Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 el. bensupump andis saba, millist osta??
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
92. aasta 200ce el bensiinipump andis otsad ja nüüd väikestviisi nõu vaja. Autol on peal vanema tüübi mootor, m102.963 nimelt, ja autoosad.ee pakub 200ce-le ja originaalis minu mootoriga autole (200E 85-92 a.) erineva hinnaga kütusepumpa, sellest järeldan, et nad on erinevad. Hinnavahe (2000.- vs. 2300 eek) pole mingi määraja, aga kumba siiski eelistada, võibolla mingid surve erinevused, mis mootori töös tunda hakkavad andma.
Vana pump on ilmselt originaal ce oma, aga 100% kindel pole.
:help:
Vana pealt koodi välja ei loe?
sellega läheb paar päeva aega, kuna asun hetkel teises eestimaa otsas. Aga kui koodi saan, kas selle alusel saab kohe uue pumba tellida? Muidu autoosad.ee on pilt 200ce pumbast, ja see tundub natuke erinev, kui see mis minul all. vanema tüübi omast seal pilt puudub... ilmselt peangi selle vanema kasuks otsustama
no õige pumba saab ikka koodi järgi, võta kood ja siis kannatab tellida võ mujalt soetada.
põhiline, et surveastmed õiged olex.
Bensiinipumbal ei saa olla surveastet, surveaste saab olla mootori silindris. Lisaks survele on oluline ka tootlikkus. Kindlam on tellida kuskilt autovaruosade poest kataloogi järgi, MB varuosadest näiteks. Ma olen autoosad.ee-st kahel korral vale asja saanud, loomulikult nad vabandasid ja saatsid lõpuks õige asja, kuid palju aega kulus ootamisele ja postkontoris käimisele, kuna valed asjad tuli tagasi saata.
jah, ega autoosad.ee kiita pole, viimati sain õhu filtri vale mõõtu. kuna 200ce-l on enam kw ja klappe, siis eeldan et ka bensiini tarbimine on pisut suurem, seega pump tootlikum, survet reguleerib tagasivoolu klapp, mis liigse tagasi laseb. muidugi kui seda survet vale pumba puhul üldse tuleb liigselt. targem siiski kood ära vaadata ja selle järgi sama pump tellida. ilmselt see natuke pikem ootamine tasub end lõpuks ära.
kui siin juba norimiseks läks surveastme koha pealt, siis mootori silindris saab olla surve. Surveaste on arvutuslik number, mis näitab mitu korda normaalses olekus õhku kokku pressitakse kolvi alumisest surnud seisust ülemisse surnud seisu jõudmisel.
-tanel- Kirjutas:Kuna 200ce-l on enam kw ja klappe, siis eeldan et ka bensiini tarbimine on pisut suurem, seega pump tootlikum, survet reguleerib tagasivoolu klapp, mis liigse tagasi laseb. muidugi kui seda survet vale pumba puhul üldse tuleb liigselt. targem siiski kood ära vaadata ja selle järgi sama pump tellida. ilmselt see natuke pikem ootamine tasub end lõpuks ära.
Tegelikult on täpselt vastupidi. DOHC-i(100kW 16V) pumba töösurve on umbes 2 bari madalam ja tootlikkus 1/3 võrra väiksem kui vanemal elektromehaanilisel pritsungil mis sul on.
kui suur see minu pumba surve sis olema peab, pakuti 3 bar pumpa, aga kahtlaselt vähe, sest siis oleks 100kw-16v pumbal ainult 1 bar. või nii ongi?
Ma kiirelt vaatasin autodatast, 5,3-5,5 bar peaks vähemalt olema, seal erinevad testimistsüklid kirjas, ma ei hakanud eriti süvenema, DOHC-il on 3,2-3,6 bar.