Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w201 kiirem differ?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
2.3 bena kulu maanteel hüüratult suur, kõike juba proovitud ja uuritud selle vähendamiseks. Viimases hädas mõtlesin et kui alla visata kiirem differ. Äkki keegi oskab siis pajatada millise Mercedes-Benz differ istub kutsikale alla ja kas on mõtet?
W124 difrid on W201 all.
Mootor muidu korras? Mis number on hüüratult suur??
Ehk aeg ligi võtta mõni 1.1 diisel-daatsia ?

Kui auto armas ja kiiresti ära ei plaani müüa, siis soovitan vaadata programmeeritava aju poole! Kokkuvõttes tuleb odavam ja kütusekulu vahega teeb poole aastaga raha tasa.
mootor on ideaalses korras
see nr jääb sinna 14-15 kanti maanteel.
ja ei ole tõesti plaanis mersut mingi riisiraketi vastu vahetada.
kokk6 Kirjutas:mootor on ideaalses korras
see nr jääb sinna 14-15 kanti maanteel.
ja ei ole tõesti plaanis mersut mingi riisiraketi vastu vahetada.

No kui selline kulu siis kõik ei saa olla küll korras, mu kolmene võtab linnas kah vähem.
ise arvan et aeglane differ alla pandud kellegi targa poolt
Ja mis pöördeid 90-ne km/h peal näitab?
Kuidagi jube palju on.....minu 3.2 (185kW) võtab maanteel 6.2 sajale UZI
on mis on, aga kõik ei ole järelikult mootoris korras. 15l maanteel on ikkagi nati palju.
pealegi kiirem tiffer koormab mootorit rohkem, seega võimalus et hoopis suureneb kytte kulu!
kyssa. kas tegu aut.kastiga??
aut kastiga jah.
pöörete asja ei oska öelda, homme vaatan.
küünlad korras, süüde paigas, heitgaasid korras.
mul on pöörted 90km/h juures 5200 umbes ja see targemate meeste poolt öeldud,et korras ja õige
auto Kirjutas:mul on pöörted 90km/h juures 5200 umbes ja see targemate meeste poolt öeldud,et korras ja õige

MISASJA? On see nali ? Mis sa sõidad maanteel teisekäiguga? või tahtsid kirjutada 2500? 5200rpm @ 90kmh on ikka midagi väga valesti, tahaks nied targemaid mehi näha kohe :bigsmile:
auto Kirjutas:mul on pöörted 90km/h juures 5200 umbes ja see targemate meeste poolt öeldud,et korras ja õige

Kui sa kolmanda käiguga sõidad sellise kiiruse juures, siis ongi pööre just niipalju.
Kui sul neljanda või viienda käiguga on selline kiirus (manuaalkast), siis on sidur läbi ilmselt.

Variant viimane : Nali naljaks, kirjastiil ei viita just kõige intelligentsemale kasutajale. Sellised postid tuleks üldse kustutada.
kokk6 Kirjutas:mootor on ideaalses korras
see nr jääb sinna 14-15 kanti maanteel.
ja ei ole tõesti plaanis mersut mingi riisiraketi vastu vahetada.
Oleks hea teada tegelikult kuidas sa selle tulemuse said ? Ehk ,et kuidas mõõtsid bensukulu ?
hents99 Kirjutas:
auto Kirjutas:mul on pöörted 90km/h juures 5200 umbes ja see targemate meeste poolt öeldud,et korras ja õige

Kui sa kolmanda käiguga sõidad sellise kiiruse juures, siis ongi pööre just niipalju.
Kui sul neljanda või viienda käiguga on selline kiirus (manuaalkast), siis on sidur läbi ilmselt.

