Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: c250td W202
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Autoga selline mure et külma mootoriga käima pannes paar minutit töötab ilusti ja ühtlaselt, siis hakkavad järsult pöörded kõikuma ning tossab ka üle mõistuse?
Kui veidike sõidetud ja mootor soe, kaob kõikumine jälle ära. Ei saa aru, olen kõik O-rõngad ja need plunserite peas olevad vase ja O-rõngad välja vahetanud. Ja käima läheb iga kell ilusti.
Autol käis ennist plokikaan lihvimises. Sai ka välja vahetatud klapisääre tihendid ja kõik mootori ülemised tihendid, uued filtrid-õlid ,uus veepump ja termostaat, uued jahutussüsteemi lõdvikud jne. Varem oli paksult õli täis terve jahutussüsteem. Kuid seda pumba jama varem polnud
Tahaks ta järgmine nädal ARKis eesti arvele võtta aga maru jama, kui niimoodi jamab
Kas ta ei või olla ka tingitud näiteks ka õhulugejast?
ning vahel ka soojast peast tühikäigul pöörded korras kõiguvad
pakux ka, et on tegu mingi õhu jamaga küll, aga kas pole tal õhulugeja elektrooniline?? vaevalt ise miskit välja mõtled, elektriku juures oled käinud vee?
:eureka: kuna puhuriga mootor, kas puhur ei või kinni joosta (kui tahmama hakkab)? kas mootoril on jõud ka kadunud, kui jebima hakkab??
kahjuks pole aega saanud varem vastata. Ei turbo töötab ilusti...
Jõud on samuti olemas. Kui lonkama hakkab siis ajab sellist helesinist sinet välja. Nüüd siis autoga otsapidi eestis ning kusagil 600km sõidetud. Peale seda sõitu tundub nagu paremini töötavat ja ei tossa enam hullusti. Aga veidike lonkab ikka. Ise suutsin niipalju välja nuputada et tuleks lasta pump korralikult paika panna...see rohkem ise kuulmise järgi pandud.
Et siis äkki keegi oskab soovitada asjalikku inimest, kes oskaks ta täpselt paika ajada Lõuna-Eesist?
Oleks veel paar küsimust...
mul on see elektroonilise displayga soendusnäidik armatuuril. aga sooja puhub ainult "HI" positsioonil. Kui näiteks ´panen 25kraadi, siis tuleb ainult leiget. Mis sellel viga võiks olla? kas see salongi temperatuuriandur?

järgmine mure on tagurdustulega. Ei lähe põlema "R"-i peal vaid kusagil R ja N vahel. Kust seda reguleerida saab?

Ning käigukast viskab vahel harva segast. Vahepeal ei taha nagu käiku ära vahetada...näiteks esimesest käigust edasi...pöörded lähevad kõrgeks ennem, kui vahetab...tavaliselt juhtub see ka siis kui lüüa kickdown alla...gaasi maha võttes uriseb mõnda aega madalama käiguga. Õli-filter äsja vahetatud. Kas see on viide sellele, et kast varsti õhtal? Käigukasti radikas asub tal ees koos jahutusradikaga. Aga kuna see õli jahutuse osa radikas tuksis, siis sai ise alumiiniumtorust meisterdatud väike jahutus auto alla.
Need siis ongi nagu peamised mured autoga. Loodan et keegi oskab asjalikku nõu anda
Mul jebis käimakast samamoodi siis kui üks väike vaakumitoru oli küljest ära tulnud. Toru ise asub päris nähtaval kohal kapoti all-sama jämeda vaakumtoru küljes mis pumbast välja tuleb-ühendatud sellise kõvera kummist põlvega.
tänud vastuste eest, lähen uurin asja koheConfusedmile: