Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 100 unistuste mersut.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
martiini Kirjutas:[SL 73 kaalujaotus.... selle asemel SL 60 AMG R129, 3 tükki tehtud :tongue: ja üks neist oli hiljuti Viking Motors-is müügis. 450k.

Ainult 3 autot toodeti, oled kindel? Nägin ka Viking Motorsis seda seismas, kas tõesti kolmest üks sattus Eestisse? Sellise tootmisarvu juures peaks see ju kollektsionääride märg unistus olema.
martiini Kirjutas:
rauntz Kirjutas:1999a. Renntech V12 w210
7,4l 462,3 kW
NB! Käigukast 5-käiguline manuaal!
Vaevalt, et see mudel kunagi mu hoovil hakkab olema, tundub liiga haruldane.


SL73 AMG, R129... Kah vist unistus ainult, tootmismaht liigväike...

E60 AMG W124. Njah,tuleks maa peale tagasi Smile)

Seda jada jätkaks kusagil 50 autoni kuid mis mõte sel on...
Seda W210-t peab lollidemaalt otsima, RENNtech ju meerika firma. Samas anaalkastiga..... cool i'say

SL 73 kaalujaotus.... selle asemel SL 60 AMG R129, 3 tükki tehtud :tongue: ja üks neist oli hiljuti Viking Motors-is müügis. 450k.

E60 AMG W124..... tähtsaid elektroonikajuppe ei tehta enam ammu(mootori juhtblokk maksis 4,5k EUR, jne.) ja kui juba, siis ikka BRABUS E65 W124.
Kui meeriklased tahavad hobuseid juurde saada, siis selle auto kohta ütlevad omanikud üksmeelselt, et "seal on juba liiga palju jõudu". :tongue:
mis point on mudu? et ma peaks oma unistuste autod ümber mõtlema? Kaalujaotus pole SL-il ükskõik mis mootoriga erit plussiks, siis juba pigem võimsam variant.
E65- ka lahe masin, ei vaidle vastu, kuid minumeelest tehti 60-t vähem.
Renntech-i masin võiks nagu pühapäevasõiduk olla, ringrajal nt. Ja seal pole automaadiga midagi teha. Igapäevasõidukis automaat muidugi mugavam.
Karl Kirjutas:Krdi raske küsimus siin ikka esitatud...... Väga paljud meeldivad, kõike kirja ei jõua panna.

Aga minu jaoks läbi aegade ilusaimaks jääb ikka "kajakatiib", sellist autot enam ei tule:


[Pilt: 6a9abe621ba0.jpg]

Uues Autolehes sellest väike hariv artikkel.
Mina küll ei unistaks mingist SL 60-st, pigem ikka SL 73 AMG...(või siis 73 AMG W124 peal ajaks ka asja ära)
SL teema, oli müügis küll SL 60 AMG aga nagu paljudel kombeks, oli ka see p****e keeratud sisuga - seal oli eriti nilbe sinine nahksisu. Kust sa võtad, et neid on nii vähe toodetud? Sel juhul on need kõik kolm tükki Mobiles müügil ka praegu Smile

SL 55 AMG Produktionszahl: 65
SL 60 AMG Produktionszahl: 164 + faceliftiga Produktionszahl: 469
SL 73 AMG Produktionszahl: 42
Rolz Kirjutas:Mina küll ei unistaks mingist SL 60-st, pigem ikka SL 73 AMG...(või siis 73 AMG W124 peal ajaks ka asja ära)
SL teema, oli müügis küll SL 60 AMG aga nagu paljudel kombeks, oli ka see p****e keeratud sisuga - seal oli eriti nilbe sinine nahksisu. Kust sa võtad, et neid on nii vähe toodetud? Sel juhul on need kõik kolm tükki Mobiles müügil ka praegu Smile

SL 55 AMG Produktionszahl: 65
SL 60 AMG Produktionszahl: 164 + faceliftiga Produktionszahl: 469
SL 73 AMG Produktionszahl: 42

http://marek.cbfoorum.pri.ee/2007-05-20_...width=1280

See Haapsalus oli ka vist SL 60 AMG... krdima kompu eksemplar
Kah üks unistuste MB minu jaoks.
see oli nüüd siiski sl600, mis seal haapsalus sõitis...
SL-iga eksisin, kindlasti mitte AMG, vaid Kleemann(vist). Bi-turbo oli igatahes.
Enam ei mäleta, kas ka 7,3 oli bi-turbo.  
Aasta-poolteist tagasi, kui otsisin omale suveautot, siis sattusin selle peale. Ei viitsi uuesti otsima hakata.
R129 on veel haruldasemaid kui SL60 ja SL73.
Mille Miglia
2001 a 13 tk
2000 a 12 tk
1999 a 12 tk

Formula One edition
2000 a 20 tk

Aga praegu on mul unistuseks enda pill, 500 SL mis peaks tulevikus loodetavasti ainuke R129 ilmamunal olema, millel 113 SC engine
CLK-DTM tundub selline tore auto olevat, kupeena siis.

