Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w211 lõtk roolis
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Probleem siis selline et w211 roolis lõtk. Edasi tagasi lõngutades kostub kolks nii töötava kui seisva mootoriga. Sõiduajal on seda sama klõginat kosta ka salongi ebatasasel teel sõites. vahetatud õõtshoobasid ja sharniire. Käisin ilusti sellega mb esinduses ja lasin uurida, kuid tuli vastus, et nii peabki olema. Kuid suht ajuvaba, et klõgin peabki olema.

Kas on kellelgi sarnast probleemi olnud?

Asi käib vaikselt pinda...
no krt. kus esinduses sul seda öeldi? Et mb peabki kolisemaSmile
aga amordi ylevalt tugilaager?
anto123 Kirjutas:no krt. kus esinduses sul seda öeldi? Et mb peabki kolisemaSmile
aga amordi ylevalt tugilaager?

Kolin ei tohiks olla tugilaagritest, all on küll jäigemad koni reguleeritavad amordid, kuid amortidega sai vahetatud ka esimesed tugilaagrid, seega tugilaagrid uued ja peaks nagu tihked olema.
roolilatt loksub ilmselt...tuleb millalgi vahetusele mõtlema hakata
allan1 Kirjutas:Mb esinduses on valdavalt ajukääbikud kes ei jaga autodest üldse midagi! Ainult raha oskavad küsida.

Ei teagi mismoodi nad seda uurisid, tean vaid et tegid kindlalt testsõidu, kuid kas ka eemaldasid põhjakatte, et lähemalt uurida, ei tea.
Nii palju kui ma ükskord kanalil ise vaatasin ja uurisin, siis tundus, et ühendus roolivõimu ja roolilati vahel kuidagi vedel, kuid ma ei ole asjatundja.
rooli karp??
Oskab maybe keegi pädevat töökoda soovitada, kes asja ilusti üksipulgi läbi kaevad?
anto123 Kirjutas:rooli karp??

Ei oska kommenteerida roolikarbi kohta.
roolikarp, tere hommikust....:lol: roolikarpi pole enam mersudel mingi 90ndate keskelt.

rooliotsad vahetasid ka ära ikka? palju su auto sõitnud on?
marek Kirjutas:roolikarp, tere hommikust....:lol: roolikarpi pole enam mersudel mingi 90ndate keskelt.

rooliotsad vahetasid ka ära ikka? palju su auto sõitnud on?

Tere hommikust ka sulle! Big Grin
Auto ei ole väga palju sõitnud 114 000. rooliotsasid ei ole vahetanud, sest on kontrollitud ja väidetud, et ei ole vaja vahetada.
reix2x Kirjutas:Auto ei ole väga palju sõitnud 114 000. rooliotsasid ei ole vahetanud, sest on kontrollitud ja väidetud, et ei ole vaja vahetada.
no sellise läbisõiduga roolilatt küll läbi ei tohiks olla, kas see loks on ikka käiva mootoriga? võibolla sattus mõni algaja kontrollima... sõber tegi just täieliku esisilla remondi, LS oli 125k. kokku läks maksma kuskil 10k. ühe jupi kaupa pole asjal jumet.
OT. aga olen ise näinud 2001 a. W210-t, läbisõiduga 27 000 km.(3 aastat vana) ja roolilatt oli läbi.
Eestist uuena ostetud, 1 kasutaja.
See rohkem sõidustiilist kinni, kaua latt vastu peab.
Aga oskab keegi siis asjalikku töökoda soovitada, kuhu asi ülevaatamisele viia?
Maybe sellist töökoda kus on amortisaatorite väristamispink vms.
reix2x Kirjutas:Aga oskab keegi siis asjalikku töökoda soovitada, kuhu asi ülevaatamisele viia?
Maybe sellist töökoda kus on amortisaatorite väristamispink vms.
see väristamise pink ei näita sittagi, üv punkt näitas, et amordid korras, aga sõita oli täiesti lootusetu. ise õõtsutada ja lahti lasta peab auto üles tulema ja ei tohi alla enam kukkuda, kui kukub on amort kutu. hea amortide testimise tee on männiku saue lõik kiirustel 100km/h ja rohkem.
marek Kirjutas:
reix2x Kirjutas:Aga oskab keegi siis asjalikku töökoda soovitada, kuhu asi ülevaatamisele viia?
Maybe sellist töökoda kus on amortisaatorite väristamispink vms.
see väristamise pink ei näita sittagi, üv punkt näitas, et amordid korras, aga sõita oli täiesti lootusetu. ise õõtsutada ja lahti lasta peab auto üles tulema ja ei tohi alla enam kukkuda, kui kukub on amort kutu. hea amortide testimise tee on männiku saue lõik kiirustel 100km/h ja rohkem.

Nojah! Kuid 100 km/h sõites ei ole võimalik mujalt kolinaid naginaid kuulata kui salongist ja tuulemüra saatel. Seega oleks väristamispink siiski hea, kolinate otsimiseks.
keerates loks viitab kas roolilatile või rooli samba kardaaniristile
marko600 Kirjutas:keerates loks viitab kas roolilatile või rooli samba kardaaniristile

Kas kardaanrist on eraldi seisev jubin roolilatist, et saab eraldi vahetada? Minuarust just selles kardaanristis ongi loks sees.
jah, roolilatt on see osa mille otstes on rooliotsad auto all, see rooli kardaan tuleb aga otse roolist ja läheb edasi roolilatti. kui auto üles tõsta ja siis roolilatist vaatama hakata rooli poole siis peaks see kardaani rist näha olema, samasugune nagu päris kardaanil aga väike. originaal osana on see kardaan koos ristiga ilmselt ühes tükis, aga tean et kui see kardaani rist ära mõõta, võib leida ka mõõdu järgi uue kardaani risti sinna...
reix2x Kirjutas:Nojah! Kuid 100 km/h sõites ei ole võimalik mujalt kolinaid naginaid kuulata kui salongist ja tuulemüra saatel. Seega oleks väristamispink siiski hea, kolinate otsimiseks.
jutt oli amortide testist, mitte kolinate kuulamisest. kui sul sõidukogemust ja "per*e tunnetust" pole, siis pole sellest testist ka kasu. kordan veel, väristamise pink ei näita sittagi, sillaosi tuleb kontrollida kullinokkadega ja/või eebliga. 100k sõitnud autol roolisamba kardaan läbi? kahtlen sügavalt. üldiselt foorumis sellist asja ei saa diagnoosida, pigem ikka sõites ja tõstuki peal.

edit: mine käi muraka juurest läbi, kunagi kiideti seda kohta.
marek Kirjutas:
reix2x Kirjutas:Nojah! Kuid 100 km/h sõites ei ole võimalik mujalt kolinaid naginaid kuulata kui salongist ja tuulemüra saatel. Seega oleks väristamispink siiski hea, kolinate otsimiseks.
jutt oli amortide testist, mitte kolinate kuulamisest. kui sul sõidukogemust ja "per*e tunnetust" pole, siis pole sellest testist ka kasu. kordan veel, väristamise pink ei näita sittagi, sillaosi tuleb kontrollida kullinokkadega ja/või eebliga. 100k sõitnud autol roolisamba kardaan läbi? kahtlen sügavalt. üldiselt foorumis sellist asja ei saa diagnoosida, pigem ikka sõites ja tõstuki peal.

edit: mine käi muraka juurest läbi, kunagi kiideti seda kohta.

Muraka on töökoda või foorumi kasutaja? Kas teeb tööd ametlikult või mustalt? Vaja kohta kust saab ka arve.
Lehti: 1 2