollida kas klapid tootavad siis vota pistik pealt ja pane 12 V akust klemmidele- kui kaib ploks /voi midagi taolist siis magnetklapp toimib....kui ei siis on pohjust hakata seda lahti votma....
2. Kui tahad kontrollida rullikuid/potekaid siis mooda pistikust testriga voolu tugevust.... sinine pohjas -12V , punane pohjas ~2V ja vahepealne skaala siis seal vahepeal .....juhul kui ei juhtu miskit rulliku keeramisel siis vaja rulliku klemme ja soeradasi uurima hakata...

1) käib küll plõks.
2) min 11,76v, max 0.00v

sõiduajal paremat keerad ei tee midagi (külmaks) koguaeg soe.
seistes vasak - maxil ja minil külm, sõites töötab normaalselt.
notnA Kirjutas:1) käib küll plõks.
2) min 11,76v, max 0.00v

sõiduajal paremat keerad ei tee midagi (külmaks) koguaeg soe.
seistes vasak - maxil ja minil külm, sõites töötab normaalselt.

1) klõps käib jah, aga kui keerad rulle siis pinge muutub ju sujuvalt mitte 0 ja plärts 12V. siis on jõud nii suur, et hakkab liikuma, aga kui vaikselt pinge muutub, ei jõua klapp liikuda.

2) järelikult elektroonika toimib.
Salongisoojenduse mootor tõmbas kinni... sai vähe remonditud,hakkas tööle aga nüüd probleem uus!

Ei puhu juhipoolsetest aukudest sooja. Kas sellise asja puhul tegu ikka magnetklappidega,sest varasemalt töötas. Ei ole enam seda klappide sulgumist-avamist ka kuulda kui keerata ventikat tööle.
mul oli ka probleeme soendusega, mis jamas samamoodi, et kord töötas ja siis mitte ja siis tuli välja et kaitse ei andnud korralikult ühendust
Mul on suht sama kala, suvel korra võtsin pliidinupud maha ja rullikud lahti, puhastasin ja lasin wd 40 vahele, magnetklapid võtsin samuti lahti, liigutasin ja puhastasin, ning panin kokku, kõik toimis, aga nüüd hakkas jälle jebima:confusedangry:
Kui ventikas tööle ei hakka siis võib olla viga mootoris,kas läbi või puksid liialt kulunud.
Mul aga kõrvalistuja poolel toimib kõik ilusti aga juhipool kutu. homme lammutama.
Mul jälle selline jama et sooja tuleb ainult juhipoolsest ja kõrvalistuja poolsest august, keskelt aga ainult külma.Autoks w124.
Keskelt tulebki ainult külma!