Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Suur mure. Pikk jutt. Aidake
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Confusedad:CLK 2003. 125 kw. Bensukas Manuaal 6 käiku.

1. Olin eemal ja tüdruk kasutas autot. Väitis et ühel hetkel kadus autol jõud ja hakkas detoneerima. Ekraanile viskas kollase mootori kujutise. Viis auto Allautosse. Seal räägiti et autol küünlad läbi põlenud ja tarvis vahetada. Tehtud. Auto sõitis ja kõik tore.
Lootsin et sellega saab asi unustatud.

Umbes 3 nädalat hiljem kui ise autorooli istusin viskas Tallinnast Viljandisse sõites kollase tulukese põlema. Ja natuke hiljem ka kadus jõud. Üle 90 naljalt ei läinud. Kiirendust polnud. Vahemärkusena lisan ka, et klaasipesuvedelikku ei tulnud. Sõitsin kohe Viljandi MB esindusse, et diagnostikat teha. Kohe jutule ei saanud ja pidin tunnikese ootama. Selle ajaga peale 3 süüdet läks asi iseenesest korda. Kadus tuluke, tuli jõud ja klaasipuhastusega ka korras.
Diagnostika mees ütles et näitab et 6-st silindrist oli 3 välja lülitanud aga midagi täpsemalt ei osanud öelda. Ütles ka et proovis sõita ja kõik tundus ok. Soovitas tagasi helistada kui midagi juhtub.

Sõitsin siis 2 päeva ja ühel hetkel enne tlna sissesõitu kiirendades (üle 3-4 tuh pöörde)viskas jälle silindrid rivist välja ja olin ilma jõuta. Auto detoneeris koledalt. Peale uut käivitust oli jõud tagasi aga tuluke põleb ikka. JA nüüd imelik ääl auto põhja all. Justkui kusagil katakas või seal kandis. Oleks nagu lahtised tükid kusagil seal.
Lisan et ei ole veel kusagile töökotta ega kanalisse jõudnud asi värske ja ise võhik. Tean ainult seda mis siin kirjas.


Sama autoga veel muresid mis võivad seotud olla.

2.Külmemate ilmadega näitab spidokas +50. Asi normaliseerub kui autoga pikemat aega sõidetud. (elektrooniline spidokas näitab on õigesti).



3.Autol on suht värskelt õli vahetatud aga ekraani peale viskab aeg-ajalt punase kirja et "Engine oil level/Reduce oil level". Sama moodi oli ka enne õlivahetust. Välp ka nullitud.

Tänud.
lõhnab mingi pistiku või aju rikke järgi ja seda siin vaevalt aidata saax, tõenäoliselt esindus ikke.
edasi sõita tasub? imelik on just see kolin kataka kandis.. kuigi need asjad ei pruugi seotud olla
kui mootoril tugev vibra oli siis võis mingi puxi ära lyya.
või nagu naine yx kord helistas. et auto ragiseb kui sõitma hakkab? mis ikka, tormasin kohale ja selline lugu, et oli kivi (sõiduga) visanud esimese ratta pidurisse ja seal hakkas kriipima piduri ketastSmile sama võib vabalt olla kivi lolli koha peal ja käib vastu sumpsi näitex?
mootorist niipalju, et käi juhtmed (süüte jne.) kui ei päästa siis ikka elektriku juurde. ise arvan et mingi juhe paneb näkku, kui olex aju siis olex koguaeg, aga ei ole ju.
jah plaanis ikka esindusse või mujale töökotta minna.. aga hetkel jõuluaeg ja nii...

muidu selle põhjaaluse kolina kohta et kolistab kui annad gaasi ja siis järgi andes.. tunne on selline nagu kõva tuuriga lükkaks mselle "tüki" vastu püti seina kinni Smileja siis vähe järgi andes paneb mööda pütti ringi.

müstika
See põhjaalune kolin on nüüd koguaeg.
Aga detoneerib siis kui silindrid ära kaovad.
aga mis siis kui katalüsaator on mingil arusaamatul põhjusel pilbasteks lennanud ja keraamikatükid (kas nii uutel on üldse keraamiline katt? ei tohiks tegelikult olla) kipuvad nt üht toru kahest takistama. audiomanike suur hirm. olen ise kogenud pilbasteks olnud kati häält - lõrin ja kolin. kolin peamiselt tühikäigul.

