Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Mercedes-Benz CE320 AMG 3.4 R6 200 kW
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Selline huvitav isend siis müüki saabunud!
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...o24_ee.htm
Kas see kuulub mõnele klubilisele? Kas keegi teab mingit täpsemat ajalugu... huvitaks väga kuulda. Kas keegi oskab ka midagi selle mootori kohta rääkida, kas selle mootoriga võib rohkem muret tekkida kui SEC-i 8 silindrilistega? Et kui 3,2 -st on 160kw asemel 200kw välja pigistatud kas seda siis mootori eluea arvelt?
Teema siin olnud, huviliste autode all
> http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=374&page=1
kui õieti mäletan, siis viimane omanik enam CMF ei olnud ja mootor pidi mõneti kottis olema. Kas nyydseks korras? ei oska öölda
tänud lingi eest!
Mootor peaks olema korda tehtud.

Siin järgmise omaniku teema -> http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=5548
Mootor korda tehtud? Mis ulatuses? Kuidas alumise otsaga on, nagu teemast välja lugesin, siis kolvid loksusid ju kenasti plokis..rõngad, saaled?

Lihtsalt huvipärast küsin, äkki keegi siinsetest teab.
masinast rääkides siis tundub kyll viimase peal, ise fännan küll vanemaid mb-sid.
aga tundub et terve foorum teab antud masinast nii mõndagi!
aga loomulikult on mootor masina süda ja see peab korras olema. ei tahax teadagi palju sellise südame remont maksma lähex, kui miskit on!
Ei tea jah, mis mootoriga tehtud on. 15k vaevalt rohkem kui kaane tööd ja uued rihmad, rullikud, õlid, filtrid tehtud said. Sellise mootori remont ei ole just eriti odav, kuid kui korralikult hoida, siis ta remondivälp pole ka lühem kui 500 000 km.
Tegemist peaks olema siiski ju CE 36 AMG`ga? 3.4 mootorit küll kusagilt pole leidnud. Silindrit niipalju üle puurida 3.0 plokist vaevalt.

Igal juhul, mul on endalgi huvi selle auto vastu. Minu jaoks oleks see mootor väga hea toorik arenduse mõttes. Auto muidu väga kena, igapäevasõiduks oleks hea küll.

Ma mõtlen lähiajal vaatama minna. Siis uurin täpsemalt, mis tehtud ja mis kusagil silma/kõrva jääb.
anna teistelegi teada mida näed/kuuled
See on ikka 3,0-24v mootor ehk vanem tüüp ja sellest on amg tuuninud 3,4 ja 200kw

3,6 amg on uue tüübi pritsega ehk tehtud 3,2-24v mootorist.

70keeki eest on siin amg küll, mine sõida sellega kui tundub ok, siis osta-muud ei miskit, tagaklaas tuleb uus soetada ning vaata kuidas sisu olukord on, aga ega nii vana tuuning autost midagi imet loota pole mõtet.

Parimat,
Oliverk
Oliverk Kirjutas:tagaklaas tuleb uus soetada
Mul on ka klaasi servad valged, peale vaadates pole aru saada, kuid liistu alt on näha. Klaasisoojendus ka ei tööta, vaid mõnest üksikust kohast soojeneb. Tagaklaas maksab 9k ringisConfusedilly:
erx000 Kirjutas:
Oliverk Kirjutas:tagaklaas tuleb uus soetada
Mul on ka klaasi servad valged, peale vaadates pole aru saada, kuid liistu alt on näha. Klaasisoojendus ka ei tööta, vaid mõnest üksikust kohast soojeneb. Tagaklaas maksab 9k ringisConfusedilly:

meil oli üks klubiline kellel on CE ja ma leidsin talle uue tagaklaasi 2,5tonni ringi

meil on allahindlus gremy lux firmas ja klubilistele kehtib siis selline http://forumru.clubmb.ee/showthread.php?tid=1558
eDiCk Kirjutas:meil oli üks klubiline kellel on CE ja ma leidsin talle uue tagaklaasi 2,5tonni ringi

meil on allahindlus gremy lux firmas ja klubilistele kehtib siis selline http://forumru.clubmb.ee/showthread.php?tid=1558

Kas selle kupee tagaklaasi soojendus on nagu originaalis nende peente juttidega või tavaliste jämedate juttidega klaasi siseküljel?
erx000 Kirjutas:
eDiCk Kirjutas:meil oli üks klubiline kellel on CE ja ma leidsin talle uue tagaklaasi 2,5tonni ringi

meil on allahindlus gremy lux firmas ja klubilistele kehtib siis selline http://forumru.clubmb.ee/showthread.php?tid=1558

Kas selle kupee tagaklaasi soojendus on nagu originaalis nende peente juttidega või tavaliste jämedate juttidega klaasi siseküljel?

kõik nagu originaali oma, samuti nad teevad paigalduse