Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Minu 600SL R129 1993a.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Mark:  Mercedes-Benz 600SL
Väljalaskeaasta: 1993
Läbisõit: N/A
Võimsus: 290 KW
Mootori valem: 6.0 V12
Pikkus:
Täismass:
Lisavarustus:automaatkliima, veojõukontroll, roolivõimendi, kesklukustus,  ABS pidurid, 2x turvapadi, 2x elektrilised akende tõstukid, valuveljed (18), püsikiiruse hoidja, elektrilised välispeeglid, el. salongipeegel (tumenev),el.istmed mäludega, Pioneeri stereo, esimesed udutuled, iluliistud salongis (puitdekoor), tulede korrektor, peatoed esiistmetel, käetugi ees, must nahksisu, elektriline antenn, nahkkattega rool ja käigukangi nupp, tagaklaasi soojendus, kohtvalgustid,


Esialgsed vead: Esisillas vaja palju asju vahetada.
Tagasillas vaja ülemised vardad vahetada. Mahlad vahetada, süüteosa vaja vahetada. Kurikuulsate juhtmete vahetus tuleb ette võtta. Pehmekatus korda teha. Kõvakatuse tagaklaas vahetada.



Plaanid: Vigu hakata likvideerima. Kogu sound vaja välja vahetada. Uste puit taastada

Lisan eelmise omaniku poolt paar pilti. ega sa ju ei pahanda:bigsmile:
Ei või olla!
Kas selle autoga oli seotud siimruz?
Oli jah Confusedmile: Lõoke ma ju tahan ka suvel lennata:tongue:
Kena..punane...!!!

Masinat hämaras ka näinud õue peal, sai Raplas olles piilumas käidud, oli täitsa olemas hoovi pealRolleyes

Arvestades praeguseid kütusehindade aktiivset kasvu, siis kas ikka hakkad suvel masinat sihtotstarbe kohaselt kasutama?!Confusedilly:

Masin millega isegi sõidaks proovisõitu, V12 ikkagi ...
Gut!

Muretuid kilomeetreid.:cool_rsvd:

Värv ja kuju on maitseasi.:bisou:

V12 on...nämm... Tahaks kaa.Confusedilly:
tead mis kena lugu mul hakkas aadamaõun nii kiirelt käima nagu hullumaja lift. Jõudu selle taltsutamisel ja tegelt palju see sajale võtab ka Hääl on raudselt SLR laadne UZI
Tubli :bigsmile:

Enda kogemus sl-iga on eilsest,kui sai proovitud sl500-da.Auto oli SUPPPPER ilus :hump:. http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

...aga,minu sportlik kuusepuu 100+sangad ei tundnud end eriti koduselt ja cl-i salong on nagu lennuväli ja väiksed "trossid"(2tk) ei mahu kah kuskile ära.Ehk okas on südamest läinud ja uuel aastal vana(cl) hooga :bisou:.
kuld Kirjutas:Mark: Mercedes-Benz 600SL
Väljalaskeaasta: 1993
Läbisõit: N/A
Võimsus: 290 KW
Mootori valem: 6.0 V12
Pikkus:
Täismass:
Lisavarustus:automaatkliima, veojõukontroll, roolivõimendi, kesklukustus, ABS pidurid, 2x turvapadi, 2x elektrilised akende tõstukid, valuveljed (18), püsikiiruse hoidja, elektrilised välispeeglid, el. salongipeegel (tumenev),el.istmed mäludega, Pioneeri stereo, esimesed udutuled, iluliistud salongis (puitdekoor), tulede korrektor, peatoed esiistmetel, käetugi ees, must nahksisu, elektriline antenn, nahkkattega rool ja käigukangi nupp, tagaklaasi soojendus, kohtvalgustid,


Esialgsed vead: Esisillas vaja palju asju vahetada.
Tagasillas vaja ülemised vardad vahetada. Mahlad vahetada, süüteosa vaja vahetada. Kurikuulsate juhtmete vahetus tuleb ette võtta. Pehmekatus korda teha. Kõvakatuse tagaklaas vahetada. Kere kallalvaja ka natuke nokitseda.



Plaanid: Vigu hakata likvideerima. Kogu sound vaja välja vahetada. Uste puit taastada

Lisan eelmise omaniku poolt paar pilti. ega sa ju ei pahanda:bigsmile:

Noo mersumees, muuda mootori valem ära :tongue:
Mootori valem ikka õige, liitritega puusse pannud, parandan ära.

Edev kanuu, pole paha.:evil:
Hakkab see keremudel ka järjest rohkem minu jaoks klassikaks muutuma nagu 126 kubegi. Talv ees, jõuad kevadeks korda nokkida ja kilomeetreid nautima hakata, senikaua jõnksuta oma korillaga edasi Cool

Kuld, oled ikka lits mees küll, murdsid rämedalt truudust W126-le, kellele sa olid vandunud igavest truudust ja pühendumust. :bigsmile:
Krt jah, 6,0 V12... Mul ainult pool nendest silindritest... Ei, väga vinge pill on, pole midagi öelda!
Edu.
Näen et alla on kruvitud uued küljelaiendid ning ka stanged. Kas edutuled ka tulevad?