mis auto ajalugu on? kõlab nagu oleks isehakanud mehaanikud ja elektrikud kõvasti vaeva näinud. üldse kohe ei kõla normaalse alla 250 000km sõitnud mercedese kulumisest tekkinud veana.

tegelikult tuleb auto Silberisse viia ja öelda mehaanikule, et sõidab autoga senikaua tööle ja koju või mööda linna ringi, kui asjale pihta saab
auto soetasin enne jaanipäeva. Autonovast. Itaaliast toodud. Alguses oli kõik tipp-topp.
Seni olen ainult kuluosasid vahetanud.. rooliotsad jne..
Jah töökotta lähen kindlasti.
Kahtlane on see, et see silindrite asi ja "nnkatakas" nii ühel ajal ära otsustasid surra.
katti saad kontrollida igal ajal sõites läbi ülevaatuspunktist. katt ei ole nii, et kort töötab kord mitte. ta kas elab või ei ela. aga ta KINDLASTI ei tohiks nii uuel autol ära surra. st mitte ükski neist all olevatest - peaks 2tk per toru olema.

mul on 11a vanem auto ja samuti on mingi jama elektrisüsteemis, mis kord kuus end näitab. viskab ABSi ja ASRi tagant ära mingiteks valitud hetkedeks. võimatu üles leida, kuna esineb nii harva. tegelikult suht õnnelik lugu, et nii tihti probleem esile tuleb. muidu võidki kotermanni otsima jääda.
Mul täpselt sama mure.
Auto on MB ML320 2002a. (bensiin)
Üks kaunis moment ja jõud on kadunud kuna mõni silinder ei tööta.
Jätan mootori seisma ja minuti pärast käivitan käib taas kui ema süda
Ja alati kui teenindusse lähen viga näitab aga süüdlane on siiani teadmata
ju ta ikka mingi koodi ka annab... see kood ei pruugi süüdlane olla aga spetsialistid ikka tavaliselt oskavad neid mingi veaga seostada.

minul nt kunagi oli olukord, kus lambda andur andis õiget pinget välja, kui ühtlastel pööretel mõõta, kuid otsilloskoop näitas, et tegelikult on andur juba aeglaseks jäänud. reaalset vahet ma küll ei tundnud kui uue panin, kuid mõtlemisainest siingi. ehk on miski andur ääre peal ja veel ise viga ei näita, kuid juba mõjutab teiste tööd.
Suure tõenäosusega on küünlajuhtmed vananenud ja "peksab üle". Lambda läheb kõrgeks ja katalüsaatori kaitseks lülitatakse erinevad silindrid välja. Seda rääkis mulle oma jope Silberis kui kurtsin et klubikaaslased hädas.
Ja "reduce oil level" nõuaks nagu õlitaseme langetamist. Kes sul õli vahetas?
pannakse ju kindel kogus sisse, meibi on alt karter pihta saand ja ongi tiba rohkem sees. sõbra 211'ga oli sama lugu, tegin raskema jalaga 700km otsa ja enam ei karjund. Smile
nojah, nt. teise käiguga pöörded piirajas tartusse sõita peaks probleemi lahendama Smile
Lõhnab jah väga süüte probleemi järgi. Seda ma ausalt öeldes ise ei teadnudki et ajul on ka olemas sil. väljalülitamis kaitse funktsioon, kuid see seletaks ,et seismajättes/taas käivitades asi iseenesest korda läheb...

Mida diagnost näitas muidu lambda anduritei tööst? reageerivad piisavalt kiirelt? (mul ka sama jama olnud mis andresel)
Ja need lambdad mis pärast katalüsaatoreid on? Need peaks ju salvestama veakoodi, kui mingil hetkel lambda liiga kõrgeks läinud?

täitsa huvitav teema igaljuhul...
Vekoodidest ei osa praegu rääkida. Aga see silindrite väljalülitamine tomub väntvõlli andurilt sadud info põhjal kui teatud hetk viimase nurkiirus väheneb ja lambda tõuseb.