Väike videolimk ka: http://youtube.com/watch?v=kwu3T-lJOLc
Tõnu_111 Kirjutas:Ok, mõtlesin tegelikult pigem legendaarseid mersusi, aga kirjutasin ikka "unistuste mersud" Confusedilly: Kuid see pigem mu enda tragöödia.
Igastahes on veel üks selline huvitav isend: C111, mis kunagi tootmisse ei jõudnud, kuid tegija ning uuenduslik sellegipoolest. Klaaskiust kerega ning vankelmootoriga. See auto ei olnud niivõrd Gullwingi järeltulija, kui pigem eksperimentaalprojekt. Felix Wankel´i poolt välja mõeldud mootoriga auto, mis tehti 1969 aastal... Kui arvestada, et japsid alles viimastel aastakümnetel võtsid kasutusele sellise tüübiga mootori, siis see on igal juhul märkimisväärne.

Tegelikult on vankelmootoreid katsetanud läbi ajaloo väga mitmed margid, aga enamik loobus sellest mootorivalemist, kuna kütusekulu suurem kui reasmootoreil + muud probleemid. Mazda on ainus, kes kogu maailmas selle arendamist pidevalt jätkanud on, kuigi ka neil oli 70-ndate energiakriisi ajal hetk, mil nad pidid peaaegu loobuma vankelmootriga mudelite tootmisest ja arendamisest.

Täpsem Mazda rootormootorite ajalugu siin:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_Wankel_engine

Ja lingid C111 kohta:
http://www.pistonheads.com/doc.asp?c=103&i=6730
http://de.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_C111
Eks kisub OT, kuid vankelmootorit on isegi Ladale paigaldatud.
Märkimist väärib muidugi ka W06 seeria.

http://de.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W06
http://www.design-classic-cars.com/merce...s-w06.html

Need olid alles vihased pillid. Võimsad kompressormootorid, aga mõnevõrra kehv vedrustus tingis selle, et väga vähesed juhid suutsid neid taltsutada ja üsna paljud lõpetasid tee ääres puu otsas nendega. Need vähesed, kes suutsid neid masinaid taltsutada, suutsid väga edukalt võistlustel esineda.
Mul meenus just selle võimsusega mittetoimetulemisega AC Cobra oma 427ci mootoriga. Ei mäleta enam mis selle auto kaal oli 60`ndatel, kere oli alumiiniumist(vist ca 700-800kg), mootor sinna 500hp kanti. Auto ohjeldamisega oli raskusi paljudel rinkasõitjatel, seda enam tehnikutel, kes "öisel ajal" neid proovida tahtsid. Päris mitu tehnikut sõitis sellisega end surnuks.
See selleks, vale mark siia teemasse.

SL 60 ja SL 73 peaksid mõlemad olema V8 mootoriga, mitte V12.
Japsis neid vahel liigub. Ise sihin kunagi :biggergrin: W126 SEC AMG`d ja R129 SL 73 AMG`d, pidevalt sealset turgu jälgides polegi need mõtted väga ultimaatumid.
hents99 Kirjutas:Mul meenus just selle võimsusega mittetoimetulemisega AC Cobra oma 427ci mootoriga. Ei mäleta enam mis selle auto kaal oli 60`ndatel, kere oli alumiiniumist(vist ca 700-800kg), mootor sinna 500hp kanti. Auto ohjeldamisega oli raskusi paljudel rinkasõitjatel, seda enam tehnikutel, kes "öisel ajal" neid proovida tahtsid. Päris mitu tehnikut sõitis sellisega end surnuks.
See selleks, vale mark siia teemasse.

SL 60 ja SL 73 peaksid mõlemad olema V8 mootoriga, mitte V12.
Japsis neid vahel liigub. Ise sihin kunagi :biggergrin: W126 SEC AMG`d ja R129 SL 73 AMG`d, pidevalt sealset turgu jälgides polegi need mõtted väga ultimaatumid.

SL60 ja SL55 on V8. SL 73 on 100 % V12 - sama mootor on ZONDA peal
Jep, õigus. Ikka V12, mälu järgi oli silmade ees just megasuure silindriläbimõõdu ja pika kolvikäiguga V8.
Lehti: 1 2