Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Mercedes-Benz 220 auto24-s
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
pole väga vigagi aasta hea (suht) aga tiba võimsam võix olla 2.2 aut nagu tiba lahja minuarust
2.2 võix manual olla
palju sellel käike on kas kolm (edasi) või neli???
kunagi sõitsin 2.0 aut w124 ja sellel oli kolm edasi, linnas polnud vigagi aga maantel oli ülearu pöördes ja jäi ostmatta
anto123 Kirjutas:pole väga vigagi aasta hea (suht) aga tiba võimsam võix olla 2.2 aut nagu tiba lahja minuarust
2.2 võix manual olla
palju sellel käike on kas kolm (edasi) või neli???
kunagi sõitsin 2.0 aut w124 ja sellel oli kolm edasi, linnas polnud vigagi aga maantel oli ülearu pöördes ja jäi ostmatta
124-jal 3 käiku:wow:
pidasin silmas automat kast kolme käiguga. manualil on 200-l W124 neli ja 230 juba viis vist??
aga aastaid tagasi kui enda w124 otsisin siis sai ühte Sindis (Pärnu lähedal) proovitud 200 aut.
ja sellel oli küll 3-ne aut kast vahel!
Pidasin ka silmas automaatkasti.
Sellel mudelil ka 3?
Tüüpiline...

Teadmiseks: MB automaatkast kasutab esimest käiku haruharva. Ainult KDpaigaltvõtul ja teise käigu asendis aeglaselt venides. Muul ajal starditakse teisega. Erandiks on võimsad mootorid, mis väidetavalt alati esimese käiguga stardivad.

Meite 500SEL seda küll ei tee, järelikult pole piisavalt võimas.Confusedilly: KDstardi puhul käivad vedavad rattad aga lihtsalt ringi ja kasutatavast käigust ei saagi aru...

2,2 on lahja siis, kui otsitakse kummivilistamise masinat. Tavaliikluses on 2,2 täitsa OK.
Minujaoks on ka 110kw täiest normaalne, aga hind ja seisundi(näilise) kohapealt on normaalne?
soovitan kui ostmis soov on tee proovisõit ka maanteel.
kas 3k piisab? ja kui pöördes mootor on nii 120 peal, kui rahul oled siis loomulikult on ilus masin selle rahaga, ülejäänud tehnilist korda kahjux piltidelt ei näeSmile
anto123 Kirjutas:soovitan kui ostmis soov on tee proovisõit ka maanteel.
kas 3k piisab? ja kui pöördes mootor on nii 120 peal, kui rahul oled siis loomulikult on ilus masin selle rahaga, ülejäänud tehnilist korda kahjux piltidelt ei näeSmile

Mis pagana 3 käiku, ikka 4 käiku sellel autol.

Kena kube ja see 2,2 uuema tüübi mootor, liigub päris nobedalt kui just väga suurt powerit taga ei aja.
Kas neil E-klasse w124 kupeedel ongi nö vana malli pagasiruumi luuk? Vaatasin veidi ringi ja paistab nii olevat. Või on kellelgi teistsuguseid andmeid?
Muidu see 2,2 on täiesti piisav igapäevasõiduks minu arust. Veidi teravam aga ökonoomsem kui vana 2,3. Ja see 3 käigu jutt on loomulikult jura.
v6sa Kirjutas:Tüüpiline...

Teadmiseks: MB automaatkast kasutab esimest käiku haruharva. Ainult KDpaigaltvõtul ja teise käigu asendis aeglaselt venides. Muul ajal starditakse teisega. Erandiks on võimsad mootorid, mis väidetavalt alati esimese käiguga stardivad.
Vale juttu Sulle räägitud.
W124 4.2 ja 5.0-il on lihtsalt W126 SEC-i kast.
Esimese käiguga stardib 5-e käiguline automaatkast.