Sillajuppidega on endal selline kogemus olnud, et kuskil Knutsonist tellides sain valed žarniirid (öeldi, et on 124 samad) aga alates 5L oli koonus suurem - nii et tähelepanu osade ostmisel.
Pehme katus - ise plaanin enne suve ka saksast tutika osta ja ise ära vahetada. Närve kulub ilmselt terve pangejagu, aga loodan ikka hakkama saada. Eks siis jagan kogemusi.
Igatahes V12 on bro asi kui ta korralikult käib mitte ei lonka - juhtmete vahetus aitab päris hästi selle vastu Confusedmile:

Sorry et su teemat siin risustan, aga siis saavad teised aimu mis on V8 ja V12 vahe Cool
Siin on küll 5 käigulise auto karakteristikud (1. Mudeliuuendus), aga ega see palju sinu mootorist ka erine (võibolla on isegi 100% sama). V8 (5 käiku) VS V12 (5 käiku).
[Pilt: SL600_M120_5GAuto_LeistungDrehmoment_sized%20web.jpg]
[Pilt: SL500_M119_5GAuto_LeistungDrehmoment_sized%20web.jpg]

[Pilt: SL600_M120_5GAuto_Beschleunigung_sized%20web.jpg]
[Pilt: SL500_M119_5GAuto_Beschleunigung_sized%20web.jpg]
Väga asjalikud graafikud, mulle hakkas just neid nähes see auto meeldima Confusedmile:

Ilmselt midagi väga tarka nad siiski sisaldavad:help:
Eino, mis ma oskan kosta Hr.Kuld....... reetur, mis reetur :lol:
Tegelt on ju ilgelt huvitav kui võimalikult erinevaid mudeleid klubisse koguneb, saab ka reaalselt sotti, mis on mis.
Igal juhul vihane värk, Haapsalus eelmine suvi sai ilastatud juba ühe AMG versiooni peale... nüüd peaks tollele vähemalt potensiaalne vastane ka olema.
Seda teemat ootasin juba ammu.ei ole piltide pärast pahane.Eks vaeva tuleb temaga näha aga asja tast saab .Nii et suve hakul siis hakkame ringi vurama.Kui oma plaanid ka realiseeritud saan.Söidu mönu pakub see auto ohtrasti.Päris hea oli suvel vajutada lahtise katusega körvus helisemas ilus vormeli helin ja spidomeetri peale kerkiv kiiruse näit 200 km/h ja rohkem.Tehakse ikka super pille.Lõoke see on see sama pill jah mis minuga seotud.See mis suvel kolonnist mööda vuhises kui kilingi-nõmme poole sõitsime.
kena auto, peaasi, et ilusti korda saad masina, edu!
Eks pilliga on kõvad töötunnid ees aga esialgu käib korraliku garaazi otsing. Suveks tahaks tehnika korda saada.
To: R129- V12 ei saa kahjuks eraldi sarniiri vahetada vaid koos õõtsaga. Kui vahetada õõts 124 vastu siis edaspidi saab hakata eraldi sarniiri vahetama:biggrin: Kahjuks on kunagi keegi ühe poole vahetanud 124 vastu, nüüd on siis variant kas vahetada 124 oma orig. vastu või vahetada see teine orig. 124 omaga.

W126-le ei ole ma selga keeranud ega keera ka. Jälgin turul tihedalt kuusi, lootuses, et tuleb ükskord mõni hea eksemplar müüki. Lihtsalt ei ole ju võtta 560SEL-i ja SE-d ei taha. SE-l ei ole midagi halba aga minule lihtsalt tunduks nagu oleks midagi puudu, nagu oleks pooliku asja saanud aga see ju minu kiiks.
Bensuhind esialgu ei hirmuta sest nagunii tööpäeval ajan asju ametiautoga ja sellega sõitmine on minu jaoks 0kr/km. Talvel seisab suksu garaazis.

Uurisin soomest juhtmete komplekti ning sealt saaks ca 24-25 kiloga (orig. siis) ei tea palju ta eestis maksaks silberis. Osad jupid saab soomest odavamalt kui eestist.
Silberis on juhtmed 10 + 40 (suurusjärk) vastavalt siis esimene mis jookseb mootori peal ja teine kojamehe mehhanismi juurest külgedele.
Küsimus, äkki kegi teab mis kork on V12-ne mootori peal plastikkatte all mis jääb jagajate vahele. Sellel korgil on veel küljes temp.-dega mõõdupuu. Õlikork on tal eraldi parema nukakambri peal.
Päris karm see juhtmeteema ikka. Olen kuulnud, et hakas juba M104 mootoritega 124 peal see probleem pihta. Jama...
Lehti: 1 2