Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W210 220 CDI automaatkast
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Küsiksin teiste automaatkasti omanike arvamusi. Ise olen senini sõitnud vaid käsikastiga ja seetõttu mõnigi asi tundub võõras. Ehk probleemi polegi ja kõik peabki täpselt nii töötama aga ...:
1. Külmaga s.t alla -10 C sõidab auto pikalt vaid sama käiguga millega stardib. Ei ole just mõõtnud aega ja kilomeetrite hulka aga kuskil 15 min vähemalt. Seejärel hakkab kõik tööle nagu tavaliselt.
2. S ja W reziimide erinevusest ei saa aru. Kui, siis ehk paigalt start on uimasem, kõik muu täpselt sama. Käike vahetab ju see kast pigem minu pedaali ja soovi järgi.
3. Kas ja kaua peaks külmaga eelnevalt kohapeal autot/kasti soojendama? Lihtsalt ootaks erinevaid kasutajate kogemusi. Iga soovitus ka teretulnud.
Eriti midagi imelikku küll ei ole aga esimeses punktis mainitud sümptom on küll veider, minu autol vahetab ka külmalt käike nagu tavaliselt ainult et natuke tuntavamalt kui soojast peast, W asendis peapki uimasem kohalt võtt olema ja külmalt kohal lasen enne sõitu keskmiselt paar minutit töötada ja siis sõidan vaikselt kuni temp.seier tõusma hakkab.
1.kus sa aru saad et sõidab ühe käiguga?NB!äkki vaataksid õli taset,võimalus ka vahetada õli koos filtriga ja kui see ei aita siis tuleb viga otsida mõnest andurist või solenoid klapist!
2. S ja W reziimi erinevust polegi sõiduga tuntav...las olla S pääl ja kõik!
3.Oma kogemus on selline et paned mootori tööle lased mõned minutud ja siis hakkad vaikselt liikuma kõik peaks toimima nagu muiste.kindlasti on käigu vahetus tiba aegleasem õlid ju veel külmad.

P.S! Automaatkasti remont on mõnus ja hää EDU! (10000 pane igaks petteks valmis juba):lol:
1. Lugedes ka muude riikide MB foorumeid , tuleb välja, et külmast peast peabki kauem ühe käiguga sõitma. Kuna sellisel juhul soojeneb mootor kiiremini üles ja saavutatakse ka kiiremini katalüsaatori soojenemine ning töövõime.

2. S ja W vahe teiste foorumite põhjal selline, et S reziimis stardib auto 1-se käiguga ja W režiimis 2-se käiguga. S siis suvine ja W talvine režiim. Libedaga ju parem teisega kohalt liikuma saada.

3. Autot peab kindlasti ennem sõidu alustamist kohapeal soojendama. Ootad kuni pöörded langevad norm. tasemeni ja alles siis alustad sõitmist. Pikendab mootori eluiga ja samuti on sõit ökonoomsem.

( www.mbworld.org ), soovitan lugeda, seal palju tarka infot. :wink:
minu e320 cdi 2000a trikitab ka kui väljas on umbes üle -5 kraadi,ei lase parkingu pealt drive peale tõmmata,sest käigukang jumala lukus,kui tükk aega kohapeal soojendada,siis mingil hetkel laseb lambist lahti.Milles probleem võib olla?
mul küsimus selline, et plaanis vahetada käigukasti õli ja filter samal autol 220 cdi aut kastil... aga õli tahaks osta mujalt, kuna saan sootsamalt, et siis mitu liitrit peaksin varuma õli sellele kastile? aasta autol on 2001.

aga teemale vastates: mul ka külmalt natuke pikemalt laseb käike, aga seda mõni minut ja siis ok!
Transmission 722699 02 735620

VIN koodi järgi sai sellise numbri käigukastile, kas sellejärgi on võimalik midagi välja lugeda kusagilt?Rolleyes
acame Kirjutas:Transmission 722699 02 735620

VIN koodi järgi sai sellise numbri käigukastile, kas sellejärgi on võimalik midagi välja lugeda kusagilt?Rolleyes

http://lubricantadvisor.valvolineeurope.com andmetel otse ei anna vastust, kuid leiab järgmise:

Transmission, automatic 722.6xx Capacity 8 liter
1. mul oli õli 15t km tagasi vahetatud ja kui oli -8C käike vahetas kiiresti
2. s-standart vahetamine, sõidu alustamine esimesest käigust ja vahetamine hakkab kiiremini ja kõrgedes pöördes. w-winter, sõidu alustamine teisest käigust ja vahetamine toimub aeglamini ja väikestes pöördes
3. umbes 10-20km, või kui mootori temp on 60C
@vader tänud!

silberis siis käigukasti õli, filtri ja mingi julla oli veel kui vaja vahetus kokku 2000.- e220 cdi le