Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Automaatkäigukast?250D
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere!Midagi väga imelikku.

Sai pandud teine kast alla, kuid imelik on see, et kui käike paned, edasi ega tagasi ei sõida ja kui käima paned, siis läheb ka iga käigu pealt, samas põlevad tagurdus tuled ka koguaeg.ei tea mis värk see kyll olla võib, kas kasti sees midagi...ja siis selline teema ka, et kui lykkata autot siis tagasi liigub aga edasi mitte. hmmm???palux suurt abi, sest ei tea mida teha, kas tõesti peab auto manuaalix tegema.juba väike plaan on sest nende automaatidega koguaeg mingi jama.

Please aidake.:confusedangry:
Ise panid alla või lasid panna?
Kas kastile anti mingi korrasolekugarantii kah?

Kui käivitub suvalises asendis ja tuled kogu aeg põlevad, siis on peetis kastilüliti. Või lühises juhtmestik.

Tagasiliikumise kohta ei oska miskit arvata... Põhimõtteliselt peaks nagu võrdselt liikuma/lukustuma.

Kas kasti minev hoob on ikka õige pikkusega? Ei ole kõver?
v6sa Kirjutas:Ise panid alla või lasid panna?
Kas kastile anti mingi korrasolekugarantii kah?

Kui käivitub suvalises asendis ja tuled kogu aeg põlevad, siis on peetis kastilüliti. Või lühises juhtmestik.

Tagasiliikumise kohta ei oska miskit arvata... Põhimõtteliselt peaks nagu võrdselt liikuma/lukustuma.

Kas kasti minev hoob on ikka õige pikkusega? Ei ole kõver?


Seda ma arvasingi, et sina oskad rohkem vastata sellele.
Kuid jh, ma ise ei tee, aga yks sõber nagu.ja see garantii värk on nyyd selline, et sai ostetud see kast mingi 3 kuud tagasi ja anti kyll garantii, aga alles nyyd sai selle kasti alla ja garanti ei kehti igavikku.kuid öeldi et on korras.
Aga samas jh, seal kasti jutmetega on mingi jama, kui selle sealt ära võtta siis tagurdus tuled ei põle.ja seda hoova kohta ma ei tea midagi, kysin ta käest kes remondib!

aga jh huvitav mix edasi ei saa lykkata, aga tagasi saab.mis seal kyll takistab teda liikumast.selline tunne olex nagu P tähe peal.
Neid minu soovitusi ei tasu nüüd puhta kullana ka alati võtta. Ega ma pole oma pisikeste valgete käekestega ühtegi automaatkasti (veel:demondSmile lahanud... Erinevalt mõnest teisest foorumikasutajast...

P-asendis peaks nii edasi kui tagasiliikumine olema takistatud. Mis numbriga kast on? 722.4xx või 722.3xx?

Üldiselt võiks seda remontijat veidi peksta. Kui kodanik võtab asja teha, siis peaks ta ka oma töö hea tagajärje eest vastutama.

Kui anti "käimaminekugarantii", siis peaks kast vähemalt mingis ulatuses toimima.

Elektrilüliti surm või lollitamine ei tohiks küll käikude lülitumist takistada, see ju puhtalt hüdrauliline. Elekrtiga venitatakse lihtsalt KD korral seda käiku lõpuni.
ei tea just palju aut. kastidest, aga minuarust peax N neutraalil liikuma nii edasi, kui tagasi ja P peax kinni olema ju?
eeldan ,et kui kast korras siis on "häälestamise" küsimus rohkem.
soovitavalt asjatundjal, nagu kuskilt foorumist lugesin siis keegi lasi enda kasti "timmides" laiali.
pidavat regullima mingite surve kellade jne.. ühesõnaga peenike teema ja spetsialisti juurda.
Tavaline viga see, et mingid suvalised õlid ei oska hüdromuhvi õigesti paigaldada. Mina ka ei oska, aga tean, et mitmle autole-kastile on see saatuslikuks saanud (vähemalt sedavõrd, et tuleb uuesti maha võtta kast ja asi õigeks panna).
Ootaksin siia kommentaari nendelt kes teavad kuidas seda õieti teha, endal sama töö ees.
Kalev Kirjutas:Tavaline viga see, et mingid suvalised õlid ei oska hüdromuhvi õigesti paigaldada. Mina ka ei oska, aga tean, et mitmle autole-kastile on see saatuslikuks saanud (vähemalt sedavõrd, et tuleb uuesti maha võtta kast ja asi õigeks panna).
Oot, mis asja?
Hüdromuhv läheb kasti võlli otsa, temal on ainult 2 "sisselõiget", kuhu käivad kasti pumba nuudid.
Paigaldus on nii lihtne, et lükkad muhvi kasti võllile ja keerad, kuni nuudid satuvad oma kohta, siis läheb muhv.... nii 3-4 cm. sissepoole.

Muideks, ma ostsin oma E500 sama veaga, "hüdromuhvi viga" öeldi... :biggergrin:  
Ja mis juhtub, kui hüdromuhvi lõpuni ei lükka ja kasti poltidega otsa tõmbad?

Õigus, pumba ajam läheb puruks...
Kuidas siis muhv hoorattale kinnitatakse kui ta juba enne kasti otsa topitakse?
Kas lahti smas järjekorras? Kuidagi muhv lahti ja siis koos kastiga maha või lahtivõttes pole vahet?
Vaata, mina pole ju ise seda tööd teinud. Aga asjapulgad põtrade foorumis ning kodanikud Tuule teel (või kus need automaadivõlurid pesitsevadki Tallinnas) soovitasid, et kast maha ja peale ikka koos turbiiniga. Pidavat jääma piisavalt suur pragu veoplaadi poltide kinnitamiseks. Kord õigesti ühendatud turbiini võib sisse-välja liigutada paar cm, kuid väljatõmmatud turbiini ei tohi keerata, siis on lootust pumba ajamit lõhkumata kast alla saada.

Nii tegijad väidavad...Confusedilly:

Ega seal muud kunsti pole, kui kasti otsalükkamisel ei tohi jõudu rakendada. Tegelikult sama, nagu manuaalkasti korralgi. Kui poltidega otsa tõmmata, siis enamasti saab miski haiget. Vahel muidugi läheb ka õnneks...
nii tuleb ikka see kast uuesti maha võtta ja vaadata, mis seda kyll edaspidi liikumist takistab, lihtsalt ei saa aru, mis see kyll võib olla...mõni targem võix väixe infi anda, mida võix kontrollida?
tänud.
Enda S124 sai vahetatud kast. Maha tuleb kõigepealt kast ja siis turbiin. Tagasi pannes panime kasti tagumise otsa peale püsti ja siis sättisime turbiini paika, mis ikka nii kergelt ei läinud oma kohale. Kui paika saime, siis kastil oli all auk millesse keerasin poldi hoidmaks paigal turbiini. Kast otsa ja siis turbiin hooratta külge kinni. Nii "lihtne" see ongi!
v6sa Kirjutas:Ja mis juhtub, kui hüdromuhvi lõpuni ei lükka ja kasti poltidega otsa tõmbad?

Õigus, pumba ajam läheb puruks...
Mu kasti pumbaga ei juhtunud midagi, ainult hammasrattal kulusid need sisemised nuudid ära. :bigsmile:
Niipalju, kui mina olen Imre juures kastivahetusel kõrval olnud, on nemad alati kasti koos turbiiniga külge pannud.
Ju siis harjumise asi.