Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: elektriga mingi jama!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
auto 124 disla 2,0 viga selline, et kui panna süüde sisse, siis ei võta mingi aeg nagu tervet võimsust voolu taha, näiteks salongis tuled tumedamad olen ka proovind kojamees käib vaevaliselt jne. ja mida külmem seda kauem ka see viga ja tänu sellele käivitub ju auto ka vaevalisemalt, aga kui oodata piisavalt kaua mingi aeg ära, käib kusagil kappoti all mingi tugev plõksatus ja kõik hakkab normaalselt tööle.Vahest kui väljas väga külmtuleb oodata isegi mingi 3 minutit, et see klõpsatus käiks, aga kui panna varem auto tööle, siis kohe tunda, et mingi aeg isegi mootor puterdab selle pärast.
Palun abi!Confusedmash:
Eelsoojendus küünlad! Mõnedel mudelitel on küünalde lülitusplokk temperatuuri tundlik, nendel hoiab külma ilmaga natuke aega küünlaid järel ka siis kui mootor juba käib.
hõõgküünlad jah, kuid siis peab kas generaator nõrgalt laadima, kuskil juhtme klemmid oksüdeerunud või aku olema juust, et tuled tumedaks võtab, tegelikult ei tohiks sellest arugi saada kui küünlad taga on.
Nii ta peaks olema jah.
Genekat on testitud imre juures, laadimine midagi 14, pidi väga hea olema, aku ka uus.
Aga sellest ma aru ei saa, et kui panen süüte sisse ja küünlatuli juba ära kustub, siis miks ikka veel küünlad taga on siis?
Teine asi see, et hiljuti läks üks küünal läbi ja kui süüde sisse panna, siis ei hakka märgutuli üldse põlema, aga kui mingi minut või nii passida ja klõpsatus jälle kapotiall ära käib, siis hakkab see tuli põlema ja jääb väga pikalt põlema, sest üks küünal ju läbi.
Seda tahtsin ka veel lisada, et see küünlatule klõpsatus on teine kui see mis väljast nagu kostab!
Tuli on kustunud kuid küünlad on ikka järgi veel, kui ei meeldi otsi mõne vanema mb küünalde plokk või tõmba temp. anduri juhe järelt ära aga siis ei kustugi tuli ära enne kui starterit annad :tongue:


Kõikk on korras, sõida rahulikult edasi.
Kui sul üks küünal on läbi, siis on loomulik et mootor külmalt käivitades puterdab. See armatuuris olev tuli näitab kustumisega seda, millal käivitama tohib hakata. Kas gaasi andes ei lähe tuled heledamaks sel ajal kui küünlad taga on? Siiski päris normaalne see pole et pinget nii palju maha võtab, tuttaval on 95a 2,0D ja seda hetke küll ei taju, kui küünlad välja lülituvad. Kõige tõenäolisem on see veriant et kuskil juhtme klemmid oksüdeerunud, sel juhul saaks võibolla asjale pihta kui erinevatest ahelatest pinget mõõta(geneka klemm, aku, kaitsmeplokk jne), pinge erinevused ei tohiks olla märkimisväärsed.
Aga kui temp. anduriga on seotud, siis kas äkki viga selles, et mul see andur või siis näidik metsas, kargab nii kuidas ise tahab ja kui tagant juhtmeid liigutada, hakkab ka midagi plõksuma.