Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 probleem käigud ei lülitu
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere. Mina siin foorumis uus, nagu ka Mercedes-Benz omanike seas. Ostsin endale ka siis Mercedes-Benz, w124, 87a, E260 manuaal kastiga. Sõbrad ikka käisid peale, et kui tahad autot, siis ikka mercedes. Anyway, läksin tallinnasse, sai normaalne auto välja valitud ja ostetud, kõik tundus olevat tibi-tobi. Peale mäo risti aga (5. käik. 90 rauas) tõmbas sellise ragina ja kolina sisse, et ma vaatasin, et mida v....u? Alles ostsin auto, juba kodusõidul teeb nii. Kähku sidur alla, teepervele. Auto suri vahepeal välja. Sidur alla, mootor uuesti käima, käik on vaba peal, lasen siduri üles, sureb välja. Nagu käik oleks sees. Proovin siis 1. käigu panna, ei tee midagi ainult tuuritab. Harjutan siis käike, lõpuks saan niimoodi esimese sisse, et hakkab vaikselt liikuma, aga ragin kostab ikka, nagu ei läheks käigukastis hammasrattad korralikult hambuvusse. Igatahes, joppas, et oli sõbraga, sain tartusse ära pukseerida. Kusjuures kui mootor seisab, ja vaba käik on siis veereb, aga kui mootor töötab ja vaba on, sureb välja. Imelik. See vend, kelle käest ostsin, veel ütles, et kardaanil tahavad mingid puksid vahetamist. Aga no proovisõidul oli kõik ilus.

Äkki keegi oskab ligilähedaseltki aidata või öelda, milles probleem, või kus viga hakata otsima ?
Tänud ette juba.
Sellise veakirjeldusega kipuks mina küll müüjale hinge kallale. :argue: Tal peab ikka päris hea seletus olema. Confusedhocked: Ma ei tahaks uskuda, et korras kast 100 km-ga lõplikult kooleb ilma enne märku andmata.:mad:

Veakirjeldust ei oska neti teel küll panna. Ilmselt on seal kastis miskit katki läinud. Mida, seda saab öelda peale kasti lahkamist. Seda tehakse aga juba töökojas.

Tartu mehed ehk oskavad mõnd asjalikumat kohta soovitada.

Teretulemast meie sekka kah. Kahju, et niimoodi algas, aga loodetavasti saad asjad selgeks räägitud ja auto taas liikuma.
tasux tähelepanu pöörata ka käigu hoovastikule mul kunagi yhel autol oli nii et ei läinud käigud õieti hambumisse (hoovastiku buxid läbi) ja kül hakkas ragisema jne...
enne kui lammutama hakkad vaata need yle kui need ok siis kast maha ja jama kuskil sees sest ma usun et need käimakad nyyd nii ruttu ka õhtale ei lähe
yx mõte on veel sidur mb-l õliga kas ei või olla et laseb töösuport läbi ja ei lahuta õieti või on õhk sees???
Aitäh nõuannete eest. Ma lasen asja uurida mõnes töökojas, loodan, et viga leitakse. Siis saab siin ka natuke kajastada seda probleemi.

Samas selle äkilisuse koha pealt...mäol tegin peatuse, siis 5. käik tuli küll sitasti välja, pidi natuke jõudu kasutama. Ei tea kas see on ka kuidagi edasisega seotud... eks seda ole näha.
loomulikult on tagasi side tere tulnud
w124 Kirjutas:...
...mäol tegin peatuse, siis 5. käik tuli küll sitasti välja, pidi natuke jõudu kasutama. Ei tea kas see on ka kuidagi edasisega seotud... eks seda ole näha.

Kas sidur ikka lahutab?

Kui sidur ei lahuta, on edasine suhteliselt mõttetu jahumine, sest käigud ei saagi lülituda, kui sidur ei toimeta.

Kuulame huviga, mis asjatundjad sealt leiavad.

EDIT: kuna sidur saab oma vedeliku pidurianumast, siis küsimus.

Kas see potsik on ikka kõrini täis? Vahesein esimese ja tagumise paagi vahel on kõrge ja kui potsik pole kaelani täis, pole sugugi kindel vedeliku jõudmine tagumisse anumasse ja sealt siduriajamisse.
Käigu välja võtmiseks pole üldse sidurit vaja alla vajutada...nii, et nii palju siis selle koha pealt, kas sidur töötab või ei tööta. Pigem on see hoovastiku viga, kui ei taha hästi välja tulla.
point selles et käigud saabki manualil niisama kätte, mitte juhul kui on suurem vedu järgi see ei ole näitaja
kunagi läx mul fordil siduri tross katki ja sõitsin nii et esimene sisse ja starterit ylejäänud käigud panin ka sisse ilma sidurita kui on masina liikumiskiirus ja mootori pööded yhel tasemel siis saab käike vahetada ka ilma sidurita ning niimodi sõitsin 50km enamus maanteel
nii et kui käigud välja tulevad ei ole veel sidur syytu aga kui vedu on järgi siis peavad kastis kahvlid kinni olema niiet käik ei tohi tegelikult välja tulla
sinul paistab rohkem vist siduri ketas millel on sydamik saba andnud
aga anna teada kui miskit selgineb endalgi huvitav teada
Nii, käimakast on omadega õhtal. Helistasin eelmisele omanikule, kes väitis, et ta lasi vahetada kasti 8 kuud tagasi taastatud kasti vastu, kuna sünkronisaatorid olid läbi. Taastatud kastile anti 6 kuud garantiid, mis tähendab paraku, et 2 kuud on üle.

Siinkohal küsimus, kas minu kaitseks on ka mingi seadus, et äkki saan endiselt omanikult nõuda auto tagasi ostmist, et ta sellise s*ta mulle müüs. Või tuleks pöörduda hoopis kasti remontijate poole mingit sorti ähvardustega, et mis soss-sepa tööd seal tehakse?? Igatahes ei teagi mida teha.

Äkki keegi teab, mis hindadega ja kas üldse on sellisele isendile kasutatud kasti saada?
Kui 2,0 mootorilt kast sobib siis mul on pakkuda.
soovitan sul loobuda erinevate probleemide tekitamisest endisele omanikule jne..
sebi uus kast ja mure murtud
romulast või lõoke pakub 2,0oma. vahetamisex ainult tali või tõstuk ja olemas ta ongi
endine omanik saadab su tõenäoliselt pe...e jne.. närvid ja telefoni arve huvides vaheta se kast ise ära
No nii. Kasti sain siis lõpuks täna maha võetud...päris tore üritus, kui õigeid riistu pole.

Viga siis kastis. Väga rõve vaatepilt avanes. Peavõlli otsalaager on jumala laiali jooksnud. Kolm kuuli on laagrist oma teed pannud(tõenäoliselt kasti sisse, ma loodan, et nad suure hooga lennates võlli hammakaid pole seal peesse keeranud.) Peavõllil on räme loks sees, ringi ajades teeb väga kahtlast raginat ja vahel poob kinni ka.

Ja seda kõike kastis, mis väidetavalt on 8 kuud tagasi taastatud. Osavad vennad igatahes, kes remontisid. Asja raudselt nii ei jäta, vähemalt helistan ja sõiman näod täis süüdlastel.

Homme võtan kasti täitsa lahti ja vaatan kas piisab otsalaagri vahetusest või on uut kasti vaja. Loodan pilte ka postitada.

On keegi otsalaagrit ise vahetanud? Midagi rasket?