Variant viimane : Nali naljaks, kirjastiil ei viita just kõige intelligentsemale kasutajale. Sellised postid tuleks üldse kustutada.
automaat kast on Confusedilly:
võtsin korduvalt paagi täis ja arvutasin.
ei ole ju midagi rasket.
ja nii sa siis teedki : võtad paagi täis näiteks ylemiste statoilis kurguni nr 2 tankurist sõidad maha mingi 100 km + - siiasinna ja lähed uuesti ylemiste statoili nr 2 tankurisse ja vaatad kui palju liitreid läheb kõrini paak täis saamiseks ...
ps . sorry ,aga mul ka yks tegelane väitis kui olin talle just autot myymas , et ta tegi proovisõitu ca 100 km ja ta sai bensukuluks 12-13 L . Kui hakkasin täpsustama mõõtmismeetodit siis tuli välja ,et kutt oli tankinud kahes eri bensujaamas .?! Erinevad tegurid mõjutavad. Lõpuks tuli välja ikkagi ,et auto võttis keskmised 9-10 L 100km kohta .
Muide kui enne diffrit vahetama tahad hakata veendu selles kas su spido ikka õigeid numbreid näitab ?
Kuldar Kirjutas:Muide kui enne diffrit vahetama tahad hakata veendu selles kas su spido ikka õigeid numbreid näitab ?
ps.lisan veel ,et mugav ja suht täpne võrdusmõõtmine on teostatav GPS seadmega .
gpsiga on mõõdetud spido korrasolek.
ei, ma võtan paagi täis ja sõidan tühjaks ja nii mitu korda ja arvutan keskmise järgi.
ei tahaks küll nahaalne olla aga ootan teemakohast nõu, mitte infot, kuidas spido korrasolekut kontrollida
ja kui suurte pööretega on keegi üheksakümnega sõtnud
Mul 1.8 mootoriga ja 4-se manuaalkastiga olid pöörded kusagil 2100-2200 vahel 90 km/h kiirusel.

Kas bensu tagasivool on OK ??? Samas kui CO oli korras, siis on müstika.
Paagis auk sees ??? Lekkivad voolikud ??
kokk6 Kirjutas:gpsiga on mõõdetud spido korrasolek.
ei, ma võtan paagi täis ja sõidan tühjaks ja nii mitu korda ja arvutan keskmise järgi.
ei tahaks küll nahaalne olla aga ootan teemakohast nõu, mitte infot, kuidas spido korrasolekut kontrollida
ja kui suurte pööretega on keegi üheksakümnega sõtnud
Sorry ,ega ma just ka norima siia pole tulnud :bigsmile:
lihtsalt enne kui anda mingit nõu tuleb alati kysida yle mõned asjad ei muud .
Sest see on tõega mystiline kui : ¤spido (ka läbitud km hulk)ei valeta -?
¤mitmekordselt mõõdetud tulemused annavad keskmist kytusekulu 14-14L 100km -? (tegemist siis mitte kõige raskema autoga MB klassis)
¤CO ja muu on normis (kylmkäivitus jne)
¤bensuhaisu ymber auto pole (kõikvõimalikud lekked)
¤Loodetavasti pole sa ka kõige raskenma jalaga mees ning võimalusel soojendad enne sõiduleminekut autot -?
¤Loodetavasti sinu läbitud vahemaad ei ole vaid 10 km kaupa Tallinnas (ummikud jne) kodust-tööle ja tagasi -?
¤Loodetavasti su auto pole sinu teadmata kellegile doonoriks pimedatel öödel
...ei oskagi nagu muud lisada kui et ... tahaks ise seda autot vaadata ja sellega paar tiiru teha ning siiski diagnostikujuurde aeg panna. No bad feelings :wink:
mul endal ka 2.3 kutsikas ja manuaalkastiga. 2000rpm@90km/h oleks täiesti normaalne maanteel, aga 5200:lol:??? kuhu oled pannud oma 3, 4 ja 5nda käigu?? lase käimarit kontrollida, siis peaksid ka pensukulu vea yles leidma :cool_rsvd:
Lehti: 1 2 3