Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: e220cdi 2001a mootor külm
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
milles võib viga olla? pakun ise termostaat, aga kas võib ka muid põhjuseid olla? temp andur palju üle 40 ei lähe! palju selle remont umbkaudu olla võiks?
tõenäoliselt termostaat jah.
w124-l paar sada, 3 mutrit ja olemas.
vaevalt e220cdi-l olulisemalt kallim on.
on seda võimalik ka diagnostikas vaadata? et kindel olla kas on ikka viga termostaadis.
termostaati diagnostikas ei kontrollita kindlasti mitte. aga siit mõned vihjed:
kui mootor kohapeal töötab siis peaks olema temp seier mõnevõrra kõrgemal kui 90kmh maanteel sõites.
proovi ntx kohapeal temperatuur kõrgemate pööretega pisut kõrgemaks saada ja mine siis sõitma. sõiduga peaks seier kohe allapoole kukkuma
kas suur radikas hakkab kohe peale käivitust soojaks minema kui mootori temperatuur tõuseb. võid ka katsuda seda tosooli lõdvikut mis termostaadist edasi suurde radikasse läheb, sealt parem aru saada
korras termostaadi korral tõuseb mootori temperatuur umbes 80 - 90 kraadini olenevalt termostaadist enne kui termostaat lahti läheb ja suur radikas soojaks minema hakkab
ja 40 kraadise mootori temperatuuri juures ilmselt ei tule eriti salongi ka sooja.
hinna kohta ei oska öelda aga võid ju alati suvalisest autopoest järgi uurida.
Minul on sama mootoriga diisel auto ja kohapeal ei aja seda ilma kerota ka tappes kuumaks. Sõiduajal on temperatuur ok. Kas see probleem on kohapeal töötades või ei lähe ka sõittes mootor soojaks?Kui sõittes ka temperatuur ei tõuse , siis tasuks küll termostaati vahetada, see ei tee halba. Samuti võib viga olla ka anduris või näidikus. Vanematel mootoritel võis ühendada anduri juhtme massiga, mis peaks näidiku seierit oluliselt kõrgendama , kui see korras on. Aga uuemate mootoritega ei tea kas nii võib.
Kas auto Saksast või mujalt toodud ja sa Eestis esimene omanik? Kui jahh, siis vaheta kõigepealt termostaat ära, see ei ole kallis.
2 omanik eestis.
kohapeal pikapeale veab tempi kõrgemale, ja siis see lõdvik mis termostaadist radikasse on soe ja salongi puhub ka soe, aga sõitmise ajal hakkab langema ja läheb jahedamaks salongi õhk ja seier 40 peale. nagu arusaan pean siis termostaadi ära vahetama..... kui tehtud, annan teada! seniks panen papi radikavahele, midagi ehk aitab?!
CDI mootoriga autol peaks ju lisasoojendi ka olema. Selle töötamist oleks ka mõttekas kontrollida.
papp aitab vähesel määral ja ainult sõidu ajal
Mul samuti 220 CDI ja ilma lisasoojenduseta ta küll kohapeal üle 40-50C ei tõuse. Kirjandus väidab sama ja seetõttu kõigile cdi mootoritele lisakütteseade peale paigaldataksegi. Mis puutub termostaadi remontimisse siis - küsimus ise juba viitab tehnika teadmatusele. Termostaate vahetatakse! Samaväärne oleks rääkida temperatuuri- ja õlirõhu- andurite remondist. Kindlasti midagi saab aga MÕTTETU IDEE!
Minule väitis Pärnu Silber Auto et mudelil 220 CDI saab vahetada termostaati vaid koos korpusega. Nii ma ka tegin ja ostes maksis mingi ca 900 EEK + pool tundi vahetamiseks kodus. Soovitan soojalt termostaadiga mitte katsetada, et mitte hiljem ülekuumenenud mootoriga hätta sattuda.
Tglt soovitaks selle nn "koos korpusega" vahetust ikkagi veidi lähemalt uurida. kunagi vahetasin vectra b-l termostaati, mis oli ka öeldud et koos korpusega. maxis 800 eeq. võtsin vana küljest ära ja panin uue asemele. pärast aga vana termostaati uurima hakates selgus et ikkagi on termostaat korpuse sees vahetatav. ja polnud miskit keerulist vahetada. vaja oli peenikeste otstega näpitsaid ja sisse istus mingi sama aastakäigu astra oma mis maksis miski 100 eeq ja polnud mingit aretamist. istus 1 : 1, niiet uuri enne järgi ja võibolla saad ka 900 eeq asemel miski 150 - 250 krooniga hakkama. aga edu katsetamisel. ehk on sinu autol ka miskit niisugust võimalik.
mul endal küll e270 cdi aga mure oli sarnane. ei läind soojaks salong ja temperatuur ei tõusnud. sai termostaat vahetatud ja kõik on nüüd ok. hind oli 1000 juures.
Mis oleks w210 diisel mootori töötemperatuur? Endal hoiab umbes 80kraadi juures on see normaalne?
Ükski diisel ei lepi 80 C -ga. Iseasi, et millest räägime. Vaadata armatuurile ja nähes seal seierit 80-ne peal ei tähenda veel et mootori temperatuur ka + 80 on. Üldiselt algavad termostaatide avamistemperatuurid 88-st ülespooleja vananedes lihtsalt avanemine aina langeb ja langeb madalama temperatuuri pooole.
Ei oska kontrollida ka kuidagi kui palju see armatuuris olev näidik eksib. Kui tõenäoline on et näidik valetab ja tegelikult on mootori temperatuur korras ??