Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Tagurpidisõidutuled
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
w124 masinal pannes Parkingult R-le ja alustades tagurpidi liikumist ei hakka valged tuled põlema, kaitsmed, pirnid terved, et milles võiks asi olla?
Lüliti tuleb esimesena pähe.

Elutseb käigukasti küljes...
paistab ,et peab käimaka ümbruse lahti võtma!
v6sa, täpsusta palun, kus. Nimelt sama probleem.
võta kangi ümert kate maha, peax olema juhipoolses küljes.terv.aare
aare Kirjutas:võta kangi ümert kate maha, peax olema juhipoolses küljes.terv.aare



jutt käib ikka automaatkastiga masinast nii et katet mida võtta ple Confusedmash: aga kastil vasakul küljel pistik ja see seal all siis lüliti seda tuleks kontrollida ...
aare Kirjutas:võta kangi ümert kate maha, peax olema juhipoolses küljes.terv.aare

Manuaalil jah. Kate maha ja seal ta ongi: kulissi küljes pesitseb. Neljakäigulisel juhi pool ja eespool kulissi, viiekäigulisel kõrvalistuja pool ja tagapool kulissi.


Automaadil on kogu elekter nii 123-l kui 124-l ühe pistiku taga. Sinna lähevad KD traadid ning tagurdustule omad kah. Lüliti olevat reguleeritav. Mul praktiline kogemus puudub, pole enda omadel pidanud sellega tegelema.:cool_rsvd:
Lüliti elab kah juhi pool ja on kinni käigukasti küljel kruvidega, millest saavat ka reguleerida asendit.Confusedmash:

Suure tõenäosusega tuleb kastialune kate maha kruvida, et kogu rõõmule ligi pääseks.:pissed2:

Mul pole selles arvutis skeeme, kuid ehk kellelgi teisel on, et saaks vaadata , mis traatidest see tule särts läbi käib...:question:

EDIT:
Automaadil on lüliti põhja all ja ligi pääseb AINULT põhja alt. Et oleks selgeWink
Mul oli kunagi 123-ega sama jama- viga oli aut kasti küljes olevas lülitis(põhja all)
Korda tegin Imre juures, viga oli selles et lihtsalt vajas puhatsamist!
Lüliti vasakul pool käigukasti küljes. ettevaatust pistiku lahtivõtmisel. see käis vist kuhugipoole keerates ja minu mäletamist mööda mingit võru tuli pistiku peal keerata. kui pistik lahti siis 10mm padrun(ühe saab vist lehtvõtmega) ja keera 2 polti lahti. mina võtsin enda omal veel ka käigukangi hoova eest ära et ühele poldile ligi saada, seal ka 10mm padrun vajalik. igatahes omajagu jebimist et kätte see kobakas saada. siis puurid needid välja ja saad pooleks selle karbi ja siis tuleb vaadata et millised kontaktid omavahel kokku ei puutu kui lülitit keerata. ja siis juba vaatad ise et mis teha tuleb.

mul ei läind auto parkingu pealt käima. neutraali pealt läks ja mina pidin seal sees oleva vedru pingsust muutma ja väikese tüki plastikut eest ära lõikama. jälgi ainult et valed kontaktid omavahel kokku ei puutu.

ja kui lüliti remonditud siis tihendid kindlasti tagasi panna(2tk oli vist). neetide asemel läks mul vist 4 4mm polti/mutrit. ääre vahele võid natuke hermeetikut panna et kindla peale veekindlaks asi saab ja siis külge tagasi. ja jällegi et pistik õieti külge saaks. mina panin enne pistiku külge kui selle kobaka paika tagasi panin. ja pool aastat möödas ja siiani töötab. aga suht kehv seda jah kätte saada, niiet enne tagasipanekut veendu kolm korda üle et asi töötab.
ah jaa, lisaks veel, et ei mäleta kas lüliti asendit oli võimalik muuta ovaalsete kinnitusaukude abil, aga jälgida tuleb et saaks lüliti kindlasti vanasse asendisse tagasi. muidu võib juhtuda et tagurpidikäigutuled hakkavad ntx N peal põlema ja R ja D peal läheb auto käima.
suured tänud selle infi eest